Epiloog

647 20 2
                                    

Vijf jaar later

Harry en Louis zijn ondertussen al vier jaar gelukkig getrouwd. Twee jaar geleden besloten ze dat het tijd werd om een kindje te adopteren. Eerst was dat daisy die op die moment drie was en nu al een flinke meid van vijf, bijna zes jaar is.

Na enkele maanden kwam jason er, de toen één jarige baby. Natuurlijk kunnen we Max niet vergeten! De kleine, maar speelse teckel van één jaar die graag met de kindjes door het huis rent.

Natuurlijk kunnen we hun luie kat van twee jaar ook niet vergeten. Ze hebben haar enkele maanden geleden uit het asiel gehaald. Eerst hield ze totaal niet van Max, maar de kleine speelse viervoeter gaf niet op en wilde telkens spelen met de kat.

Uiteindelijk besloot hun kat maar de hond te aanvaarden. Natuurlijk blijft het soms kat en hond tussen de twee! Maar wat verwacht je van een hond en een kat?

Pov. Derde persoon
Lachend loopt de kleine daisy, een meid van vijf jaar, naar haar vader terwijl hun hond Max achter haar aan loopt.

'Pappie, pappie!' Roept ze lachend en Harry tilt haar op. 'Wil Max een snoepje?' En de hond gaat meteen zitten al blaffend. Harry overhandigt zijn dochter het snoepje en zet haar weer neer. Giechelend geeft ze het snoepje aan de hond die haar meteen bedankt met likkjes

'Geven jullie Max weer veel snoepjes?' Harry kijk op naar zijn man die hun zoon van drie op zijn arm heeft. 'Pa-apa!' Brabbelt hij en steekt grijphandjes uit naar Harry. 'Neem je jason even over, schat?' Harry neemt hun zoon over van zijn man en kriebelt aan jasons buikje.

'Ja jij ook Hallo Max.' Zegt Louis lachend wanneer de hond om hem heen springt voor aandacht. Hun luie kater wiskey komt ook even kijken en vraagt meteen aandacht. Vredig spint ze aan hun benen wanneer ze geaaid word om daarna weer naar zijn kattenpaal te gaan om verder te slapen.

Hun leven is inderdaad nog beter geworden... helemaal zoals Louis vijf jaar geleden had gezegd: 'Stel je al eens voor dat we over enkele jaren hier twee kindjes hebben lopen, een hondje en misschien een kat...'

En het was geworden zoals ze hadden ingebeeld. Dolgelukkig met hun twee kinderen. Anne was ook door het dolle heen toen ze hoorde dat ze oma werd. De twee kinderen houden dan ook erg veel van hun oma.

Hun leven was perfect. Ze hadden alles waarvan ze kunnen dromen. Nu samen oud worden nog, wat ieders droom is: met je geliefde oud worden.

En zo verliep het bij Harry en Louis. Samen werden ze oud.

Het verhaal begon met haat maar veranderde naar niets meer dan liefde.

Dit was het verhaal van Harry en Louis.

My new brother is my bully? L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu