Hoofdstuk 62

661 17 13
                                    

Pov. Harry

~ 'wil je met me trouwen?' ~

Hevig begin ik te knikken en alle mensen inclusief de muzikanten beginnen te klappen. Ik knuffel Louis meteen zodra hij de ring om mijn vinger heeft gedaan.

Bewonderend kijk ik naar de glinsterende ring om mijn vinger. Het is officieel, we gaan trouwen!

Beiden zijn we nog jong, maar dat maakt allemaal niets uit. Na een tijdje keren we terug naar het hotel en ik laat me op bed zakken.

'Ik kan het nog steeds niet geloven.' Zeg ik zachtjes en Louis ploft naast me neer. 'Beste verassing ooit!' Ik knuffel hem voor de zoveelste keer, ook al zou ik er nooit genoeg van kunnen krijgen.

'Ik heb natuurlijk eerst je moeder ingelicht, daarna Zayn en Niall en zo hebben we alles gepland. Het bandje, het restaurant.'

Ik glimlach en rust mijn hoofd op zijn schouder.

Het is ondertussen tien uur door en we liggen in bed een film te kijken. Ik verstrengel onze handen en kijk ernaar. 'Ik ben zo blij hoe alles twee jaar terug gelopen is. Wie had ooit gedacht dat we zo zouden eindigen?' Ik kan een lachje niet onderdrukken en Louis knikt. 'Inderdaad. Alles is perfect gelopen gewoon.' Hij kijkt me aan net zoals ik en staar in zijn ogen. Nog steeds verdrink ik er bijna in...

Ik deze twee jaar ben ik nog steeds bevriend met Niall, alleen is hij gaan studeren, ik niet. Dus spreken we weinig af, maar ik bel hem morgen meteen om alles te vertellen, zoals beloofd.

'Wanneer wil je eigenlijk trouwen?' Die vraag brand al een uur op mijn lippen en eindelijk durf ik ze te stellen.

'Het liefst heel snel, maar misschien wachten we beter enkele maanden zodat alles geregeld is.' Ik knik tegen zijn borst aan. 'Wil jij kindjes adopteren?' Ik knik meteen hevig. 'Een jongen en een meisje. Heb ik altijd gewild!' Louis draait een van mijn krullen om zijn vinger en zegt: 'perfect. Net wat ik ook wil.' Hij drukt een kus op mijn neus en ik giechel even.

Opeens trekt Louis me op zijn schoot waardoor ik kort gil. 'Shtt, straks hoort iemand ons nog.' Zegt hij met een knipoog en weet meteen waar dit toe leidt.

Het begint met heel onschuldig zoenen maar gaat als snel over naar shirts en broeken die door de kamer vliegen en ergens naast het bed landen.

Wanneer we de volgende ochtend wakker worden om tien uur ben ik nog steeds doodop. Laten we zeggen dat vannacht er niet rustig aan toe ging.

'Kom hazz, we gaan ontbijten en vertrekken dan. We moeten om twaalf uur uitgechekt zijn.' Ik knik en neem zijn hand in de mijne.

Na het ontbijt laat ik me vermoeid weer op het bed zakken. 'Lieverd toch, ben je moe?' Ik knik en zeg half lachend: 'je hebt me zwaar uitgeput.' Hij lacht en wrijft over mijn hoofd waarna hij voor me neerknielt. 'Zal ik rijden?'

'Wil je dat doen?' Hij knikt meteen en ik geef in. 'Bedankt, je bent een engel.'

'Weet ik.' Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en zorgt ervoor dat alles weer in onze koffers zit.

'Klaar om Parijs te verlaten?' Ik knik en zeg: 'het was wel super leuk, iets wat we nooit gaan vergeten!' Louis knikt en glimlacht. Ik glimlach terug.

Na weer vele uren in de auto zijn we eindelijk thuis. Onze thuis. We lopen naar binnen, zetten de koffers in de kamer en kruipen op de bank met een dekentje om rustig wat films te kijken.

'Dit is perfect. Wij twee in ons eigen huisje.' Ik zucht genietend en Louis zegt: 'inderdaad, beter had ik me niet kunnen voorstellen. Stel je al eens voor dat we over enkele jaren hier twee kindjes hebben lopen, een hondje en misschien een kat...' dromerig staar ik voor me uit wanneer Louis dat zegt en meteen beeld ik me renende kindjes die met de hond spelen en een kat die ligt te snoezen, voor.

Ons leventje was in het allereerste begin niet perfect misschien, maar dat is het nu wel. En het word nog beter!

Einde

We zijn aan het einde gekomen!🥺
Er komt nog een epiloog aan!

Willen jullie een keer je mening geven over het boek in de comments? Dit zou me erg helpen voor andere boeken! Wat beter kan en wat je ervan vond mag je altijd zeggen!

Na deze epiloog volgt een dankwoord aan iedereen. Voor degene die dat liever overslaan zeg ik al kort: bedankt voor alle suport, voor te lezen, te stemmen en nog zo veel meer! Bedankt🤩

Lots of love x

My new brother is my bully? L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu