19

10 0 0
                                    

Misiu spokojnie od kat zwiazalam się z tobą poszłam do ginekologa po tabletki antykoncepcyjne nie zajde  w ciążę powiedziała Sam.

Kochanie ale wiesz to nie tak ze nie chce z tobą dzieci bo nie myślę o tobie poważnie po prostu mamy jeszcze szkole jesteśmy zbyt młodzi ale za parę lat skarbie...

Wiem Dawid jest okej powiedziała Sam.

Kobieta pocalowala mężczyznę ten w momencie odwzajemnil pocałunek.

Obudziły mnie pierwsze promienie słońca gdy spojrzałam obok siebie zobaczyłam mężczyznę śpiącego obok od razu wróciły do mnie wspomnienia z minionej nocy z rozmyslen wyrwał mnie glos.

Cześć kochanie takie poranki to ja lubię budzić się przy tobie powiedział Dawid.

Tez uwielbiam te dni jednak misiu to nie weekend a ja musze zbierać się do szkoły powiedziała Sam.

Rozumiem wyganiasz mnie w sumie ja tez musze się zbierać dzisiaj wyjątkowo musze być na uczelni powiedział Dawid.

Samanta poszła pod prysznic w tym czasie Dawid ubrał się a kiedy Samanta wyszła w samym ręczniku ociekajaca jeszcze woda wyglądała tak seksownie ze zapomniał o wszystkim i zapragnął ten dzień spędzić z nią w łóżku jednak po chwili mężczyzna się ocknal musza zrobić swoje obowiązki.

Samanta podeszła do szafy po czym ja otwierając zrzuciła ze siebie ręcznik.

Co robisz wysapal Dawid.

Ubieram się misiu powiedziała Sam.

Ty mnie prowokujesz powiedział Dawid.

Mężczyzna podszedł bliżej kobiety i nie mógł oderwać od niej wzroku wyjęła ze szafy zestaw koronkowej bielizny i zakładała ja na siebie w tak kuszący sposób ze jego penis prosił o uwolnienie.
Gdy sychlila się do dolnej polki przy tym wypinajac pupę nie wytrzymał złapał ja za biodra i naparl swoim przyjacielem na tyłek Sam kobieta pisnela na ten gest.

Co robisz krzyknęła przytrzymując się szafy  Sam.

Dawid w momencie rozsunal rozporek następnie na kierowal twardego do granic możliwości penisa do wejścia Samanty.

Za nim Samanta odwiodla od tego Dawida poczuła jak przesuwa na bok jej bieliznę a potem bez żadnej gry wstępnej naparl na jej wejście po chwili poczuła jego dużą i gruba męskość w sobie. Samanta najpierw poczuła ból bowiem nie była rozpalona i gotowa w tym momencie na tego mężczyznę jednak sama świadomość ze jest w niej jak słyszała jego sapanie i fakt ze teraz powinni być w drodze do swoich szkol wywołał w momencie podniecenie.

Samanta jeczala przeciagle trzymając się co raz mocniej szafy jednocześnie wypinala się temu mężczyźnie do granic możliwości. Dawid posuwal ja zamaszystymi mocnymi ruchami wchodził w nią cały a jego ruchy z chwili na chwile były co raz to szybsze.
Dawid był już blisko jego penis zaczął go przyjemnie mrowic a gdy Samanta zaczęła się na nim zaciskac to przepadł pchnął biodrami do przodu wchodząc w nią cały i eksplodowal w nią a Samanta przez ten czas krzyczała szczytujac.

Dawid oddychajac szybko złożył na karku Samanty pocałunek następnie oddalił się od kobiety kiedy schował swoja męskość powiedział.

Kochanie poczekam na ciebie w samochodzie odwiozę cie do szkoły powiedział Dawid.

Samanta poczekala aż mężczyzna wyjdzie w tedy zaś wyprostowala się wzięła ponownie komplet nowej bielizny i zniknęła w łazience dwadzieścia minut później kobieta dołączyła do Dawida.

Wyglądasz przepięknie mam nadzieje ze nie masz mi za złe tego szybkiego numerku przy szafie powiedział Dawid.

Nie mam misiu było mi naprawdę dobrze i tak jestem już spóźniona wiec najpierw zawieź mnie do galerii handlowej musze zakupić sobie teraz nowy telefon powiedziała Sam.

A co się stało z twoim telefonem zapytał Dawid.

Powiedzmy ze po ostatniej naszej rozmowie telefonicznej wylądował na ścianie i jest w częściach powiedziała Sam.

Ouu wole z tobą nie zacierać mala okej wiec jedziemy do galerii powiedział Dawid.

Kilka minut później dojechali pod galerii Samanta poprosiła Dawida by ten na nią zaczekal weszła do salonu t mobile następnie wybrała Samsunga s 21 ultra z podpisana umowa ruszyła do Dawida.

Już jestem możemy jechać do szkoły powiedziała Sam.

W drodze do szkoły kobieta przełożyła kartę ze swojego starego telefonu do nowego zalogowala się na swoich kontach a kiedy telefon był już gotowy do użytku akurat Dawid zaparkowal przed szkołą.

To co widzimy się w sobotę na moim występie misiu zapytała Sam.

Tak kochanie powiedział Dawid.

Mężczyzna pocalowal jeszcze swoja ukochana po tym Samanta wyszła z samochodu a on pojechał na swoja uczelnie.

Samancie te piec lekcji na które zdążyła zlecialy dosyć szybko wychodząc ze szkoły zadzwonił do niej jej ojciec.

Cześć kochanie chciał bym z tobą się spotkać powiedział Grzegorz.

Dobrze możesz przyjechać do mnie do domu mama jest w pracy a ja za piętnaście minut będę w domu powiedziała Sam.

Dobrze do pół godziny będę u ciebie powiedział Grzegorz.

Samanta schowala telefon do torebki i ruszyła w drogę do domu tym razem szła sama bo jej przyjaciółki miały dodatkowe zajecia.
Samanta zdążyła w domu coś zjeść i się przebrać właśnie w tedy przyjechał jej ojciec a kiedy dziewczyna go wypuściła zaprosiła go od razu do swojego pokoiku.

Czy to prawda ze będziesz miał dziecko zapytała Sam.

Tak Samanto niestety tak Patrycja nie dawno mnie o tym poinformowała a dzisiaj była u ginekologa tak jak przypuszczałem ginekolog tylko potwierdził wyniki testów ciazowych powiedział Grzegorz.

Jak mogłeś tato w tym wieku wplatac się w dziecko dobrze to nie moja sprawa powiedziała Sam.

Dla tego tez musze wziąć rozwód z twoja matka Patrycja chce ze mną chociaż wziąć ślub cywilny powiedziała ze miano kochanki jej nie pasuje powiedział Grzegorz.

Ja myślalam ze wrócicie do siebie z mama jednak teraz wiem ze nie ms na to szans powiedziała Sam.

Samanto ja tez na to liczyłem ze może twoja matka w końcu mi wybaczy i pozwoli na powrót do siebie ale jakiś tydzień temu dowiedziałem się ze Patrycja jest w ciąży dziecko nie jest niczemu winne jak was zostawiłem to byłaś prawie pełnoletnia a to dziecko nawet jeszcze się nie urodziło powiedział Grzegorz.

Czy gdyby nie ta ciąża to zostawił byś ta kobietę i starał się o względy mojej matki ponownie zapytała Sam.

Tak Samanto ja nie kocham Patrycji jestem stary a pomyliłem miłość z pożądaniem i zauroczeniem jednak gdy byliśmy ze sobą na co dzień to już po pierwszym miesiącu lapalem się na tym ze szukałem w niej Alicji ale ona nic nie robiła jak twoja matka a ja zaczynałem tym męczyć powiedział Grzegorz.

To dla czego nie zostawiłeś jej wcześniej tylko czekałes tyle czasu na to powiedziała Sam.

Bo jestem starym idiota balem się przez ten cały czas odnowić kontakt z wami w końcu się przemoglem ale jak widzisz jest już za późno twoja matka ma kogoś a ja za siedem miesięcy będę ojcem powiedział Grzegorz.

Czy masz jeszcze jakieś sekrety zapytała Sam.

Nie Samanto już nic nie ukrywam twoja matka zapewne teraz nie będzie chciała ze mną rozmawiać ale proszę powiedz jej ze ja za to wszystko po raz kolejny przepraszam i za ten rozwód ale chce po prostu postąpić właściwie powiedział Grzegorz.

Dobrze powiem jej powiedziała Sam.

Samanto musze już iść mam jeszcze parę spraw do załatwienia spotkamy się niebawem powiedział Grzegorz.

Dobrze tato będziemy w kontakcie do zobaczenia powiedziała Sam.

Niewiara Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz