Kuroo Tetsurou x reader

1.2K 48 5
                                    

A szobámban fetrengtem, merthát lánynak lenni amikor, nos, khm a piros időszakban vagy nem éppen könnyű, pláne ha a szülinapod előtt egy nappal jön meg. A pasim, Tetsu, akivel már vagy öt éve élek együtt, sajnos dolgozik így egyedül kell átélnem ezt a nehéz időszakot. Szerencsére a világ legperverzebb pasija nagyonis kedves így mikor hazajött hozott magával egy tonna cuccot amire ilyenkor szüksége van egy lánynak.
-Baba, akkor ez azt jelenti, hogy...
-Kuroo Tetsuro éppen haldoklok te meg csak 18+os dolgokra tudsz gondolni! Legyél már kicsit tapintatosabb és együttérzőbb, mert eskü lecseréllek-förmedtem rá, merthát amúgy sem voltam a best hangulatomban.
-Jól van na, de azért holnap valami szexi ruhát fogsz felvenni?-kérdezte úgy mint aki meg sem hallotta a kifakadásomat.
-Örülök ha holnap fel tudok kelni-motyogtam a párnába fájdalmas arccal.-Ide a fájdalomcsillapítóval.
-Tessék-nyújtotta felém mire én egyből bekaptam egy bogyót, amitől el is álmosodtam ezért hamar be is aludtam.
Reggelre sokkal jobban éreztem magam, ezért kicsit jobb kedvvel másztam le a konyhába. Meg hát szülinapom van ma, azért nézzek már ki úgy mint aki éppen haldoķlik.
-Jó reggel baba-nyomott egy csókot a számra Tetsu.
-Jó reggelt, ugye tudod milyen nap van ma?-kérdeztem kicsit sem feltűnően.
-Szombat, miért?-kérdezett vissza játszva a hülyét.
-Valami fontos van ma, nem?
-Tényleg a kollegámnak névnapja van. Kösz, hogy mondod, megyek és felhívom-mondta majd elrohant a telefonjáért.
Hát ez szuper, most akkor tényleg elfelejtette a szülinapomat? Így már kicsit fancsali arccal kortyolgattam a reggeli (ki mit szokott inni reggel) (én tejet szoktam😁).
-Baba, ma el kell mennem egy kis időre, jó?-kiáltott az ajtóból.
-Szuper!
-Szeretlek, szia!

Kuroo szemszöge:

El sem hiszem, hogy ilyet tettem. Most azt hiszi, hogy elfelejtettem a szülinapját, de remélem a meglepetés majd kárpótolni fogja. Igazából Bokutoval megyek találkozni aki segít leszervezni az eseményt.
-Kuroo tesó-ölelt meg a bagoly.
-Csá, Bokubro-öleltem vissza.
-Szia Kuroo-köszönt kissé halkabban Kenma és Akashi.
-Hogy állunk?
-Egész jól, csak az ajándékot kell kiválasztanod-bökött a bolt felé Akashi.
-Jó, Kenma te nagyon jól ismered Nevet, gyere segíts választani.
-Megyek-mondta fel sem pillantva a telójából. Mikor megvolt az ajándék, megmutatták nekem a helyszínt, ami egy gyönyörű tó partján volt.
-Jó lesz, Kurobro?
-Tökéletes, csak pont naplementekor kell idérni. És ne keltsetek feltűnést, jó? Na meg amíg oda nem adom az ajéndékot bújjatok el-magyaráztam a tervem.
-Oké, de ugye levideózhatlak titeket és feltehetlek Youtubera?-nézett rám a nagy youtuber.
-Hát, felveheted, aztán majd Név megmondja, hogy fel is teheted-e-válaszoltam megvonva a vállam.

Reader szemszög:
Halálra untam magam. Egész nap tévéztem, vagy olvastam, meg ettem. Mi a fenét tud csinálni hétvégén is, pláne a szülinapomon? Ajh, jöjjön már haza.
-Megjöttem, kicsim. Figyelj öltözz fel mert elmegyünk sétálnj-vágott a közepébe rögtön.
-De miért, nem jó itthon?
-Kell neked egy kis friss levegő.
-Hát jó.
Felöltöztem (mindenki a szülinapi időjárásnak megfelelően). Így elindultunk sétálni. Kuroo egy eddig számomra teljesen ismeretlen helyre vezetett, de egyszerűen csodálatos volt. Egy hatalmas tó, amit fák szegélyeztek és a nap épp lemenőben volt. Tátott szájjal bámultam a látványt, amíg Kuroo meg nem zavart.
-Név, valamit szeretnék mondani-lépett elém, nekem meg fogalmam sem volt, hogy mi történik.
-Elsősorban szeretném elmondani, hogy te vagy a legcsodálatosabb lány akivel valaha is találkoztam. Gyönyörű, vicces, aranyos és rendkívül szexi. Számomra tökéletes vagy és szeretném ha örökké együtt lehetnénk. Mindennél jobban szeretlek Teljes Név-itt letérdelt és elővetr egy apró dobozt. -Hozzám jönnél feleségül?
-Iigen, igen igen igen-ugrottam a nyakába izgatottan és boldogságtól könnyes szemekkel, mire a gyűrű kirepült a dobozból, de nem tudott érdekelni, mert megcsókoltam és teljesen elvesztem a pillanatban.
-Másodszor, boldog születésnapot Név-puszilt a nyakamba miután elváltunk.
-Szeretlek, Tetsu-mosolyogtam.
-Engem ki nem-vigyorgott vissza pimaszul.
-Éljen az ifjú pár-ugrott ki a bokorból Bokuto-san.
-Ti meg mit...?
-Kuroo megkért, hogy segítsünk megszervezni a lánykérést-válaszolt Kenma.-Amúgy felvettem az egészet és ha megengeded felteszem youtubera.
-Felőlem-legyintettem.
- Gratulálok-fogott kezet Akashi is Kurooval.
-Amúgy nem szeretnélek megzavarni titeket, de hol a gyűrű?-szólt közbe Kenma.
-Basszus a gyűrű-eszméltem fel én is.
-Tudtam, hogy lesz valami a gyűrűvel-mondta Akashi mindenttudóan.-Ezért hoztam egy fémkeresőt-vette elő az említett tárgyat.
-Mégis honnan szedtél fémkeresőt?-pislogtunk értetlenül.
- Egy barátomé-és elkezdte keresni a gyűrűt, ami hamarosan, hála Akashinak, meg is lett. Kuroo felhúzta az ujjamra, így már hivatalosan is el lettem jegyezve.
-Na akkot menjünk bulizni-jelentette ki Bokuto és elindultunk megünnepelni az eljegyzésemet és a szülinapomat.

Konnichiwa~
Remélem.tetszett ez a rész, annak ellenére, hogy nem lett valamk hosszú. Ha valami hiba van benne, akkor gomenne. Vigyázzatok magatokra. Puszi😘
Sayonara~

Anime Oneshots ♡Kérések Zárva!♡Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon