Od mojego występu w klubie minął już tydzień przez te siedem dni nie odzywalam się do Dawida mimo ze mężczyzna wypisywał do mnie sms .
Jestem tchórzem boje się swoich uczuć reakcji ciała na niego ja nie mogę się zakochać musze ograniczyć kontakt z Dawidem dac mu do zrozumienia ze nasza relacja jest tylko czysto przyjacielska a pocałunek nic nie znaczył po prostu za dużo wypiłam tak będzie lepiej dla mnie dla nas nie potrafię zaufać.W końcu zdobyłam się na odwagę w ten czwartkowy dzień i wysyłam mu sms z prośbą o spotkanie u mnie w domu długo nie musiałam czekać Dawid odpisał ze zaraz u mnie się pojawi.
Siedząc w swoim pokoju usłyszałam pukanie do drzwi gdy powiedziałam proszę moim ocza ukazał się Dawid pewnie moja mama która ma dzisiaj wolne musiala go wpuścić.
Cześć Samanto powiedział Dawid.
Cześć musimy pogadać Dawid powiedziała Sam.
Pięknie wyglądasz tęskniłem za tobą martwilem się bo nie odbieralas telefonów nie odpisywalas na sms a nawet nie było cie na lekcjach śpiewu powiedział Dawid.
O tym chce porozmawiać z lekcji już zrezygnowałam pewnie ci nie powiedziałam ale dostałam posadę w klubie Blanca co dwa tygodnie będę u nich śpiewać nie musze chodzić już na lekcje powiedziała Sam.
Gratuluje ci no tak ostatnio pewnie wyszło ci z głowy ja tez w tedy zapomniałem o bożym świecie kochanie do dzisiaj nie mogę zapomnieć smaku twoich ust tych pięknych delikatnych ust powiedział Dawid.
Mężczyzna zaczął podchodzić do Samanty zapragnął w tej chwili poczuć jej usta na swoich wziąć ja w ramiona i nigdy z nich nie wypuścić żadna dziewczyna bowiem w nim nie wzbudziła takich uczuć.
Dawid przestań dużo o tym myslam i nie widzę nas jako pary ja nie jestem gotowa by z kimkolwiek się wiązać i wole utrzymywać relacje tylko czysto przyjacielskie dla tego cie tu zaprosilam byśmy nie przekraczali więcej granic inaczej
Dawid przestał słuchać kobiety jednym zamaszystym krokiem znalazł się przy niej po czym zamknął w objęciach jej drobne zgrabne ciało gdy kobieta zamarla uniósł kciukiem jej twarz i wpil się zachlannie w jej usta przez chwile Sam nie odwzajemniala pocalunkow jednak on widział jak jej ciało reaguje na niego nie mogła dłużej się opierać i zaczęła oddawać pocałunki z taka sama zachlannoscia.
Dawid mnie zaskoczył podszedł do mnie przytulił i wpil się w moje usta przez tydzień czasu wmawialam sobie ze już nigdy się nie pocalujemy nie przekroczymy granic ze będę z nim na topie przyjacielskiej jednak moje ciało i moje serce wzięło nade mna kontrole przepadlam zaczęłam się w tym zatracac oddawalam mu pocałunki z taka sama zachlannoscia a nasze języki toczyły ze sobą boj o dominację czułam ze podniecenie we mnie rosło z każd sekunda poczułam mrowienie miedzy nogami moim ciałem zawladnal gorac czułam ze na Dawida dzialam dokładnie tak samo wodzilam rękami po jego umiesnionym ciele a on warczal w moje usta zachęcając mnie do dalszych działań byliśmy jak w amoku oboje ciągle calujac się zmierzalismy na moje łóżko nie liczyliśmy się nawet z tym ze moja mama jest w domu gdy opadlam na materac poczułam jego twarda męskość moje podniecenie osiągnęło jeszcze większy szczyt czułam ze zaraz dojdę od samego dotyku Dawida i jego pocalunkow.
Sam była taka cudowna i napalona na mnie ja na nią także gdy położyłem kobietę na łóżku oderwalem się od jej nabrzmialych ust od pocalunkow i wyszeptalem bądź kochanie moja nie tylko teraz ale na zawsze chce moc mówić o tobie moja kobieta chce kochać się ze swoja kobieta a nie przyjaciółką czy dasz mi kotku szanse zapytał Dawid ?
