Konnichiwa~
Boldog Valentin napot kívánok minden olvasónak! Remélem mind sok ajándékot kaptok majd!🥰😘 Én meg itthon leszek és várom hogy létezzen a több száz anime pasimból legalább egy...😺Yuri Plisetsky😺
Ch, hülye Valentin nap, minden csaj elvárja hogy a pasi milliókat költsön csokira meg szívecskés macira. Blah. Hát az szent hogy az én barátnőm semmit sem fog kapni.
-Na Yuri mit kapok Valentin napra?
-Miért hiszed hogy bármit is kapsz? Nem fogom rád pazarolni a pènzem.
-Akkor pukkadj meg mert hidd el tudok én magamnak venni amit csak akarok-robogott el felháborodva.
-Szégyeld el magad Yuri-szidott le Mila is.
-Az maradjon csendben aki mind az ötven pasijától kapott valamit-ciccegtem.
-De akkor sem illik így bánni Név-channal, nem érdemelte meg-nézett rám továbbra is dühösen.
-Az előbb Név-chant láttam sírva kirohanni innen?-lépett be az az idióta Viktor a koca vállát átkarolva, akinek a kezében egy csokor virág volt.
-Képzeld, Yuri nem vett neki semmit Valentin napra pedig Név-chan olyan lelkesen készült-panaszkodott neki a banya.
-Hiiiiiii! Ezt nem mondod komolyan! Yurio kicsit több tiszteletet a barátnőd iránt!
-Ti csak ne parancsolgassatok nekem!-de igazából kicsit rosszul éreztem magam amiért megbántottam Nevet.
Elrohantam az egyik virágboltba.
-Adjon valami kisebb kaspós virágot-kértem.
-Egy rózsa jó lesz?-kerdezte a vörös virágok után nyúlva.
-Tökéletes-morogtam miközben kifizettem, majd megfordulva Név háza felé vettem az irányt.
-Név, itt vagy?-kopogtam be szobája ajtaján.
-Nehem!-szipogott belülről. Benyitottam. A lány az ágyán ült és egy ajándék csomaggal maga mellett hozott.
-Istenem de sok baj van veled-tettem az ölébe az ajándékomat.
-Egy cserepes virág?
-Te mondod mindig hogy a csokor csak elrohad ezt meg kibaszod a kertbe és ott nő tovább-morogtam miközben kibontották a saját ajándékom. Egy szívecske alakú párna volt amire a saját egyetlen jól sikerült szelfink volt rányomva.
-Kösz-motyogta, majd letéve a rózsát szorosan megölelte amit szó nélkül tűrték mert hát ennyit csak megérdemel ha már ennyit baszakodott egy nyomorult párnával.💧Haruka Nanase💧
YOU ARE READING
Anime Oneshots ♡Kérések Zárva!♡
RandomKb egy éve kezdtem el animéket nézni és úgy döntöttem megpróbálok néhányból oneshotot írni. Tudom, tudom, hogy az ilyenfajta könyvekből annyi van mint égen a csillag (mostmár eggyel több). 😋 Úgyhogy nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki rászánja...