Pov. Louis
Een vuist komt neer op mijn wang.Mijn Oog
En mijn neus...
Bloed drupt uit mijn neus en ik voel aan mijn wang en Oog die al aardig opgezwollen zijn. Nog enkele klappen op mijn wang volgen.
Pijn.
Pijn is wat ik voel.
Nu weet ik wat Harry altijd voelde...
Ik mag niet terug denken aan die tijd, ik hou van hem.
Als hij maar van mij blijft houden na dit alles...
Wanneer ik weer voor mijn huis sta, hoop ik vurig dat Harry al slaapt.
Bij binnenkomst blijkt dit niet het geval, ik staat recht in de ogen van een gebroken Harry...
Pov. Harry
U: Hey Zayn, is Louis nog steeds bij jou?Ik verstuur het berichtje naar Zayn aangezien Louis niet opneemt want zijn telefoon ligt thuis. Hij zou niet lang wegblijven, wat wel het geval is.
Zayn: wat? Louis is helemaal niet bij mij. Hoezo?'
U: was hij gisteren bij jou?
Zayn: Nope.
U: vreemd... hij zei me dat hij naar jou kwam om notities op de halen en gisteren kwam hij naar je toe om het verhaal met Liam te vertellen
Zayn: sorry maat, geen idee waar je het over hebt. Heb hem nog niet gezien vandaag!
U: geen probleem ik zoek het wel uit wat hij uitspookt.
Allerlei gedachten razen door mijn hoofd.
Louis liegt...
Misschien gaat hij vreemd?
Hij vind me niet goed genoeg en vind iemand anders leuk?
Was alles een spel voor hem?
Gaat hij misschien nog met Liam om en dat hij hem op het verkeerde pad weer brengt?
Mijn gedachten worden onderbroken door de voordeur en gebroken staar ik voor me uit. Louis verschijnt en zijn blik vertrekt meteen.
Ik zie hoe bloedvlekken op zijn shirt zitten, hoe zijn oog en wang beiden rood, ondertussen bijna blauw wordende, en opgezwollen zijn.
Even vergeet ik de gedachten van daarnet en loop langzaam naar hem toe. Ik raak zijn wang aan maar hij deinst terug. 'Dat doet pijn' mompelt hij zachtjes. Ik trek meteen terug maar hij legt mijn hand weer tegen zijn wang.
'Ga op de bank zitten, ik verzorg het wel' een zucht verlaat mijn mond en ik loop naar de vriezer waar ik een ice pack uit haal. Wat heeft hij nou weer gedaan.
Ik druk het tegen zijn wang waarna ik zijn hand erop leg. 'Hou het er zelf maar tegen' mompel ik en ik ga met gekruiste armen over hem zitten.
'Waarom loog je?' Het klinkt botter, maar dit boeit me niet. Al wat me kan schelen is de reden, de reden om tegen me te liegen.
'I-ik...'
'Je was niet bij Zayn Louis, ik stuurde hem!' Tranen prikken in mijn ogen, maar dat is hij niet meer waard. Elke traan die vloeit, geniet hij ervan...
'Heb je iemand anders ofzo?' De trilling in mijn stem kan ik niet verbergen...
'Nee, Harry nee!' Een traan vloeit over zijn wang.
'Het is Liam, hij zet me onder druk!' Ik frons en denk weer terug aan wanneer Liam hem mee sleurde ver weg van de rest.
'Wat doet hij dan precies? Hebben jullie gevochten ofzo?'
'Harry kom alsjeblieft hier zitten, en word niet kwaad' ik ga naast hem zitten met een brok in mijn keel.
Ik voel zijn armen om mijn middel die me stevig vasthouden. 'Beloof me dat je niet kwaad word. Ik wil je niet kwijt en... beloof het me alsjeblieft.' ik knik alleen wat.
'Ik-...' hij komt niet uit zijn woorden en haalt dan iets uit de zakken van zijn trui.
Ik kijk naar het pakketje waar ik een soort witte poeder in zie zitten. Ik mag hopen dat het niet is wat ik denk.
Gebruikt hij drugs?
Sinds wanneer dan?!
Ik wil mijn mond openen maar sluit die zodra Louis wat wil zeggen, alleen komt er geen geluid uit. Ik zucht en begin zelf met spelen.
'Je dealt drugs?' Hij schud zijn hoofd. 'Wat maakt je zo stom om dat te doen!' Roep ik kwaad uit. 'Harry, ik moest van Liam' hij klinkt wanhopig, snakkend naar mijn troostende armen maar dit overvalt me zo hard.
'Luister even naar me! Ik wilde dit niet. Ik moest. Anders zou Liam dingen verspreiden over ons. Dingen die dubbel zo hard gelogen waren. Hij ging jou in een slecht daglicht zetten, jou proberen tegen me op te zetten door roddels over mij. Hij toonde me een bericht wat hij aan de hele school zou tonen. Als ik niet deed wat gezegt word ging hij alles posten. Ik wou je beschermen. ONS beschermen! Ik wil ermee kappen echt waar.'
Ik slik en kijk in zijn wanhopige ogen. 'Ik hou van je en wil je niet kwijt Harry...'
Dit boek staat al een hele week op 1 in #boyxboy!😍ik wil dan ook degene bedanken die mijn boek lezen en stemmen x
Jullie mening over dit stukje?🙃
JE LEEST
My new brother is my bully? L.S
FanfictionWanneer Harry's moeder bij haar nieuwe man intrekt, staat Harry's leven op zijn kop. Hij wordt namelijk gepest en wat nu als zijn nieuwe broer zijn pester is en dan ook nog is zijn crush is? Rankings: 1 in #boyxboy 16-05-'20❤️ 1 in #harrystyles 04...