Nie mógł spać obudził się o piątej rano wyszedł cicho z łóżka tak by kobieta się nie obudziła założył tylko na siebie dresy i zszedł na dół do salonu włączył jakiś teleturniej w telewizji i wpatrzyl się w telewizor po jakimś czasie zachciało mu się pic poszedł po cichu do kuchni napić się czegoś.
Przystanol we wejściu i wpatrzyl się jak w obrazek jego ocza ukazała się Samanta robiąc śniadanie była zwrócona do niego tyłem wiec go nie zauważyła a jak wyglądała zaparl mu dech w piersiach stała w samej koszulce która ledwo zakrywala jej widok Domniki zacisnal ze złości pięści gdy zdał sobie sprawę do kogo nalezala koszulka zrobił krok do przodu w tedy panel na którym przystana zaskrzypial zwróciło to uwagę dziewczyny obrocila się w jego stronę z uśmiechem na twarzy.Samanta myśląc ze to Dawid obrocila się z uśmiechem do mężczyzny jednak ujrzała przed sobą Dominika a uśmiech od razu zniknął z jej twarzy rumience wpłynęły na policzki jak zdała sobie sprawę w jakim stroju stoi przed mężczyzną.
Co tutaj robisz o szóstej rano myślałm wszyscy jeszcze śpią powiedziała Sam.
Nie mogłem spać od piątej oglądam telewizje w salonie zachciało mi się pic wiec przyszedłem do kuchni nie wiedziałem ze tutaj będziesz i to jeszcze w takim stroju powiedział Dominik.
Mierząc dziewczynę od góry do dołu podszedł do niej tak ze teraz stykali się klatkami piersiowymi.
Samanta cala zadrzala na jego gest nagle zapomniała w jakim celu tutaj przyszła chciała jak najszybciej uciec z kuchni bo przy nim nie panowała nad swoim ciałem a sen który miała kilka tygodni temu nagle o sobie przypomniał właśnie w tedy była w kuchni na samo wspomnienie
przelknela głośno sline.Przestań proszę do mnie podchodzić w co ty grasz odejdź wyszeptala Sam.
W nic nie gram Samanto przepraszam ze tak cie peszy moja bliskosc to co robie ale nie moge sie opszec wyszeptal w prost do jej ucha Dominik.
Mężczyzna po tych chrzaknal i odsunal od niej na bezpieczna odległość w końcu zrobił to po co przyszedł nalal napój do szklanki i zaczął pic przy tym ciagle patrząc się na Samante.
Samanta zadrzala na ten gest na szczęście po tym gdy wypowiedział słowa do jej ucha odsunal się od niej i jak by nigdy nic zajął się tym po co przyszedł chwile jej to zajęło za nim się ogarnęła ruszyła do szafki szybko kończąc swoje kanapki a z przygotowanym posiłkiem nie patrząc już w stronę Dominika udała się do swojego pokoiku do Dawida to nim powinna się zająć i o nim myśleć.
Kobieta wczorajsze popołudnie i cala noc z Dawidem pila wino i z krótkim przerwami co trochę się kochali dla tego z tego powodu tak wcześnie rano była głodna i postanowiła zrobić dla nich śniadanie do łóżka przy tym robiąc Dawidowi niespodziankę gdyby tylko wiedziała ze ponownie spotka tam Dominika co ponownie spowoduje miedzy nimi nie komfortowa sytuacje to chyba dopuściła by sobie to śniadanie.
Dzień dobry mój misiu już nie śpisz zapytała Sam.
Samanta weszła do pokoiku i zastała Dawida siedzącego na łóżku.
Dzień dobry kochanie piec minut temu wstałem i zauważyłem ze nie ma mojej księżniczki co tam masz zapytał Dawid.
Wstałam wcześniej i zrobiłam nam sniadanie do łóżka powiedziała Sam.
Mmmm pycha chodź do mnie a w mojej koszulce wyglądasz tak seksownie mógł bym Samanto taki widok mieć codziennie chciał bym moc budzić się przy tobie każdego dnia chciał bym każdego dnia przy tobie zasypiać a na deser kochanie schrupe ciebie powiedzial Dawid.
Samanta zasmiala się.
Czy nie jest jeszcze ci mało mój misiu zapytała Sam.
Nic na to nie poradzę ze tak na mnie działasz w tej koszulce powiedział Dawid.
