Tak zostane twoja narzeczona powiedziała Sam.
Narzeczenstwo padło sobie w ramiona czule calujac a na palec Samanty został założony piękny pierścionek z białego złota z pięknym zielonym kryształem w kształcie serca.
Dawid ten pierścionek jest po prostu przepiękny przecież on musiał kosztować krocie aż tak ci się powodzi na modelingu zapytała Samanta.
Kochanie pracuje dłuższy czas w tym zawodzie różnie mi płacą za sesje za jedna jestem w stanie zarobić tysiąc zloty za inna pięćset zloty a za ten wyjazd dostałem dwa tysiące zloty mam już naprawdę sporo odłożone nie martw się jeszcze mam kasę powiedział Dawid.
Dzień trzeci Barcelona.
Kiedy Samanta się obudziła nie było jej narzeczonego obok niej w łóżku po chwili dostrzegła go siedzącego na tarasie nałożyła jego koszule i wyszła na taras.
Dzień dobry dawno wstałeś zapytała Sam.
Dzień dobry moja piękna narzeczono jakąś godzinę temu może kawy a tu masz croissant te sa z czekolada a te z toffi a te z marmolada powiedział Dawid.
Jesteś kochany powiedziała Sam.
Ty jedz a ja pójdę się uszykowac bo mamy dzisiaj jeszcze trochę do zwiedzenia powiedział Dawid.
Samanta zjadła w samotności śniadanie gdy skończyła łazienka była już wolna wzięła ochladzajacy prysznic następnie zrobiła delikatny make-up włosy splotla we warkocz i wyszła z łazienki ze swojej walizki wyjela krótkie szorty jeansowe i do tego t shert z jej ulubionym zespołem na nogi założyła vensy i była gotowa.
Godzinę później taxi zawiozla ich PARC GUELL do najbardziej magicznego parku w Barcelonie następnie Dawid zabrał ja MONTJUIC w którym zwiedzili parki i ogrody byli również w Pałacu Narodowym Stadionie Olimpijskim i Zamku Montjuic był już wieczór wiec zmęczeni wrócili do hotelu.
Dziękuję ci misiu za kolejny dzień naprawdę jest nie samowicie wszystko co zwiedzamy bardzo mi się podoba powiedziała Sam.
Cieszę się ze podoba ci się nasza wycieczka kochanie pozwól ze zamówię dla nas kolacje przez ten gorac nie chce się jeść ale teraz wieczorem gdy jest trochę chłodnie jestem taki głodny ze bym zjadł wilka z kopytami powiedział Dawid.
Po kilku minutach para jadła kolacje na tarasie Dawid zamowil dla nich tortidzie na deser mieli lody po posiłku siedzieli tak na tym tarasie i rozmawiali pół nocy w końcu poczuli się śpiący wiec poszli spać.
Dzień czwarty Barcelona.
Tym razem Samanta obudziła się pierwsza wyszła cicho z łóżka tak by nie obudzić mężczyzny i poszła do łazienki się wykąpać.
Dawid obudził się i zobaczył ze nie ma w łóżku jego kobiety domyslil się ze kobieta się kompie postanowił do niej dołączyć.
Kobieta poczuła dłonie mężczyzny na sobie zaczął ja delikatnie myć przy tym calujac.
Podniecenie zawladnelo ich ciałami Samanta poczuła męskość Dawida jak napiera na jej szparke po chwili przeżywali miłosne uniesienie a woda która oblewala ich ciała potegowala tylko ich doznania piętnaście minut później spelnieni i umyci wyszli z pod prysznica.
Kochanie dzisiaj proponuje nam skorzystać z atrakcji hotelowych powinniśmy trochę odpocząć powiedział Dawid.
Zgadzam się z tobą ja skorzystam ze spa powiedziała Sam.
A ja pójdę trochę pograć powiedział Dawid.
To spotkamy się później przy hotelowym basenie zapytała Samanta.
Tak kochanie powiedział Dawid.
Para potem rozeszła się w swoje strony Dawid pogral na maszynach zagrał na psp pogral w bilard i tenis stołowy dwie i pół godziny później czekał na swoja narzeczona na basenie.
Samanta zrobiła sobie peeling twarzy skorzystała z masażu i ze sauny po trzech godzinach dołączyła do Dawida.
Już jestem kochanie powiedziała Sam.
Super to chodź przebierzemy się w stroje kąpielowe i poplywamy sobie zaproponował Dawid.
Świetny pomysł powiedziała Sam.
Para po kilku minutach była ponownie na basenie od razu wskoczyli do wody poplywali chwile następnie zaczęli grać w piłkę we wodzie.
Może pójdziemy na drinka zapytał Dawid.
Chętnie powiedziała Sam.
Godzine pozniej para byla w hotelowym barze popijając drinki.
Za dwa dni kochanie musimy wracać do Polski po powrocie masz jakieś zlecenia zapytała Sam.
Skarbie jak wrócimy to odwiozę cie do domu bo w poniedziałek mam sesje a później najprawdopodobniej wyjazd na parę dni także przez najbliższe kilka dni nasz kontakt będzie ograniczony powiedział Dawid.
Dobrze ja w takim razie w tym czasie spotkam się z tata on strasznie żałuję tego odejścia od mojej matki tak dawno nie miałam z nim kontaktu ostatnio tyle się działo powiedziała Sam.
Może jeszcze kiedyś wrócą do siebie szczerze mówiąc nie podoba mi się ten Dominik uważam ze zabawi się twoja matka a potem ja zostawi nie wyglada mi na typa który mogł by się ustatkowac powiedział Dawid.
Tez bym chciała żeby się ponownie zeszli powiedziała Sam.
Nie przejmuj się Samanto wszystko się ułoży zobaczysz a ja jak ogarnę robotę to obiecuje ci ze znowu spędzimy więcej czasu razem powiedział Dawid.
Dobrze skarbie chociaż trochę odpocznę od tego seksu bo gdy jestem z tobą to ciągle mi się chce powiedziała Sam.
Wzrok mężczyzny pociemnial a oddech przyspieszył.
Pójdziemy na górę zapytał Dawid.
Chętnie powiedziała Sam.
Zaraz znaleźli się w swoim pokoju od razu rzucili się na siebie niczym wyglodniale zwierzęta.
Calowali się szybko i chaotycznie pozbawiając się ubrań kierowali się do łóżka byli siebie tak spragnieni ze pomineli grę wstępna Dawid wbił się w Samante a ta jeknela zachęcając go tym do kontynuowania ich miłosnego uniesienia. Ich ciała obijaly się w miłosnym uniesieniu sprawiając sobie wzajemnie przyjemnosc a kiedy byli na szczycie doszli krzycząc swoje imiona.
Dzień piąty Barcelona.
Oboje wstali w tym samym czasie dwie godziny później byli uszykowani do wyjścia Dawid dzisiaj postanowil zabrać Samante Ciutadella plywali po jeziorku oglądając piękne widoki Samanta była zachwycona później zwiedzili jeszcze PARC DE LABERINT zwiedzili w nim wielki labirynt później natomiast poszli na zakupy do galerii kupując swoim bliskim prezenty i dla siebie nowe ubrania pod wieczór zmęczeni wrócili do hotelu.
Para jak zwykle zamówiła jedzenie do hotelowego pokoju i tym razem w towarzystwie telewizora zjadali posiłek.
Dzień szósty Barcelona.
Tego dnia oboje wstali wcześnie bo o dziewiątej rano byli już gotowi do wyjścia z pokoju chcieli dzisiaj wykorzystać ten dzień do granic możliwości gdyż jutro po południu będą w samolocie wracać do Warszawy.
Najpierw wybrali się do Tibidabo Amusement Park spędzając w nim prawie trzy godziny później pojechali do Llla Fantasia spędzając tam kolejne trzy godziny o godzinie pietnastej poszli do restauracji zjeść obiad.
Para wróciła do hotelu uszykowac się na wieczór mieli w planach pójść na dyskotekę.
O godzinie dziewietnastej Samanta wraz z Dawidem wsiedli do taxi i pojechali do Razzmatazz najlepszej dyskoteki w całej Barcelonie zamierzali bawić się do rana.
Parę godzin później pili i tańczyli bawiąc się uprzednio co chwile zamawiając kolejny alkohol po piątej rano wrócili do hotelu zasypiajac w tym czym wyszli wczorajszego wieczoru.
CZYTASZ
Niewiara
RomanceWitam wszystkich w moim kolejnym opowiadaniu pt" Niewiara" W tej historii poznacie losy dwóch kobiet które żyją ze sobą na co dzień nie maja przed sobą żadnych sekretów zawsze mogą na siebie liczyć sa wobec siebie lojalne czy ich dobra relacja pr...