***** Czas teraźniejszy
Obudziłam się o 6 po chwili wstałam i udałam się do łazienki wzięłam szybki prysznic następnie podeszłam do lustra które było nad umywalka i rozczesalam swoje długie włosy pozostawiając je rozpuszczone wyszłam z łazienki i stanęłam przed swoja szafa zastanawiając sie co na siebie wlozyc ostatecznie zdecydowałam sie na t shert z nadrukiem mojego ulubionego zespół na to narzucilam kardigan na nogi ubralam leginsy oraz snacersy.
Ubrana udałam się do swojej toaletki przy której usiadłam i zrobiłam make-up składający się z podkładu różu na policzki różowego blyszczyku oraz tuszu do rzęs tak uszykowana podeszłam do szafki z której wyjęłam potrzebne książki oraz zeszyty do szkoły i spakowalam je do torby.
Szykowanie zajęło mi 40 minut wzięłam torbę oraz telefon i klucze do domu następnie zeszlam na dół mamy już nie było poszła do pracy weszłam do kuchni po jabłko gdy go wzięłam udałam się do drzwi wychodząc z domu po wyjściu zamknęłam drzwi i ruszylam w drogę do szkoły.
Droga do szkoly zajmowala mi 10 minut wiec wiedzialam ze na spokojnie zdaze
Na pierwsza lekcje dzisiaj w szkole miałam być do 14 idąc droga zjadłam jabłko które wzięłam z domu już po paru minutach przede mna ukazał się spory budynek zwany szkoła.
Wchodząc do szkoły od razu skierowalam się na drugie piętro pod sale 22 w której za 4 minuty miała odbyć się historia gdy znalazłam się na drugim piętrze już z daleka dostrzegłam moja klasę stojąca pod sala.
Po dotarciu pod drzwi rozległ się dzwonek na lekcje nie miałam okazji zmamienic choćby słowa z moimi przyjaciółkami jednak na przerwie zamierzałam to nadrobić tym czasem pod sale podszedł nasz historyk otworzył klasę i zaprosił nas gestem ręki do środka.
Chwile w klasie panował halas wywołany odsuwaniem krzeseł jednak kiedy wszyscy zajęli swoje miejsca w klasie powstała cisza w tym właśnie momencie nauczyciel również zdążył rozłożyć swoja teczkę na biurko oraz usdowic się na krzesle wszyscy jednym chórem powiedzieli dzień dobry gdy nauczyciel odpowiedział od razu przeszedł do sprawdzania obecności.
Następnie zajęliśmy się notowanie tematu lekcji każdy w skupieniu słuchał o czym mówi nauczyciel a potrzebne daty czy wydarzenia notował w zeszycie nawet nie wiem kiedy a na korytarzu rozbrzmial dzwonek wszyscy zerwali sie z ławek i zaczęli się pakować jednak nauczyciel przywołał gestem ręki żebyśmy usiedli gdy to uczynilismy oznajmił głośnym i donosnym głosem ze za tydzień czasu będziemy pisali test po sali doszedł odgłos niezadowolenia uczniów jednak gdy nauczyciel spojrzał po wszystkich tym swoim groźnym pioronujacym wzrokiem wszyscy zamilkli następnie nauczyciel wstał i powiedział ze możemy opuścić klasę.
Następną lekcja okazał się polski gdy byłam już pod klasa ujrzałam swoje przyjaciółki gdy mnie zobaczyly od razu ruszylysmy w swoim kierunku.Czesc dziewczyny powiedziałam
Cześć odpowiedziały mi
Co powiecie na wycieczkę do mcdonald po szkole ? Zapytałam
Klara i Edyta zgodziły się pójść reszta dziewczyn niestety dzisiaj już miały inne plany.
Skończylysmy krótka rozmowę i zadzwonił dzwonek na lekcje od razu zobaczyliśmy nasza polonistke.
Następnych 5 godzin minęło mi równie szybko na przerwach rozmawiałam z przyjaciółkami a na lekcjach skupialam się na tym co mowi nauczyciel i po prostu czas jakos leciał.
Po ostatnim dzwonku ruszyliśmy z dziewczynami do wyjścia ze szkoły z przyjaciółkami które nie mogły udać się z nami pożegnaliśmy się a z Klara i Edyta udaliśmy się do mcdonald po drodze przy tym dużo rozmawiając i się śmiejąc.
Po dotarciu do mcdonald zamowilysmy 3 kubelki lodów oraz dla mnie wiesmaka a dla nich bigmaca i coca cole do tego jadlysmy i rozmawiałyśmy.
Klara zapytała mnie Samanta i masz kogoś w końcu ?
CZYTASZ
Niewiara
RomanceWitam wszystkich w moim kolejnym opowiadaniu pt" Niewiara" W tej historii poznacie losy dwóch kobiet które żyją ze sobą na co dzień nie maja przed sobą żadnych sekretów zawsze mogą na siebie liczyć sa wobec siebie lojalne czy ich dobra relacja pr...