33

11 0 0
                                    

Wstała o godzinie ósmej rano od razu poszła pod prysznic następnie się ubrala w krótkie spodenki i koszulkę.
Samanta postanowiła trochę odświeżyć swój wygląd przed spotkaniem z Dawidem.
Nie jedząc śniadania od razu wyszła z domu zmierzając do jej ulubionej galerii.

Alicja obudziła się o godzinie dziewiątej  obok niej nie było już Dominika wstała z ich łóżka i przebrała się postanowila obudzić swoja córkę by przygotować z nią wspólne śniadanie jakie było jej zdziwienie gdy nie zastała córki.
Na dole w kuchni ani w salonie także Alicja jej nie zastała wiec wzięła się za szykowanie sniadania w samotności.

Zadzwonił dzwonek do drzwi Alicja myśląc ze Samanta zapomniała kluczy poszła otworzyć.

Co tu robisz zapytała Alicja.

Te kwiaty sa dla ciebie chciałem porozmawiać Alicjo.

Kobieta wzięła duży bukiet kwiatów od mężczyzny przesuwając się w drzwiach.

Wejdź jednak nie mam dużo czasu wiec się pośpiesz powiedziała Alicja.

Grzegorz poszedł za Alicja do kuchni później podszedł do kobiety zlapal ja za reke i powiedział.

Bylem takim palantem ze zostawiłem taka kobieta jaka jesteś ty jesteś piękna wspaniała a ja bylem z tobą tyle lat i jako stary głupek chciałem spróbować czegoś nowego....

Alicja próbowała wyrwać dłoń z jego lecz z marnymi skutkami.

Grzegorz pośc mnie ja nie chce tego sluchac jak masz problemy w związku ti z nimi nie do mnie i nie mów już nigdy do mnie jaka jestem i jakim palantem byłeś nawet nie jesteśmy małżeństwem przypominam ci ze ty pierwszy chciałeś się rozejsc powiedziała Alicja.

Daj mi dokonczyc wiem co zrobilem ale tamta mi kazala a ja dla dibra dziecka ti zribilem jednak ona ciagle robila mi awantury ze mam z wami kontakt nalegala na slub nawet do Samanty nie moglem dzwonic znosilem to wszystko do momentu w ktorym mi nie powiedziala ze poronila w tedy chcialem ja wspierac mimo tego wszystkiego ale ona obwiniala mnie za smierc dziecka ze tak sie stalo bo nie chce brac sluby i ze teraz moge do ciebie wrocic spakowala mnie i wyrzucila. Mieszkam teraz w hotelu ona byla chwilowym zauroczeniem caly czas bedac z nia szukalam ciebie jednak ona byla zupelnie inna i niczego nie robila tak jak ty teraz po tym wszystkim wiem ze byłaś jesteście i zawsze bedziesz miloscia mojego życia.  Żałuję ze cie zostawiłem zuje ze wziąłem z tobą rozwód żałuję ze wdalem się w romans kocham cie wybacz mi i daj mi  jeszcze jedna szanse kochanie powiedział Grzegorz.

Tak mi przykro ze straciliscie dziecko. Nie masz tu powrotu jestem w nowym związku powiedziała Alicja.

Mimo słów kobiety Grzegorz objął kobietę potem patrząc jej prosto w oczy wyszeptal.

Bebe walczył o moja miłość powiedział Grzegorz.

Mężczyzna zjechał wzrokiem na usta kobiety poczuł pragnienie by ja pocałować połączył ich usta w pocałunku kobieta opierała się na początku w końcu poddała się i oddala tej czułośc i stali w kuchni calujac się niczym ta banda nastolatków jak gdyby to był ich pierwszy pocałunek lata temu a za razem ostatni dla Grzegorza było to  obietnica.

Kiedy się od siebie odsuneli ciężko dyszac Alicja powiedziała.

Wyjdź z stad  Grzegorz nie przychodz tu powiedziała Alicja.

Kobieta w pośpiechu opuściła swoja kuchnie kierując się do sypialni chciała uciec od tego mężczyzny chciała pozostawić to uczucie tutaj w kuchni musi doprowadzić się do porządku.

Dwie godziny później Samanta wróciła do domu całkowicie odmieniona zastała swoja matkę w kuchni robiaca obiad.

Cześć mamo powiedziała Sam.

Niewiara Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz