12

12 0 0
                                    

Samanta obudziła się w ten poniedziałkowy poranek o siódmej rano do rozpoczęcia pierwszej lekcji została jej godzina czasu kobieta wzięła szybki prysznic następnie ubrala się w rurki z dziurami do tego założyła top i ari maxy włosy rozczesala i pozostawiła rozpuszczone podeszła do swojej toaletki i wykonała codzienny poranny maek up składający się z tuszu do rzęs różu na policzki oraz różowej połyskującej szminki.
Gdy kobieta skończyła swoje poranne czynności zegar wskazywał godzinę siódmą czterdzieści piec Samanta nie była głodna wiec wzięła swoja torbę do której do rzucila tylko smartfon i portfel po czym zeszła na dół udając się prosto do wyjścia z domu.

Do szkoły dotarła przed czasem wiec pod swoja klasa przywitała się ze swoimi przyjaciółkami po czym wyjęła podręcznik do matematyki i zaczęła powtarzać na szybko jeszcze materiał dzisiaj mieli pisać sprawdzian z sześciu ostatnich rozdziałów.
Po chwili nasz nauczyciel otworzył nam klasę i zaprosił do środka.

Dzisiaj mieliście pisać test z sześciu ostatnich tematów wiec nie wyjmujcie książek proszę każdego po kolei o podejście do biurka po swój egzemplarz  testów powiedział nauczyciel.

W klasie zapanował chwilowy chaos spowodowany podejściem uczniów po test w końcu każdy miał swój egzemplarz na wypełnienie testu mieliśmy czas do końca lekcji.
Skończyłam pisać test dziesięć minut przed końcem lekcji podeszłam do nauczyciela oddać swoja prace następnie spakowalam swój piórnik i w ciszy oczekiwałam na przerwę.
Następna lekcje która miałam mieć była biologia z niej również mieliśmy pisać test po tej lekcji miałam mieć jeszcze historie i z niej również był zapowiedziany na dzisiaj test po tych lekcjach miałam odbyć jeszcze trzy lekcje dzień szkolny dzisiaj konczylismy  wf.
Dzisiaj dzień w szkole był naprawdę bardzo ciężki pół lekcji szkolnych pisaliśmy testy druga polowa była już luźną a na koniec ten wf totalnie nas wykończył po wyjściu ze szkoły udaliśmy się z dziewczynami do kfc każda z nas złożyła swoje zamówienia następnie udaliśmy się do stolika poczekać na jedzenie miedzy czasie rozmawiałyśmy o dzisiejszym dniu a także co nas czeka jutro.Po skończonym posiłku każda z nas poszła do swojego domu.
O godzinie szesnastej trzydzieści byłam w domu ku mojemu zdziwieniu nie zastałam mamy w domu chociaż kobieta była zawsze o tej porze w mieszkaniu próbowałam dodzwonić się do mamy niestety włączyła się poczta głosowa wiec postanowiłam poczekać aż wróci w tym czasie udałam się do swojego pokoiku w celu wzięcia kąpieli następnie przebralam się w zwykle dresy i t shert.
Po wyjściu z łazienki zauważyłam jak mój telefon brzeczal  ku mojemu zdziwieniu dzwonił do mnie mój ojciec przez krótką chwile wahalam się odebrać co on może po takim czasie ode mnie chcieć ? Jednak ostatecznie przeciagnelam zielona słuchawkę.

Halo Samanto to ty powiedział Grzegorz.

Tak to ja po co dzwonisz zapytała Samanta.

Coreczko tęsknię za tobą chciał bym się z tobą zobaczyć powiedział Grzegorz.

Dzwonisz do mnie po takim czasie teraz dopiero za tęskniłes spytała Sam.

Od kat odszedlem tęsknię i myślę o tobie każdego dnia jednak postanowiłem dac  ci czas na oswojenie się z nowa sytuacja powiedział Grzegorz.

To musze cie rozczarować mi nadal nie przeszło nigdy ci tego nie wybacze co zrobiłeś mi i mamie a spotkać się z tobą na pewno teraz nie chce jeszcze nie teraz może kiedyś powiedziała Sam.

Samanto jesteś już dorosła musisz zrozumieć ze nie wszystko w naszym życiu układa się tak jak chcieliśmy a z wiekiem i czasem wartości które mieliśmy coś co się dla nas liczyło ulegają zmianie tak samo uczucia mogą ulec zmianie ja nigdy gdyby mi ktoś wcześniej powiedział ze przestanę kochać twoja mamę ze zakocham się jak nastolatek jako dojrzały mężczyzna nie uwierzył bym bylem wręcz pewny jeden kobiety Alicji twojej matki a to co się stało przyszlo tak nagle nieoczekiwanie zatrudniając ja miałem do niej tylko służbowe intencje w tedy jeszcze nawet przez myśl mi nie przeszło ze się tak do siebie zbliżyc ja na prawdę próbowałem z tym walczyć wyprzeć się tych uczuć spędzić z wami więcej czasu by miłość do twojej matki wykorzenila te uczucie które we mnie się zrodziło do tej kobiety ale nie dawałem rady ciągle o niej myślałem i tęskniłem za nią nie mogłem dłużej was tak ranić przykro mi na prawdę ze tak się stało przemysl to sobie na spokojnie wiedz ze ja zawsze jestem dla ciebie powiedział Grzegorz.

Za nim zdążyłam coś odpowiedzieć mojemu ojcu ten zakończył połączenie widocznie uznał ze dalsza rozmowa ze mną na razie nie ma sensu dla mi czas żebym przemyślał sobie sens jego słów.
Być może faktycznie powinnam przestać zachowywać się jak rozkapryszona nastolatką i w końcu zaakceptować ze moi rodzice układają sobie życie na nowo i dac im szanse po równo do kontaktu ze mną mama wydaje się już nie cierpieć po odejściu ojca nawet ona ruszyła dalej zaczęła wychodzić ze znajomymi zapisała się na lekcje tańca a na dodatek co raz więcej widzę ja uśmiechnięta tylko to jest takie ciężkie do zaakceptowania ze moi rodzice układają sobie życie na nowo z dala od siebie.

Z przemyśleń wyrwał mnie dzwoniący telefon.

Cześć kochanie co robisz zapytał Dawid.

Cześć misiu właśnie nie dawno wróciłam ze szkoły i siedzę sama w domu mamy jeszcze nie ma powiedziała Sam.

Mmmm siedzisz sama tak bardzo bym chciał teraz do ciebie przyjechać to byśmy spożytkowali ta twoja samotność Samanto powiedzial Dawid.

No to możesz przyjechać Dawid powiedziała Sam.

Tak bardzo bym chciał ale niestety nie mogę jeszcze jestem w robocie nie dam rady dzisiaj mała powiedział Dawid.

To szkoda zadowole się chociaż nasza rozmowa misiu powiedziała Sam.

A ja cie zadowole jak tylko się spotkamy kochanie teraz musze kończyć wołają mnie kocham cie i tęsknię powiedział Dawid.

Zboczuch z ciebie jest ale podoba mi się to okej leć tylko się nie przepracuj tez cie kocham i tęsknię buziaczki pa powiedziała Sam.

Po skończonej rozmowie ze swoim chłopakiem Samanta zeszła na dół do kuchni zrobić sobie kolacje była już dwudziesta godzina tym razem Sam ugotowala sobie parówki zjadła je z musztarda oraz kanapkami z masłem.
W momencie w którym zasiadla do stołu w kuchni pojawiła się jej matka.

Cześć Samanto jak ci minął dzień zapytała kobieta.

Cześć mamo dzwoniłam do ciebie ale włączyła się sekretarka dzisiaj miałam naprawdę męczący dzień powiedziała Sam.

Przepraszam rozładował mi się telefon mogłam ci dac jakos znać mogłam pomyśleć ze się pewnie martwisz bo nigdy o tej porze nie wracałam powiedziała Alicja.

Cieszę się ze już jesteś a gdzie tyle czasu byłaś zapytała Sam.

W pracy kochanie a potem na spotkaniu ze znajomym powiedziała Alicja.

Byłaś na randce po pracy zapytała Sam.

No dobra byłam ale na razie niczego więcej nie powiem bo nie chce nic zapeszyc powiedziała Alicja.

No no no mamo w życiu bym nie pomyślała ze będziesz kogoś sobie szukać teraz już wszystko jasne ostatnio dbasz bardziej o siebie więcej się uśmiechasz powiedziała Sam.

To widać ze tak się zmieniam zapytała Alicja.

No jasne mamo a czy tata dzwonił może do ciebie zapytała Sam.

Niestety od tamtego razu co nie odebrałam nie dzwonił do mnie więcej a dla czego znowu mnie o to pytasz zapytała Alicja.

Bo mamo on dzisiaj do mnie zadzwonił a ja odebrałam chciał się ze mną spotkać a kiedy mu odmowilam bo nigdy mu nie wybacze co nam zrobił to zaczął mnie umotalnoac ze na pewne rzeczy nie mamy wplywu i powinnam się z tym pogodzić powiedziała Sam.

Samanto mimo tego co mi zrobił twój ojciec po części nam to ma racje nie warto tego rozpamietywac każde z nas układa sobie życie na nowo z nami obojga możesz mieć w ciaz kontakt a jaka będzie cie dzielić z nim relacja tylko i wyłącznie zależy od ciebie to nadal twój tata on cie nadal kocha tylko mnie przestał kochać myślę ze powinnaś dac mu szanse na uczestniczenie w swoim życiu ja mu wybaczylam spróbuj to tez zrobić ty kochanie przepraszam cie ale jestem mega zmęczona idę już spać jak coś to pogadamy jeszcze jutro po pracy od razu jestem w domu dobranoc powiedziała Alicja.

Po tym zostawiła córkę w kuchni i poszła do siebie Samanta poszła w jej ślady udała się do swojego pokoiku i poszła spać.

Niewiara Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz