W piątek lekcje dluzyly mi się nie milosiernie ciągle byłam myślami w szkole śpiewu dziś staniemy z moja grupa przed egzaminem jedno z nas zaśpiewa w jutrzejszym dniu w klubie Blanca przed tłumem tak bardzo chce wygrać.W końcu kiedy rozbrzmial ostatni dzwonek oznajmniajacy koniec lekcji poderwalam się z ławki wrzuciłam książki do torby i wyszłam szybko ze sali idą w kierunku wyjścia miałam zaledwie tylko 10 minut by dostrzec na przystanek autobusowy który by zawiózł mnie do szkoły śpiewu .
Po wejściu do sali zauważyłam już wszystkich z grupy tym razem jednak było tu nieco inaczej prócz nas i nauczyciela w pomieszczeniu było 5 innych osób po chwili nauczyciel oznajmił ze to jest nasza komisja przed która będziemy mieli występować dodał jeszcze ze jedna z osób z komisji jest menadżerem klubu w którym zwycięzca zaśpiewa.
W końcu usłyszałam jak nauczyciel zaprasza mnie na środek po krótkim przedstawieniu siebie zaczęłam śpiewać
Zakochałam się, nie w czas, pierwszy raz pierwszy raz, rozum mówi nie ale serce tak do ciebie rwie.
Zakochałam się, nie w czas, pierwszy raz pierwszy raz, całkiem nowy stan proszę powiedz co z tym zrobić mam.
Bo jak z nieba grom nagle tak spadła miłość no ,a ja ciągle waham się czy nie za wcześnie żeby kochać cię.
Zakochałam się nie w czas
Zakochałam pierwszy raz w tobie Zakochałam się czy właściwa to chwila czy nie.
Zakochałam się, nie w czas, pierwszy raz pierwszy raz, nie pojmuje jak to się mogło tak poprostu stać.Zakochałam się, nie w czas, pierwszy raz pierwszy raz, wszędzie widzę cię i nie umiem przed tym bronić się.
Kiedy rozum śpi, serce mi podpowiada że to dziś ,a ty budzisz się to znów zaczynam wątpliwości mieć.
Zakochałam się nie w czas zakochałam pierwszy raz w tobie zakochałam się czy właściwa to chwila czy nie.
Gdy skończyłam wszyscy zaczęli klaskać po mnie miał występ Dawid a po nim jeszcze dwie dziewczyny Kaja oraz Olga .
Po wszystkich występach komisja opuściła sale mówiąc ze idą się na radzić.
Przez cały ten czas byłam taka zdenerwowana.Samanta pięknie zaśpiewałas powiedział Dawid.
Dziękuję odpowiedziałam.
Jurorzy weszli na sale a później oznajmili ze szanse na występ w klubie Blanca dostaje Samanta.
Byłam taka szczęśliwa rzuciłam się w ramiona Dawida krzycząc wygrałam gdy poczułam ramiona Dawida na sobie przez moje ciało przebiegł dreszcz odsunelam się szybko od niego by nie zauważył jak na niego reaguje moje ciało.
Pozwól zaprosić się na ciastko i kawę piękna musimy uczcić twój sukces powiedział Dawid.
Obdarzylam mężczyznę szerokim uśmiechem i kiwnelam głowa na tak Dawid od razu odwzajemnil uśmiech i ruszyliśmy do pobliskiej cukiernio kawiarni.
To o której masz występ jutro zapytał Dawid.
O dwudziestej pierwszej będzie mój występ musze zaśpiewać dwa dowolne utwory jeżeli publiczności się spodoba to być może będę gościła tam częściej mam nadzieje ze wpadniesz na moje show powiedziała Sam.
Oczywiście ze będę nie mógł bym przegapić mojej gwiazdy puścił jej oczko.
Dziękuję za ciasto i mile towarzystwo jednak musze się już zbierać nie mam kreacji jeszcze na te okazje to fryzjerki oraz kosmetyczki musze się umówić wiec zobaczymy się jutro powiedziała Sam.
Pozwól ze odprowadze moja księżniczkę do domu powiedział Dawid.
Samanta rozesmiala się na jego słowa i wspólnie ruszyli w kierunku jej domu po drodze rozmawiając i co jakiś czas śmiejąc się po pół godzinie była przed swoim domem odwróciła się do Dawida i powiedziała.
CZYTASZ
Niewiara
RomanceWitam wszystkich w moim kolejnym opowiadaniu pt" Niewiara" W tej historii poznacie losy dwóch kobiet które żyją ze sobą na co dzień nie maja przed sobą żadnych sekretów zawsze mogą na siebie liczyć sa wobec siebie lojalne czy ich dobra relacja pr...