Pov. Harry
Even later zitten we te wachten voor het kamertje waar de directeur zit samen met onze ouders nu.
Liam loopt voorbij en meteen spant Louis' kaak aan. 'Tomlinson meekomen, jij hebt nog wat van mij.'
Louis schud zijn hoofd. 'Denk het niet Liam, niet voor lang meer.' Op dat moment gaat de deur open en komt de directeur buiten met een politieagent. De politie was ook al verwittigd aangezien drugs deal nou eenmaal illegaal is.
Liams gezicht staat op onweer en kijkt woedend mijn kant op en ook die van Louis.
'Andere leerlingen chanteren, drugs laten dealen en in elkaar kloppen, Payn? Niet slim' zegt de directeur. 'Bij deze ben je niet meer welkom op onze school en je kan nog een verhoortje afleggen bij deze agenten op het bureau.' Zegt de directeur kalm terwijl de politieagenten al naast Liam staan. Vele leerlingen komen nieuwsgierig dichterbij naar het spektakel kijken.
'De rest, gelieven naar de klassen te gaan' de directeur maakt een gebaar dat iedereen moet gaan.
'Kom, we gaan ook naar onze klas' ik kijk op naar Louis en knik. 'Tot straks jongens!' We glimlachen even naar mijn moeder en lopen dan de lange gangen door. Vele blikken van leerlingen worden op ons geworpen.
Vele hebben liam en Louis daarnet gezien met directeur en politie. Ik voel Louis' vingers mijn hand strelen waarna hij de mijn hand in de zijne neemt. Ik zie een glinstering in zijn ogen die me gerust stelt. Alle blikken negerende lopen we naar de klas waar ik naast Niall plof en Louis naast Zayn.
'Was dat... zijn jullie?' Louis schiet in de lach en ik grinnik zacht. 'Dus toch!' Roept Zayn lachend uit en ik frons. 'We hadden het al door, alleen geloofde deze sukkel me niet' zegt Niall doelend op Zayn wie even een klop tegen niall's hoofd geeft. 'Auw, geef toe dat ik gelijk heb! Zoals altijd maar ik wil niet opscheppen' Zayn kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen op. 'Sure' zegt Louis.
'Ja daar ook graag stilte!' Roept de leerkracht en al snel vallen we stil. 'Pretverpester' mompelt Louis.
'Zullen we na school samen iets gaan doen?' Vraagt Niall die tijdens de les er vrolijk op los praat. 'Ja is goed voor mij' stem ik in en al snel gaat de rest ook akkoord.
Vrolijk wandelen we met z'n alle de school uit naar een parkje in de buurt. Het is woensdagnamiddag en de zon schijnt volop. 'Wees nou eerlijk, hebben jullie iets' Niall wiebelt met zijn wengbrauwen waardoor ik luidop in de lach schiet. 'Yesss, he's mine!' Roept Louis uit die een arm om mijn schouders slaat. Op slag ben ik stil en voel ik hoe mijn wangen knalrood worden.
'Aww' zegt Niall die ons aankijkt. 'Jullie zijn wel cute natuurlijk' zegt Zayn lachend en Niall knikt. 'En Harry, nog eens sorry van voorbije jaren' zegt Zayn terwijl hij wat ongemakkelijk in zijn nek krapt. Ik haal mijn schouders op. 'Is je vergeven hoor, geen zorgen' hij glimlacht naar me.
'Gaan we eigenljk nog wat doen of?' Vraagt Louis die iedereen vragend aankijkt. Ik haal mijn schouders op net als Zayn. 'We kunnen een ijsje halen?' Zegt Niall grijnzend. 'Zolang er eten is ben jij blij' zeg ik terwijl ik door zijn blonde haren ga met mijn hand. Hij slaat mijn hand weg en probeert zijn haar te fatsoeneren. 'Dat je het weet, je haar ligt nooit ik model' zegt Zayn lachend. 'Beledig je nou mijn haar? Hoe durf je!' Hij probeert serieus te kijken maar al snel staan de tranen in zijn ogen van het lachen.
