pov. louis
een verfrommeld papiertje ligt erop... harry is druk aan het praten maar wanneer ik het wil openvouwen staat hij naast me en neemt het van me af.
'wat is het soms? een liefdesbrief?' vraag ik plagend. 'nee hoor...' 'wat dan wel?' blijf ik doorvragen wat hem doet zuchten.
'goed, ik hou op.' zeg ik terwijl ik op bed ga zitten en harry naar he blaadje zie kijken. 'Het is een liedje dat ik heb geschreven... voor jou.' De laatste woorden zijn bijna onhoorbaar maar ik versta ze luid en duidelijk!
'Echt? Kan ik het horen?' Hij schud zijn hoofd en mikt het propje papier in de vuilbak naast zijn bureau. 'Het stelt niets voor' ik kijk hem aan met puppy oogjes.
'Harry, please?' Hij zucht en staat op om zijn gitaar te nemen. 'Wow, dus die staat daar niet voor de sier maar je speelt gitaar?!' Hij knikt en lacht om mijn hoofd die vol verbazing naar hem kijkt.
Hij stemt zijn gitaar en zucht even terwijl hij zijn trillende handen op de gitaar legt. De eerste woorden en noten worden gespeeld en meteen sta ik perplex...
Same lips red, same eyes blue
Same white shirt, couple more tattoos
But it's not you and it's not meTastes so sweet, looks so real
Sounds like something that I used to feel
But I can't touch what I seeWe're not who we used to be
We're not who we used to be
We're just two ghosts standing in the place of you and meTrying to remember how it feels to have a heartbeat
The fridge light washes this room white
Moon dances over your good side
This was all we used to needTongue-tied like we've never known
Telling those stories we already told
'Cause we don't say what we really meanWe're not who we used to be
We're not who we used to be
We're just two ghosts standing in the place of you and meWe're not who we used to be
We're not who we used to be
We're just two ghosts swimming in a glass half emptyTrying to remember how it feels to have a heartbeat
We're not who we used to be
We're not who we used to be
We're just two ghosts standing in the place of you and meWe're not who we used to be
We don't see what we used to see
We're just two ghosts swimming in a glass half emptyTrying to remember how it feels to have a heartbeat
Trying to remember how it feels to have a heartbeat
I'm just trying to remember how it feels to have a heartbeat
Ik ben sprakeloos en Harry zegt zacht: 'het is niet mooi hé?' 'Nee...' hij slaat zijn ogen neer en ik neem zijn hand. 'want het was prachtig!' Roep ik uit.
Hij glimlacht lichtjes.
Tijdens zijn liedje kwamen herinneringen naar boven... nieuwe herinneringen die ik hiervoor nog niet wist.
Wat ik nu gaat zeggen, voelt juist. Ik kan het niet langer meer en dit is wat ik moet doen!
'Harry, gedaan met die break.' Zegt ik en hij fronst. 'Wat bedoe-....' ik laat hem zijn zin niet afmaken maar druk mijn lippen op de zijne. Hij zoent mee!
Mijn tong streelt over zijn onderlip en al snel zitten we verwikkeld in een zoen, met alleen maar liefde.
We laten los en hij zegt: 'wat deed je van gedachten veranderen?' Hij lacht klein.
'Het maakt niet uit wat ik wel of niet herinner, maar tijdens je lied kwam ik steeds meer te weten weer en het voelde juist Harry. Het voelde heel juist! Geheugenverlies kan de manier waarop ik van je hou niet veranderen. Het doet me misschien vergeten dat ik van je Hield. Maar toen je de eerste keer de kamer in kwam en ik gelijk iets gemeen zij, deed je iets met me maar ik kon niet plaatsen wat... maar Harry, ik hou van!' Hij zoent me weer op mijn lippen en fluistert tegen mijn lippen aan. 'Ik ook van jou.'
'En nu wil ik gewoon de hele avond met je knuffelen en samen foto's bekijken.' Zeg ik lachend. 'Goed idee.' En zo liggen we die avond op zijn bed, naar foto's van ons te kijken terwijl ik in zijn armen lig. Ik hoor in zijn armen te liggen en ik weet dat het juist was om de break nu al te stoppen.
Want, ik Louis Tomlinson ben nog steeds tot over mijn oren verliefd op Harry Styles!
Dus, wat vinden jullie van dit stukje?🥺😍
JE LEEST
My new brother is my bully? L.S
FanfictionWanneer Harry's moeder bij haar nieuwe man intrekt, staat Harry's leven op zijn kop. Hij wordt namelijk gepest en wat nu als zijn nieuwe broer zijn pester is en dan ook nog is zijn crush is? Rankings: 1 in #boyxboy 16-05-'20❤️ 1 in #harrystyles 04...