21

16 0 0
                                    

Zakochani obudzili się o dziewiątej leżąc na łóżku w swoich ramionach Samanta powiedziała.

Stresuje się tym dzisiejszym obiadem powiedziała Sam.

Dla czego kochanie zapytał Dawid.

Bo wiesz nie wiem kto zdobył serce mojej matki i czy nie będzie przez niego cierpieć jaki ten człowiek jest a przedewszystkim to jest jednak dziwne i mimo ze musze to zaakceptować to jest mi ciężko ojciec ma inna kobietę z którą tworzy rodzinę a moja matka tez teraz z kimś się związała a ja jestem po miedzy nimi i musze akceptować ich połówki to jest trudne gdy cale Zycie od małego aż do nastolatka żyjesz w przekonaniu ze masz cudowna rodzinę wręcz idealna czujesz miłość rodziców do siebie i widzisz również co dziennie jak sa za sobą jak się kochają spedzacie jak na idealna rodzinę przystało każda wolna chwile ze sobą a tu nagle twój ojciec odchodzi do innej oznajmiajac ze się zakochał patrzysz na cierpienie swojej matki próbujesz  ja wspierać chociaż samemu również cierpisz i zastanawiasz się dla czego to zrobił czy już mu na tobie nie zależy kiedy popsuła się ta ich relacja aż do takiego stopnia następnie zaczynasz odczuwać zal i nienawiść do swojego ojca i tej jego partnerki i kiedy jako tako poukladalysmy sobie życie z mama ja w końcu zakochałam się mój ojciec odnawia ze mną kontakt a u matki zauważam zmianę dba bardziej o siebie chodzi bardziej wesoła i najważniejsze wraca co raz później do domu i w końcu dowiadujesz się ze ma kogoś a później jeszcze dowiadujesz się ze twój ojciec z ta do której odszedł będzie miał dziecko a ja jak te naiwne dziecko myślami liczyła ze jeszcze wrócą do siebie jest to dla mnie po prostu wszystko ciężkie i stresujące jestem już dorosła i wymaga się ode mnie zaakceptowania nowej sytuacji i to rozumiem jednak nie jest mi lekko oczywiście za nim coś powiesz chce żebyś wiedział ze cieszę się ze w końcu moja matka jest szczęśliwa dla tego wieże ze z czasem wpelni zaakceptuje nowa sytuacje powiedziała Sam.

Kochanie wiem ze jest ci ciężko ale z czasem będzie co raz lepiej będę tam dzisiaj z tobą mam nadzieje ze chociaż w jakimś stopniu to będzie dla ciebie wsparcie kocham cie powiedział Dawid.

Tak dziękuję tez cie kocham jeżeli mamy zdążyć na ten obiad to musimy wstawać powiedziała Sam.

Liczyłem na jeszcze jedna rundke powiedział Dawid.

Dawid zawisl nad Samanta i zaczął czule całować ja po szyi.

Ha ha ha Dawid było by cudownie jednak tym razem musi wystarczyć ci jedna rundka złaz ze mnie powiedziała Sam.

Dawid niechętnie ale zszedł ze Samanty i calujac ja czule zaczął się ubierać.

Pol godziny później para jadła razem przez siebie przygotowane naleśniki przy tym dużą zartujac i się śmiejąc.

O godzinie dwunastej Samanta wraz z Dawidem przemierzając ulice Warszawy kierują się do domu rodzinnego Samanty.

Cześć mamo powiedziała Samanta.

Dzień dobry powiedział Dawid.

Witajcie dzieci chętnie bym porozmawiala z wami ale jestem zajętat robię obiad powiedziała Alicja.

Nic nie szkodzi mamo my pójdziemy do mnie w końcu musze się uszykować powiedziała Sam.

Jak wczorajszy występ dobrze o pietnastej zejdzcie na dół powiedziała Alicja.

Jak zwykle było super publiczność mnie kocha powiedziała Sam.

To my już pójdziemy nie będziemy przeszkadzać powiedział Dawid.

Wraz z Samanta poszli do jej pokoiku będąc w środku Samanta pocalowala Dawida i powiedziała.

Idę wziąć prysznic i musze się ubrać w końcu za półtorej godziny mam poznać mamy faceta powiedziała Sam.

Za nim mężczyzna jej odpowiedział ona zniknęła już w łazience zamykając drzwi na klucz tak na wszelki wypadek gdyby Dawid chciał szybki numerek pod prysznicem nie mieli na to czasu po za tym było by jej nie komfortowo na dole jest jej matka.

Dawid położył się na łóżku i przegladal na telefonie portale społecznościowe oderwala go od tego obecność ukochanej w pokoju.
Otworzył szeroko oczy a buzia samoistnie mu się rozdziawila Samanta wyglądała obłędnie poczuł zazdrość ze tak się stroi na obiad z facetem jej matki Samanta miała na sobie sukienkę na cienkich ramiączkach plecy aż do samej pupy były odkryte przod sukienki miał dekolt w serek kreacja sięgała jej przed kolano kolor sukni był czerwony do tego kobieta miała na nogach wysokie szpilki tego samego koloru. Włosy miała rozpuszczone zrobiła delikatne loki wyglądała zniewalająco.

Idziemy na dół zapytała Sam.

Wyglądasz oszałamiająco jestem zazdrosny powiedział Dawid.

Samanta podeszła do Dawida złapała jego twarz a gdy ich spojrzenia się spotkały powiedziała.

Kocham cie i nie masz o co być zazdrosny ja po prostu lubię dobrze wyglądać powiedziała Sam.

Oboje wyszli z jej pokoiku i udali się na dół do kuchni w ktorej znajdował się stół z krzesłami.

Samanto wyglądasz niesamowicie powiedziała Alicja.

Dziękuję mamo a ty jak wyglądasz dawno nie widziałam cie tak wystrojonej sukienka piękna dopasowana podkreślające twoje atuty i ta fryzura i make-up.

Ha ha ha zasmials sie Alicja dziekuje corciu siadajcie do stolu za jakies dziesiec minut powinien byc Dominik.

Kiedy zasiedli do stołu Samanta zapytała.

Czyli ma na imie Dominik zapytała Sam.

Tak i na trzydzieści dziewięć lat powiedziała Alicja.

To troszkę młodszy od ciebie powiedziała Sam.

Tak ale oboje nie mamy z tym problemu.

Za nim Samnta odpowiedziała ktoś zapukał do drzwi Alicja od razu wstała od stołu i mówiąc ze to on poszła otworzyć swojemu gościowi.

Dawid zobaczył ze Samanta cala się spiela złapał swoja ukochana za rękę żeby dodać jej odwagi ta od razu spojrzała na niego obdarzajac uśmiechem od razu poczuła się pewniej.

Do pomieszczenia wróciła jej matka a za nią wszedł mężczyzna Samanta musiała przyznać był przystojny przez chwile wodzila wzrokiem po jego sylwetce a kiedy ich spojrzenia się spotkały żadne z nich nie przestawalo wpatrywac się w swoje oczy z tego dziwnego transu wyrwał ja glos jej matki.

To jest właśnie Daniel powiedziała Alicja.

Milo mi Pana poznać Samanta jestem powiedziała Sam podając mężczyźnie dłoń.

Dłoń Daniela była taka duża i ciepła te ciepło przeszywalo jej skórę na wylot zmieszana po chwili zabrała swoja dłoń później mężczyzna przywitał się także z Dawidem gdy zasiedli do stołu jego wzrok ponownie spoczął na Samancie.

Wiec czym zajmujesz się na co dzień Samanto powiedział Daniel.

Jeszcze się uczę i dwa razy w miesiącu występuje w klubie śpiewam tam sprecyzowala Sam.

No to ambitnie a ty Dawidzie czym się zajmujesz zapytał Daniel.

Na co dzień pracuje jako model a od czasu do czasu uczeszczam w weekendy na uczelnie powiedział Dawid.

A Pan czym zajmuje się na co dzień jeżeli mogę spytać zapytała Sam.

Mam swoja firmę stolarska mów mi po prostu Daniel ty również zwracaj się do mnie Dawidzie po imieniu.

Dobrze odpowiedzieli oboje ze Samanta.

Później Alicja zaczęła opowiadać jak to poznali się z Danielem.

Samanta słuchała z uwaga matki i mogło by się wydawać ze wszystko jest s porządku jednak Samanta co jakiś czas mimowolnie zerkala w stronę partnera jej matki i za każdym razem otkrywala ze ten się jej przygląda wodzil po niej swoim wzrokiem.
Samancie przeszło przez myśl ze chyba faktycznie przesadzila z tym ubraniem mogła założyć coś mniej kuszacego mniej zniewalające dobrze jednak ze przy niej był Dawid sama nie wie jak by przetrwała te spotkanie.

Niewiara Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz