Pov. Harry
Zuchtend zet ik mijn rinkelende, irritante wekker uit. Weet je, van dit ding krijg ik gewoon een ochtendhumeur! Nou ja wat wil je als je elke dag wakker wordt om 7u met zo'n irritant geluidje. Ik stap uit bed en slof naar beneden waar ik Louis aantref in de keuken. Mijn moeder is al naar het werk net als zijn vader.Ik neem plaats bij Louis aan tafel en hij glimlacht. Ik probeer te glimlachen maar dankzij het ochtendhumeur ben ik niet bepaald vrolijk. 'Ochtendhumeurtje?' Vraagt hij lachend en ik doe zijn lach na met een irritante toon. Hij steekt onschuldig zijn handen in de lucht. 'Vermoord me niet! Als blikken konden doden was ik dood hoor'
'Sorry, het is wel een ochtendhumeur jah' zeg ik zacht en hij haalt zijn schouders op. 'Ik wou je plagen' zegt hij grijnzend terwijl hij opstaat en zijn eten opruimt.
Samen nemen we onze fietsen en fietsen we weg. Gelukkig rijden Liam en Zayn nooit met hem mee in de ochtend. 'S avonds is te zien. Soms wel maar soms ook niet op school aangekomen splitsen we, Louis naar zijn vrienden en ik slof alleen naar mijn kluisje waar ik op de grond ga zitten. Hier is het veel rustiger als buiten. Niall komt vrolijk aangelopen en geeft me een knuffel. Samen laten we ons weer op de grond zakken en zo blijven we zitten tot het bel signaal onze pret bederft. Samen lopen we naar het lokaal en zijn dan ook bij de eerste leerlingen. Louis komt tot mijn verbazing eens op tijd. Hij glimlacht en richt dan zijn blik op Niall, zonder glimlach. Ik glimlach wanneer hij voorbij loopt maar hij kijkt me niet aan. Ik besluit om er niets achter te zoeken.
Wanneer het eindelijk middagpauze is gaan ik en Niall op ons vaste plekje zitten. We hebben pret totdat Louis voorbij loopt. Ik kijk hem even aan en hij merkt me ook op. Hij blijft voor mij en Niall staan en kijkt even rond zich wanneer hij bij me plaats neemt. 'Hoi' zegt hij zacht en Niall en ik antwoorden hetzelfde. 'Hebben ze je nog niets gedaan?' Ik schud mijn hoofd en een opgeluchte zucht verlaat zijn mond. 'Ik ga weer' zegt hij glimlachend waarna hij wegloopt. Niall kijkt me met open mond aan.
'Louis pestte je en nu zijn jullie maatjes?' Ik bloos. 'Is er iemand verliefd' zegt hij met een verliefd stemmetje. En zo gaat het de hele pauze door.
Wanneer de eerste bel gaat ren ik nog snel naar het toilet. Wanneer ik buiten wil gaan zie ik Zayn en Liam voor me staan.
'Wat?' Vraag ik bang en ze grijnzen. 'Dus, heb je besloten om te proberen Louis gay te maken?' Ik schud mijn hoofd en kijk naar de vloer. 'Als je het maar waagt. Hij is niet gay, hij weet dat dat niet zo hoort!' Zeggen ze spottend. 'Je blijft uit zijn buurt, je doet alsof je hem haat of anders zijn er gevolgen als we je nog een keer bij hem zien!' Ze hebben Louis dus toch bij me gezien...
Nog een paar scheldwoorden over mij volgen en ook klappen komen erbij. Een stomp in mijn maag doet me ineenkrimpen...
Wanneer ze weggaan weet ik dat ik als eerste veel te laat ben voor de les en ten tweede me beter ziek kan melden. Ik heb erg veel pijn en loop wankelend naar de balie. Ze geloven me dat ik me niet lekker voel en sturen me naar huis. Op traag tempo kom ik na wat eeuwen leek te duren thuis aan. Ik kruip gelijk in mijn bed en snikken verlaten mijn mond. Ze zeiden dingen zoals: 'je zal Louis niet krijgen!' 'Je bent walgelijk!' ...
Pov. Louis
De les is al 10 minuten bezig en Harry is er nog steeds niet wat niet normaal is voor hem.'Niall waar is Harry?' Vraag ik zacht en Niall draait zich naar achter. 'Hij ging nog naar het toilet en zei dat ik al door kan gaan dus ik heb geen idee'
Ik begin een vermoeden te krijgen wat er is gebeurd wanneer Zayn en Liam de les nu pas binnenkomen. 'Ga jullie melden!' Roept de mevrouw maar ze luisteren niet en nemen gewoon plaats. Ze laat het voor wat het is en begint weer me de les.
'Mevrouw?' 'Wat nu weer tomlinson!' Brult ze. 'Zou ik naar het toilet mogen?'
Zo zou ik Harry kunnen zoeken
'Nee, elke les ga je naar het toilet en het is pauze geweest. Je blijft zitten' zegt ze streng en gaat weer verder me de les. Ik zucht en kan niet wachtend tot ik naar huis kan...
Nieuw hoofdstukje! Wat vinden jullie er van?
Ik ben nu ongeveer een uurtje wakker van mijn operatie en alles gaat tot nu toe goed. Alleen wel pijn maar we komen erdoor🙃
JE LEEST
My new brother is my bully? L.S
FanfictionWanneer Harry's moeder bij haar nieuwe man intrekt, staat Harry's leven op zijn kop. Hij wordt namelijk gepest en wat nu als zijn nieuwe broer zijn pester is en dan ook nog is zijn crush is? Rankings: 1 in #boyxboy 16-05-'20❤️ 1 in #harrystyles 04...