Pov. harry
-
'Voel je je al beter lieverd?' Vraagt mijn moeder en ik kijkt even verbaasd maar herstel me meteen. 'Ja hoor, alles gaat weer prima' Louis kijkt me aan en glimlacht even.
-
Pov. Louis
Wanneer de film afgelopen is, is het nog maar net 9u door. Ik besluit om al naar mijn kamer te gaan en nog wat te gamen. Harry gaat achter me naar boven en wanneer we beiden onze kamers in willen gaan hoor ik zijn zachtje stem zachtjes 'bedankt louis' fluisteren. Ik glimlach even en hij doet hetzelfde. Zijn glimlach, die me helemaal warm maakt, verdwijnt weer een beetje en hij kijkt naar de grond. 'Tot morgen' zegt hij nog en gaat dan naar binnen in zijn kamer.Ik zet mijn PlayStation aan en start FIFA op. Net wanneer ik een spel wil beginnen, en omdat ik me nog steeds schuldig voel tegenover Harry, besluit ik om te vragen of hij mee wilt spelen. Ik klop op zijn deur en krijg een zachte 'kom binnen' te horen. Ik steek mijn hoofd om de deur en hij kijkt me vragend aan. 'Ik vroeg me af of je misschien mee wilt spelen op de PlayStation?' 'wil je dat wel?' Vraagt hij verbaasd en ik knik. 'Waarom niet?' Hij glimlacht klein en knikt. 'Oke, ik wil graag meespelen' ik juich in mijn hoofd. We lopen naar mijn kamer en ik neem plaats op mijn bed. Harry blijft staan maar ik trek lachend aan zijn arm. Blijkbaar schrikt hij en hij kijkt me met bange ogen aan waardoor ik meteen loslaat. 'Harry, ben je bang voor mij?' Vraag ik en hij knikt voorzichtig. 'Sorry, maar je kan gewoon gaan zitten. Ik doe je niets' 'en waarom op school dan wel? Wat is de reden dat je me al maanden pest? Is het omdat ik gay ben?' Ik wend mijn blik af. 'Harry, kunnen we het hier een andere keer over hebben alsjeblieft?' Hij knikt en gaat naast me zitten.
Hij zegt er niets over, bang om me kwaad te maken, en ik start het spel op. 'Weet je hoe het werkt?' Hij knikt en we beginnen met spelen. Er hangt een gespannen sfeer tussen ons maar ik probeer wat vrolijk te doen wanneer ik win. Harry lacht wat en even zie ik zijn perfecte glimlach. Na nog een potje staat hij op en ik kijk even verbaasd. 'Ik ga slapen' zegt hij zacht en ik knik. 'Slaapwel' zeg ik en zonder iets te zeggen verlaat hij mijn kamer.
Ik zag aan zijn ogen dat er iets mis is. Die gedachten blijven even rondspoken in mijn hoofd. Ik zou niets om hem moeten geven, maar iets in me zegt dat ik even moet checken dat alles oke is. Ik loop naar Harry's kamer en doe zonder te kloppen, ik klop echt bijna nooit, zijn deur open...
Pov. Harry
Ik zeg dat ik ga slapen zodat ik even alleen kan zijn. Ik wil gewoon alleen zijn en wat na denken. Ik ben hier nog maar een dag, maar het voelt al langer. Louis kan aardig zijn, maar dan ook weer niet. Dat is hetgeen wat ik niet leuk aan hem vind.Het is misschien raar wat ik nu ga zeggen, maar ik heb gevoelens voor Louis. En nee, niet vanaf vandaag. Al een hele tijd, ookal pest hij me, scheld me uit en me in elkaar trapt. Iets aan hem trekt mij aan. Het doet pijn om te weten dat ik Louis nooit kan krijgen en met hem als stiefbroer moet leven.
Tranen vloeien over mijn wangen en ik kijk naar de foto die op mijn bureau staat van mij en mijn vader, toen we op vakantie waren. De laatste vakantie samen.
Ik zit aan mijn bureau en leg mijn hoofd in mijn armen terwijl luide snikken de kamer vullen. Opeens voel ik een hand op mijn schouder en ik kijk recht in Louis' ogen...
Volgens mij moet ik echt weer meer gaan updaten😂hoe vinden jullie het boek tot nu toe al? Laat het even weten in de comments!x
JE LEEST
My new brother is my bully? L.S
FanfictionWanneer Harry's moeder bij haar nieuwe man intrekt, staat Harry's leven op zijn kop. Hij wordt namelijk gepest en wat nu als zijn nieuwe broer zijn pester is en dan ook nog is zijn crush is? Rankings: 1 in #boyxboy 16-05-'20❤️ 1 in #harrystyles 04...