11

13 0 0
                                    

Zbudzily mnie pocałunki składane przez mężczyznę otworzyłam oczy i ujrzałam Dawida nad sobą usmiechnelam się promiennie do mężczyzny i jeszcze bardziej odchylilam szyje by miał lepszy dostęp.

Dzień dobry ukochany która godzina zapytała Sam.

Dawid przerwał na chwile swoje pocałunki tylko po to by odpowiedzieć kobiecie.

Dzień dobry moja księżniczko jest jedenasta mamy jeszcze dużo czasu powiedział Dawid.

Na co zapytała Sam.

Zaraz ci pokażę na co odparł Dawid.

Dawid ściągnął kołdrę ze Samanty następnie wszedł po miedzy jej nogi następnie polaczyl ich usta w pocałunku para leniwie się całowała gdy Samanta poczuła jak Dawid przygryza jej warge rozchylila usta w tedy zaś mężczyzna pogłębił ich pocałunek wsuwajac swój język do jej ust oboje zaczęli toczyć bitwę o dominację.
Samanta wzięła na brzmialego członka w swoja dłoń i zaczęła nią poruszać w górę i dol coraz szybciej coraz szybciej po czym zwalniala swoje ruchy po to by ponownie przyspieszyć.

Dawid przerwał ich jak ze namietny pocalunek a z jego gardła wyrwalo się zduszone sapniecie jego palce powedrowaly do jej już mokrej cipki i odnalazł guziczek zaczął robić koliste ruchy coraz szybciej i szybciej Samanta zaczęła jeczec było jej tak dobrze czuła ze jest już tak blisko w tedy mężczyzna włożył w nią dwa palce a z jej gardła wyrwał się głośny jek.
Dawid posuwajac ja wciąż palcami wziął jej sutek do buzi i zasal przy tym przygryzajac. Samanta dłużej już nie mogła chciała poczuć go w sobie.

Dawid weź mnie już proszę chce już poczuć cie w sobie powiedziała Sam.

Dawid spełnił prośbę kobiety wyjął z niej palce następnie wszedł w nią szybkim zamaszystym ruchem cały.

Ah jeknela kobieta na ten gest Dawid tym razem posuwal ja szybko i mocno przyjemność mieszala się z bólem co potegowalo przyjemność Samanta wbiła paznokcie w plecy mężczyzny ten syknal na ten gest i jeszcze bardziej przyspieszył swoim ruchom.

Sypialnie Dawida wypełniały jęki naprzemiennie Samanty i Dawida ich spocone ciała obijaly się w miłosnym uniesieniu gdy oboje osiągnęli szczyt przyjemności wykrzyczeli swoje imiona po czym leżeli w swoich objęciach odpoczywajac.

Para obudziła się o godzinie trzynastej oboje ubrali się w ubrania następnie zjedli ze sobą wspolne śniadanie przy tym rozmawiając na różne tematy.

Misiu jest już czternasta musze się zbierać mam jeszcze spotkać się z dziewczynami i musze jeszcze powtórzyć materiał bo jutro szkoła powiedziała Sam.

Dobrze kochanie odwiozę cie zaczekaj wezmę tylko kluczyki powiedział Dawid.

Dobrze odparła Sam.

Dawid wziął kluczyki od samochodu ze szafki nocnej i udali się do garażu po auto. Mężczyzna jak na gentlemena przystało otworzył kobiecie drzwi gdy ta wsiadla obszedl auto i zasiadł od strony kierowcy.
Po chwili mkneli już przez miasto trzydzieści piec minut później byli pod domem Samanty.

Dziękuję za podwozke za spędzony wieczór oraz dzisiejsze południe będziemy w kontakcie Dawid teraz musze już iść powiedziała Sam.

Ja również kochanie dziękuję ci za ten wspólny czas będziemy do siebie dzwonić i pisać bo wiem ze oboje na tygodniu raczej nie będziemy mieli czasu się widzieć będę za tobą tęsknił kocham cie powiedział Dawid.

Za nim Samanta wyszla z pojazdu Dawid nachylil się w stronę kobiety łącząc ich usta w jednośc całowali się tak dobre parę minut a ich pocałunki były czule i namiętnie przekazywali w tych pocalunkach do siebie cala swoja miłość.
W końcu para oderwala się od siebie a Samanta wyszła z samochodu Dawida kobieta stała tak jeszcze chwile i pomachala mężczyźnie dopóki nie odjechał gdy zniknął z horyzontu weszła do domu.

