Oc szemszög:
Sötétség. Csak sötétséget láttam akármerre néztem. Meghaltam volna? Nem, még nem akarok meghalni, muszáj legalább addig míg bevallom neki az érzéseim. Gyerünk, Shinjo, még nem adhatod fel. Fel kell ébredned. Már látok valamit, egy apró fényt. Hangokat hallok. El kell érnem.
Bakugou szemszög:
- Bakubro, csakhogy magadhoz tértél- ölelt meg szorosan Kirishima.
- Mi a f*sz van már?-kérdeztem még mindig kissé kómásan.
- A kórházban vagy, tudod az egyik összecsapás során eltört a lábad és Shinjo-san mentette meg az életedet- mesélte el a történteket Denki.
- Mi van?
- Jól hallottad.
- Nem, mi van Shinjo-sannal?- kérdeztem kissé aggódóan, de erre már senki sem felelt.- Utoljára kérdezem, mi történt vele?
- Hát...Nos...Az állapota még mindig instabil- nyögte ki a lilahajú törpe.
- Nem lehet... Meddig nem voltam magamnál?
- Úgy három napig.
- Ne...-suttogtam döbbentem, majd rögtön felpattantam.
-Oi, Bakugou, maradj veszteg a nővér azt mondta...
- Lesz*rom, hogy mit mondott, nekem most azonnal látnom kell Shinjot. MOST-üvöltöttem kétségbeesetten.
- Jól van, jól van csak legalább hagyd hogy segítsünk- kértlelt Kirishima, mire hagytam hogy át támogassanak a lány szobájába.
Mikor beléptünk, csak a lány osztálytársaimat láttam, amint körülálják az ágyat. Látszott rajtuk, hogy sírtak is.
- Mi van vele?-löktem arréb Urarakat, hogy láthassam mi van a lánnyal akit szeretek.
- Még mindig kómában van. Olyan rossz állapotban volt mikor behozták, hogy még Recovery girl sem tudta használni az erejét. Megmentette az életedet és lehet,hogy bele fog halni-motyogta könnyes szemmel.
Leültem az ágyra és megfogtam a kezét.
- MEG NE MERJ HALNI, HALLOD?-ordítottam el magam. Éreztem, hogy az én szemem is benedvesedik. Az ágy körül mindenki lehajtott fejjel állt.- Nélküled nem érek semmit-suttogtam közelebb hajolva a lány sápadt arcához.
Sírva öleltem magamhoz a lány testét, mikor valamit megéreztem a nyakamnál.
Kissé eltoltam magamtól a lányt és észrevettem, hogy a mellkasa finoman mozgott.
- Bakugou...- hallottam meg egy elhaló hangot. A kezeimben tarott személynek félig nyitva voltak a szemei.
- Shinjo...- öleltem magamhoz még szorosabban.
- Megfojtasz.
- Ja, bocs- engedtem el hirtelen.
- Örülök,hogy jól vagy- suttogta rekedtes hangon.
- Baka, te nem vagy normális, majdnem meghaltál. Komolyan mondom nálad hülyébb lányt még nem láttam. És egyébként is én nem szorulok segítségre, tökéletesen megoldottam volna a helyzetet. Amúgy meg szeretlek, csak úgy mellékesen-fordítottam el a fejem.
- Szeretsz?-nézett rám Shinjo értetelnül.
- Ezen mit nem lehet érteni?
-Hát akkor, tudod mit, én is szeretlek- motyogta elpirulva.
- Tsk. Mi a p*csáért kellet ennyit várnod a vallomással?-húztam fel az orrom.
- Ezt én is kérdezhetném tőled, Mr. Nekem Nem Kell Segítség. Ha nem megyek oda, akkor már a koporsódat tervezhetnénk - fakadt ki a lány.
-Csakis azért örülök, hogy odatoltad a segged, mert különben lehet, hogy most nem lenne barátnőm-közöltem vele a tényt, hogy már a barátnőmként tekintek rá.
- Á, valóban? És mi van akkor ha nemet mondok?-vonta fel a szemöldökét.
- Akkor még Dekunál is hülyébb vagy-ragadtam meg óvatosan a vallát és magamhoz ránta megcsókoltam. Shinjo nagyon meglepődhetett, mert csak egy kis idő múlva viszonozta a csókot.
- Tudod ahhoz képest, hogy az előbb még haldokoltál, elég jól csókolsz- vigyorogtam rá pimaszul.
- De én nem haldokoltam volna, ha valaki nem olyan béna, hogy eltöri a lábát- vágott vissza.- És nem te sírtál itt nekem, hogy nélkülem semmit sen érsz?
- Biztos, hogy nem csak szimuláltál, asszony?
- Asszooooony? Erről most azonnal szokj le te hímszovinista állat. Felőlem azt piszkálsz kit akarsz, de ha még egyszer leasszonyozol, biztos hogy kinyírlak- akadt ki a barátnőm.
- Amúgy hova tűntek a többiek- fordultam körbe értetlenül.
- Biztos kimentek, te észlény- vigyorgott rám gúnyosan.
- Pofa be, asszony- néztem le rá.
- Hé, összejöttetek már?- dugta be a fejét az ajtón Denki.- Mert tudod Shinjo mi is aggódtunk ám érted.
- Bejöhettek- sóhajtott fel a lány.
- Csakhogy magadhoz tértél - ugrottak a lányok rögtön Shinjo nyakába.
-Na és hallom van barátod- kuncogott Mina.
- Igen, sajnos.
- Sajnos?-kérdeztem.
- Igen, mert egy ilyen szerencsétlen, idióta, erőszakos, életképtelen pasit kellett kifognom- panaszkodott.
- Örülj neki, hogy egyáltalán összejöttem egy ilyen elégedetlen, bunkó és idegesítő csitrivel mint te-vágtam rá.
- Hülye robbantgatós nyomi- morogta.
- Idióta nagyszájú liba-sziszegtem.
- Hát titeket egymásnak teremtett az ég- szólalt meg hirtelen az elektronikus idióta.
- Ahogyan téged meg Jirot- mondtuk egszerre Shinjoval.
- Hééé- pirult el hirtelen Jiro.
- Ajajj, csak nem érzékeny területre tapintottunk- kapta Shinjo a szája elé a kezét.
- Tsk, nekem legalább normális a baránőm- morogtam.
- Hát az én barátom meg erősebb- kacsintott rám a még mindig az ágyban fekvő lány.Oc szemszög:
- Katsuki, emlékszel arra amikor összejöttünk?-pillantottam a férjemre.
-Még szép- bólintott.- És nézd milyen erős gyerekeink lettek-biccentett a homokozóban játszó csöppségek felé.
-Olyan boldog vagyok-suttogtam, majd egy puszit nyomtam Katsuki arcára.
- Aha. Talán én is. De emiatt nehogy elszállj magadtól- nézett rám hirtelen.
- Rendben, te hülye robbantgatós nyomi- vigyorogtam.
- Pofa be asszony- vágott vissza rögtön, amin csak nevetni tudtunk.Konnichiwa!
Na, megszületett az újabb rész.
Bemutatom Oc chant (legalábbis ahogyan én képzeltem el):A helyesírási hibákért bocsi. További szép napot.
YOU ARE READING
Anime Oneshots ♡Kérések Zárva!♡
RandomKb egy éve kezdtem el animéket nézni és úgy döntöttem megpróbálok néhányból oneshotot írni. Tudom, tudom, hogy az ilyenfajta könyvekből annyi van mint égen a csillag (mostmár eggyel több). 😋 Úgyhogy nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki rászánja...