'Oké, Lets go! Ik wil ijsjes!' Roept Niall uit die opstaan en ons zowat recht zeult. 'Oké oke, we komen al.' Zeg ik lachend terwijl Niall me help recht te komen.
'Sta op met jullie luie achterwerk!' Zegt Niall terwijl hij Zayn een duwtje geeft zodat die omvalt.
Na even wandelen zijn we op het kleine pleintje even verderop waar in de lente altijd een ijskar staat.
'Wat neem jij?' Ik kijk naar Louis die me uit mijn gedachten haalt. 'Ik was erover aan het nadenken dus... banaan' zeg ik. 'En jij?' Hij tuit zijn lippen en denkt even na.
'Hetzelfde als jou' ik glimlach en ik ben aan de beurt. 'Twee ijsjes met banaan' is Louis me voor en we krijgen onze ijsjes. Ik wil mijn geld bovenhalen maar Louis is me voor.
'Hier is je wisselgeld' zegt de man achter het kraampje en Louis neemt het aan.
'Dankje, dat had niet gehoeven' ik voel de warmte naar mijn wangen stijgen en probeer het te verbergen.
'Je bent Cute als je bloost' zegt Louis terwijl we op het gras gaan zitten, wachtend op Zayn en Niall.
'Nou, nu ga ik nog harder blozen' ik pluk wat aan het gras tot twee vingers mijn kin opheffen. 'Nou en? Het is Cute' Louis' zachte lippen vinden de mijne en meteen ga ik mee in de zoen.
We laten los en even kijk ik om me heen. Niemand lijkt ons op te merken wat toch best fijn is.
'Waarom kijk je zo zoekend rond?'
Ik pluk weer aan het gras terwijl ik bedenk wat ik kan zeggen.
'Nou gewoon...'
'Ben je bang voor de reactie van mensen?' Ik knik en zucht.
'Maakt niet uit wat ze vinden. We houden toch van elkaar, dat is al wat telt. Andere hun mening kan de pot op' ik zie in mijn ooghoek hoe Louis naast me komt zitten en een arm om mijn schouders slaat die me tegen hem aantrekken. Ik glilmlach en ga verder met wat aan het gras te plukken.
'Laat je het gras wel gewoon met rust?' Zegt Louis lachend. Ik veeg de grassprietjes al lachend van mijn handen. Niall en Zayn komen bij ons zitten en zo brengen we onze woensdagnamiddag al lachend door.
Op de avond besluiten we naar huis te gaan en samen lopen we de straten door. 'Dag zayn!' Roepen we wanneer die de andere kant op moet. 'Handig in dezelfde straat wonen' zegt Niall lachend die me aanstoot. 'Ja super handig' zeg ik lachend terwijl Louis raar kijkt.
'Nou, zie jullie morgen cuties!' Ik lach even om Niall waarna ik en Louis naar binnen gaan en Niall een stukje doorloopt.
Langer hoofdstukje❤️(1113 woorden om precies te zijn terwijl het er meestal 700/800 zijn😂)
Ik heb al bijna een week niet ge-update en mijn excuses daarvoor! Ik had te weinig inspiratie om verder te gaan en de afgelopen dagen stond mijn hoofd er echt niet naar om verder te schrijven... maar om het goed te maken een langer hoofdstukje!
Hope you liked it xx
Comment en vote hoe je het vind🤩
JE LEEST
My new brother is my bully? L.S
FanfictionWanneer Harry's moeder bij haar nieuwe man intrekt, staat Harry's leven op zijn kop. Hij wordt namelijk gepest en wat nu als zijn nieuwe broer zijn pester is en dan ook nog is zijn crush is? Rankings: 1 in #boyxboy 16-05-'20❤️ 1 in #harrystyles 04...