Hoofdstuk 60

586 17 0
                                    

Pov. Louis
De dag verloop redelijk rustig maar toch raakte we uitgeput. We stonden op om negen uur, ontbeten in het hotel waar een groot buffet stond te wachten.

We hebben dan vanaf elf uur tot een uur of vijf de hele dag nog door het park gedwaald en veel attracties gedaan. Het laatste uur is aangebroken terwijl we nog wat ronddwalen. Beiden geen zin meer om nog een attractie te doen. 'Zullen we naar de kamer?' Vraag ik aan Harry die duidelijk moe is. Hij knikt en eenmaal in de kamer laat hij zich op bed vallen. Ik daarintegen ben niet bepaald moe. 

'Ik neem de koffers en breng ze alvast naar beneden is dat oké? Slaap ondertussen misschien even.' Hij knikt en sluit zijn ogen. Ik loop naar de receptie en ze zetten onze koffers in een bepaalde ruimte zodat we ze snel terugvinden.

Op weg naar de kamer gaat mijn telefoon af.

'Ja Zayn?' Ik loop net de kamer in en kijk naar Harry die lijkt te slapen. Voor de zekerheid ga ik in de badkamer sta om verder te kunnen praten.

'Nee hij vermoed niets denk ik. Maar word wel achterdochtig waarom we zo veel sturen.' Ik luister even wat Zayn aan de andere kant zegt en zeg: 'gelukkig heb ik alle voorgaande berichtjes gewist. Alleen dat we goed aangekomen waren heb ik getoond natuurlijk!' Weer blijf ik even stil tot ik verder ga: 'alles verloopt volgens plan denk ik. Moet gaan nu spreek je later.' Ik druk het gesprek weg en wanneer ik uit de badkamer loop, loop ik tegen Harry aan.

'Euhm Hazz, heb je wat geslapen?' Hij schud zijn hoofd. Fuck, hoeveel zou hij gehoord hebben?

Pov. Harry
Ik word wakker van een slaap van misschien tien minuten maar erg vast sliep ik niet. Ik werd dan ook meteen wakker van Louis die aan het bellen was. Ik sta op uit het bed en loop naar de badkamer waar ik alles kan horen.

'Nee hij vermoed niets denk ik. Maar word wel achterdochtig waarom we zo veel sturen.' Ik frons en leg mijn oor tegen de deur van de badkamer te leggen. Waar hebben ze het over? Ik heb dus alle redenen om me zorgen te maken.

'gelukkig heb ik alle voorgaande berichtjes gewist. Alleen dat we goed aangekomen waren heb ik getoond natuurlijk!' Het blijft even stil en ik vermoed dat de persoon aan de andere kant iets zegt. 'alles verloopt volgens plan denk ik. Moet gaan nu spreek j-' ik loop snel weg van de deur en doe alsof ik net naar de badkamer wou gaan.

'Euhm hazz, heb je wat geslapen?' Ik hoor de nerveusheid in zijn stem en frons. 'Met wie belde je?'

'Met Zayn natuurlijk. Wie anders?' Ik voel meteen tranen opkomen zonder dat ik het wil. 'Lieg alsjeblieft niet.'

'Wow, hazz ik lieg niet! Hey, lieverd wat is er mis?'

'Wat mag ik niet weten? Ik heb alle redenen om achterdochtig te zijn blijkbaar!' Zeg ik al snikkend. Hij zucht even en glimlacht naar me.

'Heb je iemand anders?' Onzeker verlaten de woorden mijn mond. 'Wat? Nee tuurlijk niet Harry! Wat denk je wel van me?' Meteen zie ik zijn gekwetste blik...

'Kom ga even zitten.' Ik laat me op het bed zetten en hij knielt voor me neer.

'Ik kan je natuurlijk niets vertellen, maar alleen omdat het een verassing is. Ik heb iets gepland, Zayn helpt me ermee en daarom moeten we soms wat bespreken.'

'E-een verassing?' Hij knikt en neemt mijn handen in de zijne. 'Vandaag ga je die verassing te weten komen.' Hij kust mijn handen en ik glimlach verdrietig.

'Ik verdien geen verassing, ik heb me zo dom gedragen!' Ik laat mijn hoofd in mijn handen vallen en snik.

'Kijk me aan.' Ik kijk op en Louis droogt mijn tranen. 'Deze dagen zijn te mooi om te huilen en ik haat het om je zo te zien. Ik snap je reactie hazz, maar niets om je zorgen over te maken dus. Oke?' Ik knik en knuffel hem meteen stevig.

'Het spijt me zo zo zo erg lou.' Hij wrijft over mijn rug en zegt: 'is oké hazz.' Ik krijg een kus in mijn haren maar druk al snel mijn lippen op de zijne.

My new brother is my bully? L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu