Reki és én eldöntöttük, hogy a hétvegén lemegyünk a tengerpartra. Kicsit izgultam mert most lát engem először fürdőruhában. Legjobb barátnőm rábeszélt hogy mindenképpen vegyek fel bikinit, de mivel az otthoniakat kinőttem felajánlotta, hogy eljön velem shoppingolni. Csak nagyon remélem nem valami túlzottan kihívót választ nekem, mivel nem vagyok hozzászokva az ilyenekhez, merthát deszkázni nem éppen bikiniben szoktam.
-Ez milyen?-húzott ki egy élénk vörös darabot.
-Nem jó, túl feltűnő a színe-ráztam a fejem miközben a megfelelő darabot kerestem a sorok között.
-Igaz, olyan színe van mint Reki-kun hajának-kuncogott, amin nekem is muszáj volt nevetnem.
-Akkor mond meg milyen színűt szeretnél?
-Hááát... valami világosabb árnyalatot? Esetleg világoskéket vagy zöldet-mondtam tovább kutakodva.
-Aa, zöldet semmiképpen-jelentette ki barátnőm.
-Akkor pasztel lila (van egyáltalán iylen szín?😅)-vágtam rá.
-Oksi.
Nagyon sokáig kutakodtunk mire megtaláltuk a megfelelő darabot, de mivel kettő is nagyon tetszett mindkettő megvettem.
Miután végeztünk a ruhavásárlással beültünk valahova kajálni és ezzel el is telt a nap. Már alig vártam hogy Reki mit fog szólni a fürdőrucimhoz.
Szombaton megszokott rövidnaci, póló kombóban deszkáztam le a partra, ahol a megbeszélt helyen Reki már várt. Odaérve hozzá egy csókot nyomtam a szájára, amibe szokásosan belepirult. Szegény gyerek mindig olyan zavarban van ha a közelében vagyok, amin mondjuk nem is kéne csodálkoznom hiszen én vagyok az első barátnője.
-Mehetünk?-kérdezte óriási mosollyal az arcán, mire bólintottam és kerestünk egy helyet magunknak a strandon.Mikor lekaptam magamról a pólót és a nacimat, ami alatt a bikini lapult Reki elkerekedett szemekkel kezdett el bámulni, majd hirtelen elkezdett vérezni az orra és majdnem elájult a strand közepén. R.I.P Reki. Basszus asszem tényleg kinyírtam a pasimat. Gyorsan egy zsepit nyomtam az orrához és közben megpofozgattam az arcát hátha újraéled, ami szerencsére megtörtént.
YOU ARE READING
Anime Oneshots ♡Kérések Zárva!♡
RandomKb egy éve kezdtem el animéket nézni és úgy döntöttem megpróbálok néhányból oneshotot írni. Tudom, tudom, hogy az ilyenfajta könyvekből annyi van mint égen a csillag (mostmár eggyel több). 😋 Úgyhogy nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki rászánja...