W domu zastała swoja matkę kobieta kończyła gotować obiad.

Cześć mamo co dziś na obiad zapytała Sam.

Witaj corko gdzie byłaś przez cala noc dla czego mnie nie powiadomilas martwilam się dzisiaj będę ryz z warzywami i kurczakiem powiedziała Alicja.

Przepraszam mamo zapomniałam o tym byłam u swojego chłopaka Dawida powiedziała Sam.

Dobrze Samanto tylko następnym razem daj znać martwilam się powiedziała Alicja.

Po skończonym obiedzie Samanta poszła do siebie oddzwonila do swoich przyjaciółek i umówiłam się z nimi za godzinę miały do niej przyjść w tym czasie kobieta wzięła długą pół godzinna kąpiel po czym przebrała się w wygodne dresy.
W końcu jej drzwi do pokoiku otworzyły się a do środka weszły jej przyjaciółki uprzednio się z nią witając.

Cześć powiedziały dziewczyny.

Cześć siadajcie odparła Sam.

Już myslalysmy ze się do nas nie odezwiesz powiedziały przyjaciółki.

Nie dawno wróciłam od Dawida powiedział Sam.

No opowiadaj właśnie o tym swoim chłopaku powiedziały dziewczyny.

W sumie to nie ma co tu dużo opowiadać to jest ten chłopak z lekcji śpiewu powiedziała Sam.

A mówiłaś ze nie jest w twoim typie powiedziały dziewczyny.

Oj no bo nie był tak myslalam ale jak zaczęłam spędzać z nim czas to moje ciało zaczęło na niego dziwnie reagować a serce biło szybciej ciągle o nim myślałam i chciałam spędzać co raz więcej czasu powiedziała Sam.

Nasza Samanta jest zakochana krzyczały dziewczyny.

Tak jestem ale to świeży związek dopiero parę dni jesteśmy w związku powiedziała Sam.

Nie dziwimy się ze na niego polecialas jest na prawdę przystojny powiedziały przyjaciółki.

Ej nie polecialam na niego przez sam jego wygląd ale to jak o mnie zabiegał jak mnie traktował i ze zawsze się pojawiał kiedy go o to prosiłam i za to ze przy każdym spotkaniu mówił mi jak ważna dla niego jestem prawil komplementy był czuły i cały czas o mnie zabiegał powiedziała Sam.

Aww jak to słodkie robiliscie już to powiedziały przyjaciółki.

Noo tak jakoś wyszło ze tak trzy razy powiedziała Sam.

No i jaki jest w tych sprawach zapytaly dziewczyny.

A to już moja sprawa więcej wam nie powiem powiedziała Sam.

Kiedy znowu ze swoim księciem się zobaczycie zapytaly przyjaciółki.

Chyba jakoś niestety w weekend bo w tygodniu jest szkoła a on dodatkowo jeszcze pracuje powiedziała Sam.

Dziewczyny jeszcze pogadaly o szkole i jak każda z nich spędziła weekend po czym przyjaciółki poszły do swoich domów każda zaś musiała przygotować się na jutro do szkoły.

Samanta o dwudziestej zasiadla do książek musiała jeszcze powtórzyć materiał z matematyki biologii i historii gdy skończyła była dwudziesta druga dziewczyna spakowala sie na jutro do szkoły następnie ubrala pizame przed pójściem spać sprawdziła jeszcze telefon dostała sms.

Dobranoc moja piękna jutro się do ciebie odezwę bardzo cie kocham i tęsknię za tobą nawet nie wiesz jak bym bardzo chciał żebyś była tutaj obok  mnie Dawid.

Dobranoc mój misiu ja tez cie kocham i tęsknię za tobą jak pomyślę o naszych wspólnych chwilach to robi mi się gorąco od razu czuje twój dotyk i twoje usta na sobie co byś zrobił gdybym była obok Sam.

Mi się mazy ponownie cie całować i dotykać gdybyś teraz byla obok sprawił bym ze wila byś się pode mna z rozkoszy a w chwili szczytu krzyczała byś moje imie patrząc mi w oczy kochanie Dawid.

Przestań bo doprowadzasz mnie do szaleństwa idę już spać dobranoc kocham twoja Sam.

Dobranoc kotku twój Dawid.

Samanta po zakoncznym sms położyła się  na poduszkę i wspominała ich nieziemski seks który odbyli parę godzin temu w końcu zmęczenie wygrało i zasnęła.

Niewiara Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz