Hoofdstuk 34

980 32 11
                                    

Pov. Harry
Ik heb gedaan met eten en sta snel op zodat Louis stopt. 'Ik ga alvast douchen' onze ouders knikken en snel been ik de trap op.

Ik sta kleren uit te kiezen tot ik opeens twee armen om mijn middel voel en zachte lippen in mijn nek. 'Waar was jij mee bezig soms?' Vraag ik doelend op daarnet. 'Denk dat je dat wel weet' ik rol met mijn ogen en neem een losse broek uit mijn kast.

'Ik ga douchen, kan je me loslaten?' Hij schud zijn hoofd en plant zijn lippen op de mijne.

'Of ik douche gewoon mee' ik lach even maar zie zijn serieuze blik en hou meteen op. 'Alleen als je wilt. Geen druk, alles op zijn tijd.' Zegt hij met een glimlach.

Ik kijk even naar de grond maar twee vingers onder mijn kin doen me opkijken in twee intens blauwe ogen. 'O-oké' zeg ik zachtjes. 'Zeker? Je lijkt het niet echt te willen. Ik zeg toch dat het niet moet, durf nee te zeggen' ik slik maar knik weer. 'Weet ik, maar ik wil wel samen douchen. Onthoud: alleen douchen' hij grijnst even en knikt.

'Gaan onze ouders niets merken?' Hij schud zijn hoofd. 'Zal wel niet.'

We lopen naar de badkamer nadat we even hebben gekeken dat er niemand in de buurt was. Ik hoor hoe het journaal op de tv bezig is en onze ouders wat praten over iets wat er op tv werd gezegd.

Ik doe de deur achter me op slot en kijk naar Louis die zijn shirt uitdoet. Ik trek mijn shirt ook uit en gooi het in de wasmand. Ik sla mijn armen om mijn lichaam en werp een blik in de spiegel, waarna ik weer naar de grond kijk. Ik ben altijd al onzeker geweest over mijn lichaam...

'Harry?' Ik kijk op naar Louis die opeens heel dicht voor me staat.

Hij weet dat ik over iets pieker en wacht op een antwoord.

'I-ik ben gewoon nogal onzeker over mijn lichaam en... het is gewoon moeilijk. Jij bent gespierd, getraind en ik niet'

Hij slaat zijn armen om mij heen en knuffelt me stevig. 'Nou en? Ik hou van je. Je bent perfect Harry!' Ik kijk op in Louis' ogen en glimlach klein.

Hij neemt zijn hand even in de zijne en geeft er een kneepje in, waarna hij liefdevol zijn lippen op de mijne plaatst.

'En nu douchen?' Ik knik en trek mijn broek uit. Louis is al sneller klaar en staat al onder het warme water. Ik vind het wat ongemakkelijk. Toch laat ik mijn boxers tot mijn enkels vallen waarna ik eruit stap. Ik zie hoe Louis zijn blik van me afwend. Ik stap de douche in en laat het warme water over mijn lichaam stromen.

Pov. Louis
'Ogen omhoog, Louis' spreek ik mezelf in wanneer harry zijn boxers uitdoet. Hij stapt bij me onder de douche en geniet van het warme water. Ik neem wat shampoo en smeer het in Harry's natte krullen. Hij sluit zijn ogen genietend terwijl ik zijn haren inzeep.

Even later smeert hij wat in mijn haar en wast het ook. Harry spoelt zijn krullen alvast uit en daarna is het mijn beurt.

'Deze avond een film kijken? Aangezien dat er gisteren niet van is gekomen na het misverstand' zijn stem is zacht en kwetsbaar bij het laatste zinnetje. 'Tuurlijk wil ik een film met je kijken! En geen zorgen over gisteren oké? Dat is voorbij en was een misverstand, inderdaad.' Ik sla mijn armen van achteren om hem heen en druk een kus in zijn natte krullen.

Hij draait zich om en plant zijn lippen op de mijne. Ik leg mijn handen op zijn onderrug. Liefdevol zoenen we en vraag ik  toestemming die hij me geeft. Ik laat mijn handen afdalen tot op zijn billen en ik voel hoe hij glimlacht tijdens onze kus.

Nadat we ons lichaam hebben gewassen besluiten we uit de douche te gaan aangezien we al lang aan het douchen zijn. 'Was een leuke douche.' Zeg ik doelend op onze zoensessie. Zijn wangen kleuren rood en hij trekt zijn boxer en joggingbroek aan. 'Oh, ben mijn t-shirt vergeten' zegt hij zacht en ik haal mijn schouders op. 'Nou en? Ik kijk graag naar je mooie lichaam' ik geef hem een knipoog wat hem weer doet blozen.

'Wil je mijn shirt dragen?' Hij knikt en ik geef het aan hem. Hij trekt het aan en kijkt me blij aan. 'Was dit misschien je plan?' 'Misschien' zegt Hij sluw. 'Steel mijn kleren maar wanneer je wilt' zeg ik schouderophalend. 'Ze staan je leuk' ik kus hem nog even snel voordat ik de badkamer uitloop, met Harry op mijn hielen.

Wat vinden jullie van het boek in het algemeen?❤️

Zijn er dingen die ik kan verbeteren?

My new brother is my bully? L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu