Pov. Harry
'Heb je die voor mij gebakken?' Ik knik en stop mijn handen in de mouwen van mijn trui. 'Dankje, Harry, dat is lief ookal gedroeg ik me als een klootzak' de woorden zijn zacht en ik schud mijn hoofd. 'Het was mijn fout dat met de jongens, als je niet voor me moest opkomen hadden ze het nooit geweten.''Weet je, het is beter dat ze het weten... ik wil niet verbergen wie ik ben. Ik wil ons niet verbergen. Ik wil tonen aan iedereen hoe gelukkig wij zijn en... hoeveel ik van je houd' hij glimlacht waterachtig en opent zijn armen. 'Kom hier' ik kruip in zijn armen en alle zorgen zijn even ver weg...
'Dit voelt zo goed, jou en mijn armen...' ik glimlach en zachte lippen vinden de mijne. 'Het spijt me van alle ruzies, al het gepest, alles wat ik ooit tegen je zei wat je pijn deed... ik voel me er zo schuldig over. Andere mensen zouden nooit samen met iemand willen zijn die hun vroeger peste, en dat gevoel blijft aan me knagen. Hoe kan je me alles vergeven?' Hopeloos gesnik vult de kamer en ik slik.
'Omdat ik van je hou, en ik je niet zomaar kan loslaten... nooit.'
*maandag*
Ik wandel de school binnen en zie hoe Louis bij zayn staat. Ik word gewekt door Zayn en ik wijs vragend naar me zelf waardoor Zayn van op afstand lachend knikt. Ik loop zenuwachtig naar hem toe en Louis glimlacht.
'Waarom moest ik komen?' Vraag ik en ik kijk naar de grond onder mijn voeten. 'Gewoon, je hoort nu bij ons' ik kijk hem met grote ogen aan wat me een vriendelijke klop op mijn schouder oplevert? 'En Liam dan?'
'Die kan de pot op' zegt Louis en hij gaat naast me staan en slaat een arm om mijn schouder.
'Kijk wie we daar hebben' ik slik bij het horen van Liams stem achter me en Louis draait zich abrupt om. 'Tommo! Kunnen we even praten over gisteren?' Ik kijk van Louis naar Liam en Louis haalt zijn schouders op. 'Ik zie jullie zo wel' hij glimlacht gerustellend en loopt achter Liam aan. Nog een blik werpt hij op mij en Zayn.
'Waar zou het over gaan?' 'Misschien zijn excuses aanbieden?' Zegt Zayn en ik denk even na. 'Zal wel' ik ga naast Zayn op een bankje zitten en we wachten op Louis.
Wanneer de bel gaat en Louis na tien minuten nog niet terug is begin ik me zorgen te maken. 'Kunnen we hem niet zoeken?' Probeer ik maar Zayn schud zijn hoofd. 'Er gaat niets ergs gebeuren, zo is Liam niet' ik knik en loop achter Zayn aan naar de les. Daar aangekomen zit Louis al op zijn gebruikelijke plaats bedenkend voor zich uit te staren. Zayn gaat naast hem zitten en ik voor Louis.
'Alles goed?' Vraag ik waardoor hij lijkt op te schrikken uit een soort trance. 'Gaat prima' mompelt hij. Ik en Zayn wisselen een blik en Zayn kijkt bedenkelijk. Ik draai me om zodra de leerkracht ons tot stilte gebaart. 'Ik was bijna te laat!' Zegt de opgewonden stem van Niall naast me die me doet opschrikken. 'Gelukkig is deze leerkracht chill, hij liet me nog binnen!' Ik grinnik en sla Naill speels op zijn schouder. 'Te laat komen, zijn we niet van je gewend' 'weet ik, ik ben een voorbeeldige leerling' zegt hij knipogend waardoor we in lachen uitbarsten.
Pov. Louis
'Tommo! Kunnen we even praten over gisteren?'Ik knik alleen maar en werp een snelle blik op Harry en Zayn die me afwachtend aankijken. 'Ik zie jullie zo' mompel ik waarna ik Liam volg. Ergens in een hoekje waar bijna niemand komt, duwt hij me tegen de muur.
'Ik ben hier niet om weer vriendjes te worden, laat dat even duidelijk zijn. Dat Malik aan jullie kant staat is zijn keuze want dat boeit me geen moer. Alleen jij en Harry, hé?' Ik slik en kijk Liam afwachtend aan.
'Als je wilt dat niet heel de school jullie geheimpje te weten komt, en dat jij homo bent, kan je beter doen wat ik je zeg.'
'Wat moet ik dan doen' bries ik uit.
'Het is simpel. Jij doet het, ik zwijg. Jij doet het niet? Ik vertel alles maar dan meer in mijn versie' hij likt zijn lippen en een grijns bespeelt zijn lippen. 'En wat is jou versie dan?' Vraag ik terwijl ik tegen de muur aanleun. 'Ga je wel zien, of misschien niet. Aan jou de keuze. Geef je om je reputatie en om Harry? Dan zou ik de deal aannemen of mijn versie gaat jou leven zuur maken maar dat van Harry nog meer'
Nieuw hoofdstukje! Geef jullie mening maar over dit stukje x🙃
Ik heb niets tegen Liam! Dat je het even weet maar er moet toch een slechterik zijn in een boek?😂
JE LEEST
My new brother is my bully? L.S
FanfictionWanneer Harry's moeder bij haar nieuwe man intrekt, staat Harry's leven op zijn kop. Hij wordt namelijk gepest en wat nu als zijn nieuwe broer zijn pester is en dan ook nog is zijn crush is? Rankings: 1 in #boyxboy 16-05-'20❤️ 1 in #harrystyles 04...