Hoofdstuk 1

2.4K 45 29
                                    

Pov. Harry
'hey!' roept iemand en bij het horen van zijn stem gaat mijn hart sneller slaan... nee, niet in de zin zoals verliefd zijn. in de zin van bang zijn, bang voor Louis Tomlinson.  misschien moet ik even bij het begin van mijn levensverhaal beginnen; ik ben namelijk harry, Harry Styles . ik ben 16 jaar oud, en heb nog nooit een vriendinnetje of een vriendje gehad. Ja je leest het goed, geen VRIENDJE. dus... dat betekend dat ik gay ben Problemen mee? ik hoop van niet, dan hou ik nu al van je ;) Maar denken de jongens, en sommige meisjes, anders over. sorry hoor maar leven zij nog in de middeleeuwen? gay zijn is toch iets normaals, waarom moet je er jezelf voor schamen.

toen ik het een tijdje wist dat ik gay ben, heb ik het meteen mijn ouders vertelt. dat is ongeveer 3 jaar geleden. ze hadden er geen problemen mee, ze waren net trots. mijn vader heb ik wel twee jaar geleden verloren door dat hij aangereden werd door een dronken chauffeur. mijn moeder heeft nu eindelijk weer iemand gevonden die goed voor haar is. Ze mist mijn vader nog steeds, net zoals ik. Maar vanaf vandaag gaan we bij haar nieuwe vriend Sam wonen. Hij heeft ook een zoon, hij is al 17 maar volgens mijn moeder is het vast een lieve jongen. ze heeft hem nog niet gezien, want hij was altijd bij vrienden wanneer Sam en mijn moeder een 'date' hadden. Dat was het wel denk ik.

Ik blijf meteen staan en ik slik. Ik draai me om en ja hoor, daar staat Louis Tomlinson met zijn vrienden: Liam en Zayn. Wanneer ik zie dat de gangen al leeg zijn krijg ik het steeds benauwder. Iedereen is al naar huis maar ik moest nog een boek halen uit mijn kluisjes. 'W-wat willen j-jullie' breng ik zachtjes uit en meteen lachen de jongens. Ik wordt tegen de kluisjes geduwd en een klap op mijn wang volgt, gegeven door Louis. Dit gebeurd zowat elke dag en ik kan het niet lang meer aan denk ik... 'hou op alsjeblieft' zeg ik smekend en huilend tegelijkertijd, want ik merk dat ik een paniekaanval krijg die ik wel vaker heb. 'Waarom zouden we?' Vraagt Liam spottend en ze lachen. Nog een stomp in mijn maag volgt waarna ze me loslaten en ik op de grond val. Ik hap naar adem door mijn paniekaanval en ik moet even op adem komen.

Ik sta na een aantal minuten weer op en wanneer ik op mijn telefoon kijk zie ik twee berichtjes en een gemiste oproep van mijn moeder. Ik vloek binnensmonds en ik loop naar mijn fiets. Voor zover het lopen lukt door de pijn. Terwijl ik opstap bel ik terug naar mijn moeder. 'Sorry mam, moest nog boeken halen ben er binnen 5 minuten!' Zeg ik snel waarna ze 'oke, haast je lieverd!' Zegt en meteen fiets ik snel naar huis. Thuis aangekomen word ik meteen door mijn moeder naar boven geroepen wanneer ze me thuis hoorde komen. 'Deze dozen van jou moeten nog naar de auto en de koffer' zegt ze waarna ik knik en we samen alles naar beneden dragen. Mijn meubels gaan spijtig genoeg niet mee omdat ze dat allemaal al hebben staan in de kamer die ik krijg. Ik zucht en werp nog een laatste blik op mijn nu oude kamer.

Ik doe de voordeur dicht en ga in de auto zitten samen met mijn moeder. Ze zeg wat muziek op. 'Mam, hoelang moeten we rijden?' Vraag ik zuchtend. '20 minuutjes schat' ik zucht en staar wat uit het raam.

Wanneer we er eindelijk zijn kijk ik verbaasd naar het grote huis. Het is rustig gelegen en er zijn wandelpaadjes waar je er rustig kan wandelen volgens mij. Mijn moeder lacht wanneer ze mijn gezicht ziet, met mijn mond open van verbazing. 'Dit huis is zo veel keer groter dan dat van ons' zeg ik bewonderend en ze knikt. 'Kom we gaan naar binnen' zegt ze met een knipoog en meteen belt ze aan waarna Sam vrolijk de deur opendoet. 'Valerie (laten we haar zo noemen gewoon :) en Harry!' Zegt hij blij en hij helpt ons met uitladen.

Wanneer alles in de hal staat zucht ik even van al dat tillen. 'Excuseer me even, ik ga even kijken waar Louis is' zegt hij waarna hij wegloopt. 'Louis, kom je Valerie en haar zoon even ontmoeten!' Roept hij naar boven en bij de naam "Louis" stopt mijn hart even met kloppen. Het zal toch niet Louis zijn, degene die me pest?

Dit is alvast het begin van mijn nieuwe boek! Ik hoop dat jullie plezier hebben met het te lezen en het ook leuk vinden. Stemmen zou heel lief zijn :) neem zeker een kijkje bij mijn andere boeken x

My new brother is my bully? L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu