Hoofdstuk 27

1.1K 39 9
                                    

Pov. Louis
'Wat nou als we Liam voorzijn?' Harry trekt een wenkbrauwen op en kijkt me vragend aan.

'Ik stop ermee dat beloof ik, alleen gaat hij die dingen posten. Ik wil niet dat hij iets tussen ons verpest vanwege roddels.' hij knikt even en zegt: 'ik ken je toch, ik geloof hem niet meteen' ik glimlach even en knik dan maar.

'Dus je hebt niemand anders? Je houd nog steeds van me? Dit alles was geen spel voor je?' Ratelt hij door en ik schud mijn hoofd. 'Nee lieverd, dat nooit!' Ik knuffel hem voorzichtig, alsof hij bijna breekbaar is, zo dierbaar is hij voor me. 'Dacht je dat echt? Zelfs na je nu zegt dat je me kent, en me gelooft?'

'Nou, dat was voor je me alles vertelde en moest het even chekken.' Zegt hij met een nerveus lachje. Ik druk een kus op zijn zachte lippen.

'Hoe ga je hun dit morgen uitleggen?' Vraagt hij doelend op onze ouders. 'De waarheid over het dealen voor Liam. Over ons wil ik nog niets zeggen.' ik slik en Harry knikt. 'Dat is heb beste lou... en als onze ouders het weten kunnen ze hem laten oppakken?' Ik knik en zeg: 'goed plan'

'Weet je het zeker dat het je niets zou doen als hij info verspreid die niet waar is' ik haal mijn schouders op en zeg: 'ik deed het om jou te beschermen, om ons te beschermen. Ik wil al helemaal niet dat je in een slecht daglicht staat. Of dat je dingen gaat horen van andere mensen die gelogen zin over mij bevoorbeeld, daar had hij ook wat dingen over getypt'

'Wat zei hij dan over je? Of over mij?' Ik hoor een trilling in zijn stem.

'Hij zou zeggen dat ik degene was met een drugsprobleem en... weetje laat het rusten lieverd. Hij gaat die dingen niet kunnen verspreiden daar zorg ik wel voor' ik druk een kus in zijn zachte krullen die mijn neus kriebelen.

'Ik hou van je hazz, vergeet dat nooit' ik druk een kus op zijn lippen.

Pov Harry

De volgende ochtend word ik wakker in Louis armen.

'Louis word wakker!' Zeg ik voor de zoveelste keer en dit keer opent hij een oog. 'Eindelijk' zeg ik zuchtend. 'Kom mee, we gaan eten of moet ik je het bed uitslepen?' Vraag ik geïrriteerd en hij staat slaperig op. 'Kom al' mompelt hij en ik hoor zijn trage voetstappen achter me aan de trap af lopen.

Ik schrik wanneer onze ouders aan de eettafel zitten te ontbijten. 'Jullie zijn nog thuis?' Vraag ik en ze knikken. 'We konden later beginnen'

Ik voel hoe Louis tegen me aanloopt en een duwtje geeft. Nu pas merkt hij onze ouders wiens mond openstaat.

'Louis wat is er gebeurd!' Roept mijn moeder uit en ze loopt naar Louis.

'Je moet het zeggen' zeg ik zachtjes in zijn oor maar hij schud zijn hoofd.

'Louis? Ze kunnen helpen' probeer ik nog eens wat vreemde blikken van onze ouders oplevert.

'Je vertelt nu meteen wat er aan de hand is' zegt zijn vader kalm maar op dwingende toon en Louis zucht.

'I-ik, Liam is uit de groep gegaan omdat ik... op jongens val. Hij haat me nu en accepteert het niet en chanteert me.'

Ze zijn even stil totdat mijn moeder het woord neemt: 'Louis, wij zijn ermee akkoord geen zorgen. Maar wat doet hij precies?'

'Ik moest drugs dealen voor hem en... zij hebben me dit gegeven' hij wijst naar zijn oog. 'En als ik het niet deed, zouden ze aan Harry komen aangezien hij ook homo is. Ze zouden verhalen verspreiden over hem en mij die niet waar zijn.' Ik wrijf even over zijn rug terwijl zijn vader en mijn moeder blikken wisselen.

'Wij gaan mee naar school, praten met de directeur!' Zegt mijn moeder resoluut. 'Dus jullie zijn niet kwaad dat ik drugs dealde?'

'Dat is niet oké, je moest het ons vertellen maar nee we zijn niet kwaad. Je wou jezelf en Harry beschermen' Louis knikt.

We staan al 2 weken op de eerste plaats in #boyxboy! Ik wil dan ook mijn lieve lezers bedanken en degene die telkens stemmen x🤩

Hoop dat jullie het hoofdstukje wat vonden :)

Veel leesplezier nog!

My new brother is my bully? L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu