Hoofdstuk 10

1.3K 39 47
                                    

Pov. Louis
-
'Je hebt gelijk...'
-
Zegt hij zachtjes. 'Wat scheelt er?' Hij schud zijn hoofd en wuift het weg. 'Harry?' Vraag ik nu luider. 'Praat toch met me. Ik zie heus wel dat je met iets zit.'

'Kan dat jou dan wat schelen?' Zegt hij met een verbazingwekkende rustige stem. 'Ik zit al heel lang met iets, maar ik kan het je niet vertellen!' Hij staat op en wil weglopen maar ik ben hem voor en trek hem terug aan zijn pols. Zijn gezicht is een paar centimeters van de mijne verwijderd en even laat ik mijn blik over zijn volle, mooie roze lippen glijden. Hij trekt zich los maar blijft toch voor me staan. Nu pas merk ik de tranen in zijn ogen. Ik steek mijn hand uit naar zijn wang om een traan weg te vegen maar die slaat hij weg.

'Harry...' probeer ik nog een keer maar hij draait zich om en loopt de kamer uit op weg naar zijn slaapkamer. Ik zucht en laat me op de bank neervallen. Hij doet iets met me. Iets wat ik niet wil... ik wil geen gevoelens voor hem! Maar het lijkt alsof ik ze toch elke dag meer en meer krijg...

Pov. Harry
Ik neem mijn favoriete boek erbij en probeer mijn gedachten te verzetten. Ik dwaal weer af naar Louis, maar zet hem steeds weer uit mijn hoofd. Na een tijdje lukt het en geniet ik van mijn boek. Na enkele bladzijden te hebben Gelezen besluit ik om de aflevering die ik daarstraks aan het kijken was, terug te spoelen tot het stuk waar ik in slaap was gevallen en vanaf daar verder te kijken.

Ik hoor de deurbel gaan en besef dan weer dat zayn en Liam kwamen. Ze weten nog niets over het hele stiefbroer ding. 'Wanneer mogen we die stiefbroer van je ontmoeten?' Hoor ik Zayn vragen en abrupt hou ik mijn adem in. 'Later eerst chillen' zegt Louis en ik laat mijn opgehouden adem los.

Na nog wat Netflix te hebben gekeken krijg ik toch wel dorst. Ik doe mijn oortjes uit en loopt de trap af. Ik vul een glas met wat water en draai me om naar de trap. 'Styles? Wat doe jij hier!' Hoor ik opeens Zayn en Liam zeggen en opeens staan ze voor mijn neus. Ik slik en kijk hulp zoekend naar Louis die lipbijtend naar de grond staart. 'Serieus Louis, is HIJ je broer geworden!' Ze zeggen het walgend en ik hou mijn tranen in. Ik kijk naar Louis die knikt. 'Wat vind je daar van? Of vind je het gezellig, kunnen we hem op twee plekken te grazen nemen' zegt Zayn met een grijns. Even ontmoeten Louis' ogen de mijne en ik kijk hem smekend aan. Zijn blik gaat naar Zayn en Liam en grijnst ook. 'Je neemt me de woorden uit de mond Zayn. Wie wil hem nou als broer! Alleen het laatste is iets wat positief' ik kijk hem ongelovig aan maar hij ontwijkt mijn blik.

'Zie maar dat hij niet verliefd op je wordt!' Zegt Liam spottend en hij maakt een walgend gebaar. Ze lachen alle drie en ik probeer langs hun te komen maar ik wordt aan mijn arm teruggetrokken. 'Hier blijven' zegt Zayn dreigend en ik blijf meteen stokstijf staan. 'Gelukkig is Louis niet zo dom om gay te worden. Je zou hem wel willen hé?' Vraagt Liam spottend en ik kijk hen kwaad aan, ook Louis. Blijkbaar kijk ik iets te lang naar Louis want een klap op mijn wang en een schop in mijn maag volgt. Ik kreun van de pijn en val op de grond. Ook Louis geeft een klap wanneer ze hem dwingend aankijken. 'Jongens, zijn moeder kan thuiskomen dus laten we ophouden, op school pakken we hem wel nog' zegt Louis grijnzend en ze knikken dan maar. Ik sta op en loop naar boven wanneer ze op de bank zitten. Ik sluit me op in de badkamer die ik en Louis delen. Ik huil en huil, alle emoties moeten eruit. Ik wil de pijn van een gebroken hart en de pijn die ze me telkens geven niet voelen, dus verzacht ik het met iets anders...

Vroeger heb ik me vaak gesneden, sinds ik hier woon met Louis ben ik gestopt. Maar nu kan ik er weer gewoon niet tegen... ik zet het scherpe scheermesje tegen mijn huid en maak er krassen mee. Twee verse krassen staan er tussen de andere littekens en ik snik nog een paar keer tot de tranen lijken op te zijn. Ik kijk naar het beetje bloed dat uit de wonden loopt en druk er wat op zodat de pijn een beetje harder wordt. Ik hoor geklop op de deur.

'Harry, ben je hier?' Ik veeg mijn tranen weg en laat een zachte 'ja' horen. 'Alles oke?'

My new brother is my bully? L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu