Hoofdstuk 17

1.2K 40 5
                                    

Pov. Harry
Zijn lippen drukt hij in mijn nek. Even geniet ik ervan... zijn lippen drukt hij ruw op de mijne. Er zit geen liefde in alleen maar lust. Ik probeer hem weg te duwen wat niet lukt aangezien hij sterker is.

Zijn hand begeeft zich naar mijn broek en ik probeer hem tevergeefs weg te duwen. Ik weet waar hij naar toe wil. Blijkbaar heeft hij wel zin wat te zien is aan zijn broek. 'Louis, stop' zeg ik maar hij luistert niet. Ik duw hem ruw naar achter waardoor hij bijna van de bank valt. Ik begin te huilen en opeens lijkt hij op slag nuchter.

'Harry?' Ik snik alleen maar. Dan begint hij te schelden en te zeggen hoe dom hij bezig was. 'Harry sorry! Ik wist niet waar ik mee bezig was' zegt hij wanneer hij naast me komt zitten. Hij was dronken, ik kan hem dit vergeven toch? Ik leg twijfelend mijn hoofd op zijn schouder. Ik voel een arm om me heen.

'Zayn en Liam willen dat ik bij je uit de buurt blijf, anders doen ze me wat aan' snik ik en ik zie Louis zijn vuisten balden. 'We praten hier later over' zegt hij zacht.

'Ik ga slapen' zeg ik waarna ik opsta en de trap oploop. Ik hoor Louis achter me aankomen. In mijn deuropening blijft hij staan. 'Mag ik bij je slapen?' Ik knik alleen maar en kleed me om waarna ik onder de warme lakens kruip. Ik voel zijn arm om mijn middel glijden. Ik neem zijn hand in de mijne en val zo in slaap met Louis die nog zachtjes 'sorry...' fluistert...

Ik zet mijn wekker uit en probeer onder Louis arm weg te kruipen. Hij wordt ook langzaam wakker en glimlacht even.

'Nog eens sorry dat ik er niet voor je was. Ik was zo kwaad dat ik begon te veel te drinken en ja misschien had ik wel zin in je weet wel' ik grinnik even om zijn woorden. 'Ben je boos op me?' Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd. 'Nee lou, ik kan niet kwaad op je zijn' zeg ik zacht en een kleine glimlach vormt zich rond zijn lippen. 'Alleen had ik mijn eerste kus anders voorgesteld' zeg ik zacht en ik zie Louis geschrokken kijken.

'Je wat? Oh sorry Harry, Tuurlijk wou je dat je eerste kus speciaal was. Ik ben zo dom' zegt hij zacht en ik schud mijn hoofd. 'Hij was wel ten minste met jou' komt er zacht uit mijn mond en ik kijk naar de grond. Spijt van mijn woorden? Nee dat heb ik niet. Hij mag dat weten, ik ben blij dat hij het was. Want dat is wat ik wou. Ik heb toch een keer en waarschijnlijk ook meteen de laatste keer Louis' lippen op de mijne kunnen voelen.

Er is een ongemakkelijke stilte tussen ons dus ik sta op en trek mijn shirt aan. 'Ik ga eten' zeg ik zacht waarna ik de kamer uitloop en snel ga eten. Wanneer ik klaar ben ga ik op de bank zitten en kijk even Netflix. Ik hoor Louis' voetstappen op de trap en ik draai me in zijn richting. Er worden geen woorden gewisseld, en ergens ergert de stilte me wel. Ik heb toch niets verkeerd gezegd, ik snap het probleem niet. Ik ben niet eens kwaad op hem dus ik hoop dat hij me geloofde toen ik dat ook zei. Even later komt hij naast me zitten en vestigt zijn blik op de televisie.

'Harry?' Ik knik en kijk in zijn blauwe ogen, waarin ik bijna verdrink! Ik zie hem even twijfelen en het lijkt alsof hij niet goed weet hoe hij het moet zeggen.

'Louis? Vertel maar hoor. Ik ben ook echt niet kwaad op je!' Zeg ik zacht en hij glimlacht.

'Ik had er ook geen spijt van'

My new brother is my bully? L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu