Tendou Satori x oc

754 33 2
                                    

-Basszus, basszus,basszus-suttogtam a fürdőszobában fel-alá járkálva, kezemben a terhesség teszttel. Nem lehet igaz, terhes vagyok. Alig töltöttem be a 25. élet évemet és már gyereket várok, marha jó. Mármint örülök meg minden, de mi van ha Tendou nem akarja? Hajaj! Ledőltem a kanapéra, hátha az alvás elfeledteti velem a problémáimat.

Pár órával később:

-Megjöttem-kiáltotta Tendou, mire egy kicsit sem feszült mosollyal fogadtam.
-Milyen volt a napod?-kérdeztem hatalmas erőltetett mosollyal az arcomon.
-Okés volt, de valami baj van?-kérdezte miközben levette a cipőjét.
-Háááááát, lenne valami amiről szeretnék beszélni...
Megfogta a kezemet, behúzott a nappaliba és a kanapéra ültetett, majd a derakamat is átkarolta.
-Mondd nyugodtam-nyomott egy puszit a fejemre.
-Tendou-kezdtem könnyesedő szemmel.-Terhes vagyok.
Csend. Óriási csend. A vörös hajú fiú elkerekedett szemekkel nézett engem, én meg egyre inkább álltam a sírás határán.
-Ho-hogyan?-szólalt meg úgy öt perc múlva.
-Gye-herekez vár-hok tőled-szipogtam.
-Úristen... Én apa leszek-ugrott fel, majd engen is felkapva megpörgetett a levegőben.
-Te, te örülsz?-töröltem meg a szemem.
-Baba, mért sírsz? Persze, hogy örülök. A világ legszebb nőjétől lesz gyerekem-simogatta meg a fejem.
-Csak azt hittem, hogy nem fog kelleni neked a baba, mert túl fiatalok vagyunk és hogy el fogsz hagyni.
-Komolyan ilyet feltételeztél rólam-vont kérdőre, miközben kaptam tőle egy szoros ölelést.
-Ne haragudj-öleltem vissza.
Ám a csengő félbeszakította a megható pillanatunkat. Kíváncsian nyitottam ki az ajtót, ahol Tendou volt csapata állt.
-Oh, sziasztok-köszöntem kedvesen.
-Szia Kaori-chan.
-Ugye nincs semmi baj?-kérdezte Ushijima.
-Gyertek be-inivitáltál be őket a kérdést figyelmen kívül hagyva.
Tendou szinte rögtön letámadta őket.
-Srácok, óriási híreim vannak-hadonászott mosolyogva.-Képzeljétek...Apuka leszek-kiáltotta el magát.
-Várj, ez azt jelenti, hogy Kaori-chan terhes-nézett rám Semi.
-Igen-bólogatott Tendou.
-Váááá, gratulálunk-tapsolt meg minket Goshiki.
-Nos, köszönjük.
-Ezt meg kell ünnepelni-mondta Shirabu, majd elindult az ajtó felé.
-Hova mész?-kérdeztük egyszerre.
-Megyek kaját venni, meg szerzek egy tortát is-válaszolt az ajtóból.
-Én meg mindjárt csinálok egy kis rendet -pattantam fel, mire Ushijima visszanyomott.
-Te csak nyugodj meg, én majd kitakarítok, csak adj egy porszívót-mondta kedvesen.
-Dehát te vendég vagy-csodálkoztam.
-A kismama ne erőltesse meg magát.
-Hát jó.
-Egyébként mikor derült ki hogy gyereket vársz?
-Ma reggel, egész nap azon aggódtam, hogy Tendou mit fogy szólni hozzá-sóhajtottam.
-Satori szerintem nagyon boldog-motyogta semleges arccal.
-Hát, most már én is-vigyorogtam, de hirtelen megkordult a gyomrom. Szerencsére a többiek hamar visszatértek egy csomó kajával így megtölthettem a pocakom. Mindenki úgy vigyázott rám mintha bármelyik pillanatban összetörhetnék és nem is tagadom, nagyon jól esett a törődésük.
Miután a fiúk elmentek lefürödtünk, és néhány perccel később már nagyban hortyogtam a barátom karjai közt.

-Jó reggel, álomszuszék-hallottam meg Tendou hangját, miközben óvatosan simogatta az arcomat.
-Jó reggel-szólaltam meg rekedten.
-Még ilyen fáradt fejjel is nagyon cuki vagy-kuncogott és áttért a hajam babrálására.
-El tudom képzelni-dörzsöltem meg az  arcom. Az órára pillantva láttam, hogy már ebéd idő van, ezért nehezen összeszedtük magunkat és megebédeltünk. Ezután felhívtam a szüleimet, hogy elújságoljam nekik a nagy hírt. Nagyon örültek neki és megígérték, hogy amint tudnak jönnek meglátogatni minket.
-Huh-tettem le a telefont Tendouhoz fordulva.-Anyu konkrétan izgatottabb mint mi.
-Hát nálam nem izgatottabb-jelentette ki.

-Figyelj, szerinted milyen nevet adjunk neki?-bújtam közelebb hozzá.
-Ha lány lesz legyen Satori Kin, mert remélhetőleg a te szőke hajadat örökli. (a Kin aranyat jelent)
-Akkor ha fiú lesz legyen Satori Katsuro, szerintem illene hozzá-gondolkodtam el.
-Még a nevében is benne van, higy igazi győztes-lelkesedett.
-Egyetértek, de a lánynak nem lesz rózsaszín szobája, mert az olyan barbies-fintorogtam.
-Oké, de mindketten röpizni fognak.
-Még szép-tartottam fel a kezem mire ő hezitálás nélkül belecsapott. Így történt, hogy én és Satori Tendou megterveztük a közös életünket.

Vége

Konnichiwa~
Remélem tetszett a rész, mert nagyon élveztem a megírását még ha nem is lett a best.
Íme oc-chan:

Na de , nem tartok fel tovább  senkit.
So..
Sayonara~
Ui.: Köszönöm szépen a sok vote-ot, bár néha nemigen érdemlem meg😋de akkor is Arigato az összesért.😘

Anime Oneshots ♡Kérések Zárva!♡Where stories live. Discover now