Za raz po śniadaniu Dawid rzucił się na Samante niczym wyglodnialy wilk na swoja ofiarę za nim ta zareagowała Dawid pociągnął za swoja koszulkę rozrywajac a guziki rozsypaly się we wszystkie strony.
Samanta pisnela przeciagle na ten gest.
Podobasz mi się taki agresywny taki wladczy to mnie podnieca zobacz jaka jestem mokra dla ciebie szepnela uwodzicielsko Samanta rozchylajac nogi.
Mogę taki być częściej jak będziesz zakładała moje koszulki warknal Dawid.
Jego ręką od razu na gest kobiety zjechała na dół na jej majtki były takie mokre od jej soków to sprawiło iż stal się twardy do granic możliwości jego penis prezyl się boleśnie w bokserkach.
Kobieta widząc wypuklosc u mężczyzny pociągnęła w dół bieliznę a jej ocza ukazał się duży twardy penis wzięła go do ręki a on idealnie się w nią wpasowal zaczęła poruszać dłonią w górę i dół co raz to szybciej.
Dawid jeknal na te czynności nie pozostawał jej obojętny jej majtki podzieliły losy jego koszuli jednym pociągnięciem zostały zerwane kiedy miał jej cipke w pelnej okazalosci włożył w nią dwa palce i zaczął pieprzyć ostro widział ze sprawia jej to przyjemność kobieta wygiela się w lok i głośno jeczala.
Piescili sie tak dłuższą chwilę sapiac i jeczac kiedy nie mogli już wytrzymać zaprzestali swoim czynnością a Dawid wszedł w nią szybkim energicznym ruchem Samanta zawyla na ten gest. Dawid pieprzyl ja mocno i szybko przy tym ssac i lizac jej sutki kobieta drapala jego plecy.
Oboje z przyjemności wypełniali pokój swoimi dźwiękami a ich ciała obijaly się o siebie w miłosnym uniesieniu Samanta poczuła jak fala orgazmu nadchodzi wygiela swoje ciało w lok oplatajac nogami szczelnie mężczyznę wbiła paznokcie w jego umięśnione plecy i dochodząc wykrzyczala jego imie.
Dawid czując jak się na nim zaciska poczuł fale rozkoszy zaraz po niej przyspieszył swoim rucha wchodząc w nią po same jądra krzycząc jej imie doszedł.
Oboje wykończeni po intensywnym seksie w tuleni w siebie przelotnie się calujac okryli się kołdrą i ponownie zasneli.
Reszta tygodnia zleciala im tak samo jedli każdego dnia rano z jej matka śniadanie później spędzali czas na mieście zaś wieczory i noce spędzali na intensywnym seksie w końcu nadszedł piątek Samanta wraz z Dawidem wstali ino świt dziewczyna musiała spakować się na ten tygodniowy tydzień nad morzem później musieli pojechać jeszcze do Dawida by ten się spakowal.O godzinie trzynastej mieli wyjechać w podróż.
Na dole zastali jej matkę.
Czesc mamo powiedziala Sam.
Dzien dobry Pani powiedział Dawid.
Witajcie gdzie jedziecie zapytała Alicja .
Do domu Dawida żeby się spakowal ja walizkę mam już gotowa powiedziala Sam.
Dobrze to jedzcie tylko wrocie do dwunastej bo o trzynastej jedziemy powiedziała Alicja.
Dobrze wrócimy powiedział Dawid.
Później para poszła wprost do samochodu mężczyzny jadąc do jego kawalerki.
W mieszkaniu Dawid wyjął walizkę ze szafy pakując do niej potrzebne ubrania na tydzień czasu pół godziny później był gotowy w drodze powrotnej do domu Samanty wstapili do McDonalda na śniadanie mieli jeszcze półtorej godziny wiec zdążą spokojnie zjeść.
Alicja wraz z Dominikiem pakowali swoje walizki do bagażnika w tedy pojechali Dawid ze Samanta od razu poszli po swoje walizki kiedy walizki były wszystkich w bagażniku każdy zajął swoje miejsce w samochodzie Alicja z Dominikiem byli na przodzie tylnie siedzenia zajeli Samanta wraz z Dawide wszyscy w komplecie po chwili ruszyli z pod domu kierując się nad morze.
CZYTASZ
Niewiara
RomansaWitam wszystkich w moim kolejnym opowiadaniu pt" Niewiara" W tej historii poznacie losy dwóch kobiet które żyją ze sobą na co dzień nie maja przed sobą żadnych sekretów zawsze mogą na siebie liczyć sa wobec siebie lojalne czy ich dobra relacja pr...