Poczułam niezadowolenie gdy Dawid odsunol się ode mnie chciałam ponownie jego pocalunkow rak na swoim ciele chciałam w tym momencie jego bliskości jego nagości by dal mi te przyjemność byśmy połączyli się w jedności słowa które powiedział do mnie Dawid o byciu jego wywołały u mnie niezły szok i pewnie przepedzila bym go z pokoiku być może wykasowaka jego numer telefonu zerwała z nim wszelki kontakt a gdybyśmy spotkali się na mieście udawała bym ze go nie znam ale jest jednak ale mój rozsądek wyparował w tym momencie rządzi mną tylko moje ciało i serce a one chcą tego mężczyzny chcą jego dotyku jego pocalunkow jego bliskości chce czuć te szybsze bicie serca chce się z nim kochać teraz i jutro i pojutrze a nawet za tydzień moja silna wola mnie opuściła i być może kiedyś będę płakać będę tego żałować to chce być jego teraz i jutro i każdego kolejnego dnia.
Tak Dawidzie chce być twoja teraz i każdego innego nia będę twoja kobieta a ty moim mężczyzna a teraz na boga kochaj się ze mną bo zaraz oszaleje odparła Sam.
Długo na reakcje Dawida nie musiała czekać pierw po tych słowach szeroko się uśmiechnął po czym przywarl swoimi ustami do jej ust a dłonie wsunal pod jej koszulkę drazniac jej i tak już stojące sutki Sam na te czułość westchnela Dawid sunal pocałunki z jej ust na szyje Samancie z ust na ten gest wyrwalo się zduszone jekniencie Samanta ściągnęła Dawidowi koszulkę on nie pozostawał jej dłużny i oboje po chwili byli bez górnych części garderoby Dawid zaczął ssać jej sutki naprzemiennie ssal i podgryzal Samanta jedynie była w stanie wydawać z siebie krótkie jekniecia Dawid w końcu pozbawił kobietę legionów a gdy ta była tylko w koronkowej bieliźnie odchylil mokre majtki z jej soków na bok i zaczął kręcić kółeczka na jej lechtaczce Sananta zaczęła głośno sapac i wykonała biodra ku górze Mężczyzna gdy czol ze jego kobieta będzie szczytowac zaprzestał swoich czynności i pozbawił się spodni wraz z bielizna następnie wsunal w jej mokra dziurkę do granic możliwości dwa palce była taka ciasna ze ledwo palce mu się mieściły to sprawiło ze Dawidowi jego przyjaciel jeszcze bardziej się naprezyl Samanta złapała za jego pokaźnych rozmiarów męskość i zaczęła poruszać ręka w górę i dół Dawid na ta czynnosc zaczął sapac było mu tak przyjemnie oboje nie mogli dłużej już wytrzymać byli siebie tak spragnieni chcieli już się wzajemnie poczuć połączyć i w tym zatracic ze Dawid zamaszystym ruchem zerwał majtki dziewczyny przy tej czynności spotkał się z jej piskiem po czym wszedł pomiędzy jej nogi nałożył na penisa prezerwatywe po czym wyszeptal jesteś gotowa kochanie tak chce już cie poczuć kobieta drugi raz nie musiała prosić Dawid naparl swoim sterczacym członkiem na jej wejście i coraz głębiej się w nią wsuwal Sam poczuła niewyobrażalny ból w tedy zaś wbiła paznokcie w ramiona mężczyzny jednak Dawid nie przestawal w nią wchodzić patrzył ciągle na jej twarz jak by była dziełem sztuki Sam w końcu poczuła przyjemność zapragnęłam by Dawid wszedł w nią cały a ten jak zaczarowany wykonał jej prośbę wypełnił ja cala była taka ciasna ze Dawid czuł ze dojdzie w niej za chwile niczym prawiczek po chwili gdy oboje się do siebie przyzwyczaili Dawid zaczął poruszać się w Sam a pokój wypełniły jęki kobiety z każdym jego ruchem jego przyspieszeniem jeczala coraz głośniej w końcu gdy Dawid poczuł jak Sam zaciska się na nim zaczął spać i tak kobiety jęki zaczęły łączyć się z jego sapaniem ich ciała obijaly się o siebie w miłosnym uniesieniu oboje byli u szczytu w końcu Sam poczuła te wspaniale uczucie wybijając plecy w log zaczęła szczytowac po chwili mężczyzna dołączył do niej w tym właśnie momencie wyjrzyczeki swoje imiona po czym Dawid padł na łóżku koło kobiety oboje byli zmęczeni i spoceni od doznań które przed chwilą doznali Sam za kryla ich nagie ciała kołdra i odplynieli w swoich objęciach do krainy morfeusza.
CZYTASZ
Niewiara
RomanceWitam wszystkich w moim kolejnym opowiadaniu pt" Niewiara" W tej historii poznacie losy dwóch kobiet które żyją ze sobą na co dzień nie maja przed sobą żadnych sekretów zawsze mogą na siebie liczyć sa wobec siebie lojalne czy ich dobra relacja pr...