Ryo x olvasó (Cicuskák)

1.3K 13 1
                                    

Te egy igazi macskarajongó vagy. Otthon van is egy cicád, Maro chan. Rengeteg a macskamintás ruhád és a szobád is ki van velük plakátolva. Ma lesz az első napod a Tensho akadémián és már az elején eldöntötted, hogy az énekklubhoz fogsz csatlakozni.
Mikor belépsz az énekklub termébe egy szőke fiút látsz, akit egy csomó cica vesz körül.
- Egyetek, cicusok egyetek csak. Olyan aranyosak vagytok, játszott a cicákkal téged észre sem véve.
- Szia, ez az énekklub? , kérdezted kissé elbizonytalanodva.
- Szia, nem is vettelek észre. Ryo vagyok és igen ez az énekklub. Csatlakozni szeretnél ? pillantott fel.
-Igen, motyogtad félénken.
- Töltsd ki azt a lapot, mutatott az asztalra.
- Rendben köszönöm. Te szereted a cicákat ?
- Iiigen, olyan cuuuukik.
- Ugye ? Én is imádom őket.
- Tényleg ? Eljössz velem egy randira ?, kérdezte hirtelen. Mielőtt válaszolhattál volna egy szemüveges fiú lépett be nyomában két másikkal.
- Ne zargasd ezt a lányt Ryo. Én Satsuma vagyok. Téged hogy hívnak ?, fordult feléd.
-T/n a nevem és szeretnék csatlakozni az énekklubhoz.
- Az nagyon jó. Itt a kitöltendő lap. Örülök, hogy megismerhettelek, mondta, majd megigazította a szemüvegét.
- Engem Hinatanak hívnak, mosolygott a vöröshajú fiú.
-Én pedig Mitsuki Akika, a klubelnök, mutatkozott be a harmadik.
- Örülök, hogy megismerhetlek benneteket, hajoltál meg.
-  Akkor eljössz velem egy randira ?, türelmetlenkedett Ryo.
- Hát,ööö, de nem is ismerjük egymást.
- Szereted a cicusokat. Ez nekem épp elég.
- Aham, hát legyen. Mikor?
- Szombaton ?
-Nekem  megfelel.
-Oksi, vigyorgott, majd visszafordult a cicákhoz. Te is letérdeltél mellé és egy fehér cicával kezdtél foglakozni, miközben egy dalt dúdoltál.

---------------- Szombaton--------------------
Nem akartál túlságosan elegánsan öltözni, ezért egy kényelmes rózsaszínű, cica mintás ruhát válsztottál, a hajadat pedig copfba kötötted. Megnézted magad a tükörben és egy kicsit gyerekesnek tűntél, de remélted, hogy Ryonak így is tetszeni fogsz.

 Megnézted magad a tükörben és egy kicsit gyerekesnek tűntél, de remélted, hogy Ryonak így is tetszeni fogsz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Boldogan sétáltál le a lépcsőn. A házatok előtt Ryo várakozott egy kék színű cicás pólóban. Elindultatok egy étterem felé, ahol megvacsoráztatok és eķkor a szőke fiú észrevette a karaokit és karaokizni kezdtetek. Nagyon jól éreztétek magatokat. Ryo még egy cicafüled hajpántot is vett mind a kettőtöknek. Hazafelé megálltatok a folyóparton. Ám ekkor két cica szaladt el melletetek.
- Cicuskák !- kiáltottátok egyszerre és utánul futottatok és elkezdtétek simogatni őket. Ryo hirtelen megszólalt.
- Tudok valakit, aki még a cicáknál is aranyosabb, mosolygott.
- Ki az?, kérdezted kíváncsian.
- Te, K/n, mondta, mire fülig vörösödtél.
- Köszönöm, motyogtad zavartan. Ryo odahajolt és egy puszit nyomott az arcodra.
- Most akkor járunk?
- A-azt hiszem, dadogtad.
- Oké, akkor kell neked egy becenév. Mit szólsz a Cicuskámhoz ?
- Tetszik, pirultál el újra.
------------------Hétfőn-------------------------
- K/n, Ryo milyen volt a randi? , érdeklődött Hinata.
- Jó, motyogtad.
- K/n az én cicusom, senki se merjen hozzanyúlni, fenyegetőzött a barátod.
- Ezek szerint tényleg jól sikerült , nevetett fel Satsuma. Elpirulva pillantottál Ryora, aki rád kacsintott és megetettétek a teremben lévő cicákat.

Tudom nem ez lett a  legjobb rész, de remélem tetszik. Ha hiba van benne, sajnálom, próbáltam kijavítani.😊

Anime Oneshots ♡Kérések Zárva!♡Where stories live. Discover now