hoofdstuk 56

711 19 10
                                    

Lees even de korte info aan het einde van dit hoofdstuk. Dit gaat over het afloop van het boek en kan misschien interessant zijn☺️
pov harry

'wanneer komt jou cadeau nou?'

ik grinnik en vertel hem even te wachten terwijl ik het ga halen. ik had het al goed verstopt! ik loop met het cadeau achter mijn rug naar hem toe en sta stil voor hem. 'tadaa!' roep ik uit en tover twee tickets naar Parijs te voorschijn. hij neemt ze van me over en kijkt er met open mond naar. 'we gaan naar disneyland?' ik knik en zeg: 'we vertrekken in de ochtend zodat we Disneyland kunnen bekijken na de middag, daar gaan we een nacht logeren om nog een dagje daar door te brengen. die avond gaan we in een hotel slapen dicht bij de Eiffeltoren! De rest vertel ik je later nog maar is strikt geheim nu. Ik hoop dat je het leuk vind?'

'het is perfect! dankjewel schat' zegt hij met een kus op mijn wang. 'ik hou van je' 'ik ook van jou' zeg ik waarna ik onze lippen met elkaar verbind. 'We vertrekken morgen al?' Ik knik als antwoord en Louis zegt: 'echt een mooi cadeau!' Ik bloos om het compliment en mompel: 'Hou op je laat me blozen!' Hij grinnikt; duidelijk dat hij mijn gemompel hoorde.

'Zullen we vandaag alles al inpakken?' Vraag ik aan Louis die knikt. Beiden nemen we een koffer en leggen die open op bed. 'Ik weet gewoon dat ik weer iets ga vergeten dus help me hiermee!' Ik lach en neem al enkele spullen uit de badkamer.

Tandenborstels, tandpasta, shampoo, douchegel, ondergoed, kleding, ... en zo gaan we het lijstje af tot alle belangerijke dingen in onze koffer liggen.

We vertrekken met de auto wat een vijf uurtjes rijden zou zijn. We besluiten rond een uur of 8 te vertrekken zodat we rond één uur aankomen en nog een dag hebben om het park te bekijken en de hele volgende dag.

Die avond gaan we al redelijk vroeg slapen na nog een film te hebben gekeken terwijl de dicht tegen elkaar aanlagen, met een deken om ons heen dat ons warm hield.

'Ik ben moe' zeg ik met een lange geeuw. 'Ga maar slapen, ik ga hetzelfde doen. Zet jij even de wekker om zeven uur? Dan hebben we nog tijd om snel te douchen en te eten.' Vermoeid knik ik en stel de wekker naast het bed in

'Slaapwel schat' ik druk mijn lippen nog even op die van Louis en zeg dan hetzelfde terug. Ik voel zijn armen om mijn middel kruipen en ik glimlach. Een hand leg ik op de zijne wat hem doet grinniken. Het zijn zelfs de kleine dingen die ons laten lachen. Alles aan ons klopt...

De volgende ochtend staan we beiden nog erg vermoeid op. Om zeven uur stipt liep de wekker af. Nog één uur te gaan voor we vertrekken.

'Ik heb er zo'n zin in!' Zegt Louis opgewonden en is dan ook de eerste die het bed uit stapt. Ik lach en zeg: 'ik ook' ik knuffel me tegen hem aan en voel hoe er een kus in mijn haren word gedrukt.

'Zullen we even douchen en rustig ontbijten?' Ik knik.

Ik zoen Louis op zijn lippen en zijn tong strijkt over mijn onderlip. Zachtjes bijt hij in mijn lip en ik voel zijn handen in mijn haar terwijl de mijne onder zijn shirt kruipen. 'Lou, hier is geen tijd voor.' Zeg ik met tegenzin maar louis schud zijn hoofd. 'We zullen sneller eten dan.' Hij knipoogt even.

'Dan zullen we maar gaan douchen zeker?' Vraagt Louis met een knipoog en ik weet al snel waar dit op gaat uitdraaien. Hij staat op en loopt de kamer uit. Ik staar naar zijn kont en volg hem al snel naar de badkamer.

Uiteindelijk zitten we toch aan tafel na langere tijd dan gedacht in de douche te hebben gestaan.

Ik smeer een boterham en staar wat uit het raam naar buiten terwijl Louis op zijn telefoon bezig is. 'Wat doe je?' Vraag ik nieuwsgierig.

'Oh, ik was even met Liam aan het chatten.' Zegt hij waarna hij zijn telefoon weglegt en zich op mij richt.

'Ze wisten blijkbaar van je verassing huh?' Ik knik lachend en zeg: 'jij deed het zelfde dus ik ook natuurlijk.' Hij lacht en neemt een hap van zijn cornflakes

Hoi hoi! De updates duren misschien weer wat langer waar ik erg veel spijt van heb want ik schrijf zo graag verder aan dit boek maar zonder inspiratie lukt dit niet...

Maar... goed nieuws! Ik had vandaag voldoende instort het en dat betekend dat het einde van het boek bijna af is!

Ik ga dan ook vandaag nog het einde schrijven en meteen de laatste hoofdstukken samen online zetten! Het boek zal zo'n 62 hoofdstukken en 1/2 epilogen bevatten.

Ik ga nog wat verder schrijven maar zit al aan hoofdstuk 61 dus zal het einde snel online komen hoop ik!

Lots of love! X

My new brother is my bully? L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu