Młodzi ludzie zasneli w swoich ramionach nad ranem zmęczeni po upojnej nocy Dawid rzeczywiście spełnił swoja obietnice i kochał Samante przez cala noc z małymi tylko przerwami.
Chciałam przytulić się do Dawida jednak miejsce obok mnie było puste to zmusiło mnie do otwarcia oczu rzeczywiście mężczyzny nie było w sypialni wstałam z łóżka i podeszłam do telefonu chciałam zobaczyć która jest godzina ku mojemu zdziwieniu była już dwunasta w południe założyłam jego koszulkę którą leżała na podłodze i wyszłam do salonu połączonego z kuchnia.
Zostałam Dawida w kuchni był odwrócony do mnie tyłem wiec mnie nie widział podeszłam do niego po cichu i objelam go w pasie.
Cześć ty mój ogierze powiedziała Sam.
Mężczyzna zasmial się na te nazwę po czym obrócił się do kobiety przodem a gdy zobaczył ja w swojej koszulce jego wzrok pociemnial.
Dzień dobry moja nimfo powiedział Dawid.
Nie Dawid nie patrz tak na mnie nie będziemy się kochać robiliśmy to przez cala noc lepiej mnie nakarm powiedziała Sam.
Następnie szybko odsunela się od Dawida za nim ten ja złapał i usiadła przy wyspie kuchennej.
No dobrze masz tu jajecznicę zjedz ja i się uszykuj bo za godzinę wychodzimy kochanie powiedział Dawid.
A gdzie idziemy zapytała Sam.
Niespodzianka kochanie powiedział Dawid.
Kiedy Samanta zajęła się późnym śniadaniem Dawid wyszedł z kuchni i poszedł do sypialni samemu uszykowac się do wyjścia.
Po skończonym śniadaniu Samanta poszła do sypialni wzięła nowy komplet ubrań które spakowala ze sobą z domu wzięła jeszcze kosmetyki i udała się do łazienki Dawid w tym czasie leżał ubrany czekając na Samante.
Kobieta wzięła ciepła kąpiel następnie rozczesala swoje długie ciemne włosy i splotla je we warkocz ubrala na siebie czerwony biustonosz tego samego koloru stringi na to założyła krótką bluzkę sięgającą do pempka z krótkim rekawkiem i do tego spodniczke z wyższym stanem sięgającą do polowy ud na nogi założyła koturny.
Wykonała jeszcze co dzienny make up składający się z czerwonej szminki kredki do oczu i tuszu do rzęs.Kobieta tak przygotowana udała się do sypialni.
Jestem gotowa powiedziała Samanta.
Dawid gdy zobaczył kobietę zatkało mu dech w piersiach wyglądała tak kusząco ze zapragnął ponownie być w niej jednak musial się powstrzymać przecież mieli na druga polowe dnia plany.
Wyglądasz Samanto bosko co byś na siebie kochanie nie założyła to wyglądasz tak seksownie ze trudno mi się tobie oprzeć powiedział Dawid.
Samanta podeszła do mężczyzny i pocalowala go czule i namiętnie a gdy się od niego oderwala wyszeptala prosto w jego usta kocham cie.
Ja tez cie kocham jesteś dla mnie najważniejsza chodź kochanie bo się spóźnimy powiedział Dawid.
Samanta udała się razem z Dawidem do jego samochodu następnie pojechali tylko Dawidowi w znanym kierunku.
Jada już tak od godziny w końcu Samantanie wytrzymała.Dawid gdzie my jedziemy siedzimy już od godziny w samochodzie powiedziała Sam.
Zaraz będziemy na miejscu piękna powiedział Dawid.
W końcu Dawid zaparkowal i oboje wyszli z auta mężczyzna przywiózł ja pod jakiś pałacyk Samanta nie znała tego miejsca.
Gdzie jesteśmy i co będziemy tu robić zapytała Sam.
CZYTASZ
Niewiara
RomanceWitam wszystkich w moim kolejnym opowiadaniu pt" Niewiara" W tej historii poznacie losy dwóch kobiet które żyją ze sobą na co dzień nie maja przed sobą żadnych sekretów zawsze mogą na siebie liczyć sa wobec siebie lojalne czy ich dobra relacja pr...