38

9 0 0
                                    

Dzień drugi Barcelona.

Samante obudziły czule pocałunki jej chłopaka.

Dzień dobry misiu powiedzial Sam.

Dzien dobry kochanie jak ci się spało zapytał Dawid.

Dobrze która jest godzina zapytała Sam.

Dawid wziął telefon ze szafki nocnej w celu sprawdzenia godziny.

Jest kochanie jedenasta jest dosyć późno musimy się zbierać powiedział Dawid.

Samanta niechętnie wstała z łóżka teraz dopiero zdała sobie sprawę z tego jak wczoraj oboje zaszaleli wszystko ja bolało a cipka była opuchnięta od nadmiaru seksu Samanta była dzisiaj zdecydowanie w złej kondycji.

Kobieta zniknęła w łazience biorąc ochladzajacy prysznic następnie uczesala włosy w koński ogon zrobiła przed lustrem nieco bardziej wyrazisty make-up tak przygotowana wyszła w ręczniku do pokoju w celu ubrania się. 

Kochanie zapraszam na śniadanie jestem na tarasie krzyknął Dawid.

Kobieta podeszła do swojej walizki i ubrala komplet bielizny następnie założyła miniowke w stylu sportowym i do tego bluzeczke do polowy brzucha na szerokich ramiączkach na nogi założyła sportowe snakersy kiedy była w pełni gotowa poszła na taras.

Jakie pyszności dla nas zamówiłes misiu zapytała Sam.

Lal Samanto wyglądasz świetnie ten sportowy a jednocześnie seksowny styl dzisiaj mamy omlety na słodko a na deser sałatkę owocowa i sok pomaranczowo ananasowy powiedział Dawid.

Mmm pyszności powiedziała Sam.

Zakochanym śniadanie minęło w przyjemnej ciszy kiedy skończyli Dawid wstał od stolika.

Kochanie daj mi chwile teraz ja się uszykuje powiedział Dawid.

Dobrze odpowiedziała Sam.

Dawid wziął szybki zimny prysznic następnie wysuszyl suszarka swoje włosy i postawił je na żel później założył na siebie t shert opinajacy doskonale jego mięśnie do tego ubrał rybaczki oraz męskie ari maxy.

Kiedy stanął przed Samanta ta uśmiechnęła się do niego zdała sobie sprawę ze naprawdę taka zwykła dziewczyna jak ona ma naprawdę szczęście ma przystojnego chłopaka który jest na dodatek modelem i jest wpatrzony w nią jak obrazek naprawdę nie myślała jeszcze te parę miesięcy temu ze ich związek tyle przetrwa naprawdę myślała  ze on się nią tylko zabawi po czym zostawi dla innej.

Kochanie jest po dwunastej musimy się już zbierać powiedział Dawid.

Dobrze kochanie a do kat mnie zabierasz co dla mnie przygotowales zapytała Sam.

To niespodzianka powiedział Dawid.

Dawid zabrał Samante na Barri Gòtic na najstarszą dzielnice Barcelony później poszli jeszcze Basílica de Santa Maria del Pi byli jeszcze w świątyni następnie przeszli się po tzn deptaku
La Rambi Parc de la Ciutadella, czyli Park Cytadeli parze zwiedzanie zajęło większa cześć dnia w końcu wrócili zmęczeni do hotelu a Dawid zamówił dla nich obiad.

Ponownie zjedli obiad na tarasie pijąc do niego lampkę wina.

Jestem taka zmęczona kochanie tutaj jest tak pięknie powiedziała Sam.

Cieszę się ze ci się podoba jutro zwiedzimy jeszcze parę miejsc które chciałbym ci pokazać niestety nie dam ci kochanie odpocząć chciał bym abyś teraz ubrala się w coś eleganckiego chciał bym cie zabrać dzisiaj jeszcze w jedno miejsce powiedział Dawid.

Co ty jeszcze wymysliles na dzisiaj zapytała Sam.

Nie powiem masz dwie godziny kochanie powiedział Dawid.

Za nim Samanta mu odpowiedziała ten wszedł do ich pokoju a później usłyszała jak zamyka za soba drzwi kobieta również weszła do pokoju ku jej zaskoczeniu Dawid wcale nie zniknal w łazience po prostu wyszedł z pokoju to było dziwne no ale cóż nie miała wyjścia musiała przygotować się na jeszcze jedna atrakcje.

Kobieta wzięła kąpiel we wannie następnie  swoje długie włosy pozostawiła rozpuszczone ubrala nowy komplet bielizny i założyła sukienkę bez ramiaczek sięgającą do uda z delikatnymi ceknami na biuście była białą do tego ubrala szpilki i kopertowke o dziewietnastej przyszedł po nią Dawid Samanta nie wiedziała kiedy i gdzie ale był ubrany w białą koszule z krótkim rekawem do tego miał czarne garniturowe spodnie a na nogach miał pół boty.

Gotowa możemy iść kochanie zapytał Dawid.

Tak misiu powiedziała Sam.

Dawid zabrał Samante na te mini plaże hotelowa na której było mnóstwo świec i jeden stolik na środku prócz nich nie było tutaj nikogo to było nieco dziwne dla kobiety bo przecież wczoraj o tej godzinie było tutaj pełno ludzi kiedy usiedli przy stoliku przyszedł kelner a oni złożyli zamówienia.

Po chwili usłyszała skrzypce było tak romantycznie plaża tylko oni dwoje w tle grające skrzypce po chwili przyszły ich zamówienia i oczywiście wino.

Po kolacji Dawid złapał Samante za rękę.

Kochanie wyglądasz pięknie od naszego pierwszego spotkania czułem ze staniesz się dla mnie bardzo ważną ze ty będziesz wstanie zmienić mnie na lepszego człowieka i tak się stało w naszym związku był blad który popełniłem i mnie po nim zostawiłeś jednak w tedy zdałem sobie sprawę ze musze zrobić wszystko żebyś mi wybaczyla bo bez ciebie nie wyobrażam sobie życia dziękuję ci ze dałaś mi jeszcze jedna szanse mam nadzieje ze jej nie żałujesz zapytał Dawid.

Nie żałuję powiedziała uśmiechając się do niego Sam.

Jesteś dla mnie najważniejsza i jedyna inne kobiety dla mnie nie istnieją bo w moim sercu i głowie mam tylko ciebie chce uszczęśliwić cie każdego dnia i tak do końca chce byś w przyszłości była moja zona pragnę tego czy zostaniesz moja narzeczona spokojnie ze ślubem poczekamy do czasu aż skończymy szkole zapytał Dawid.

Mężczyzna kleknal przed kolano po czym wyjął pudełeczko z kieszeni i otworzył.

Samanta była zaskoczona wyznaniem swojego chłopaka ten zabrał ja do Barcelony by się jej oświadczyć nie miała żadnych wątpliwości wobec jego miłości co do niej pokazywał jej to na każdym kroku i kiedy była w jego towarzystwie była naprawdę szczęśliwa sprawiał ze nagle zapomniała o swoich troskach problemach było jej z nim po prostu dobrze.

Powtórz powiedziała Sam.

Czy zostaniesz moja zona a w przyszłości moja zona bo kocham cie i nigdy nie przestanę zapytał raz jeszcze Dawid.

Samanta przyłożyła dlon do swoich ust i cicho zaszlochala również wstała od stolika i pociągnęła mężczyznę ku górze by ten wstał z kolan.

Jestem taka szczesciara nigdy nie sądziłam ze nasza znajomość później nasz związek będzie tak stabilny ze ty faktycznie mnie tak pokochasz ze przestaniesz pragnąć innych kobiet jesteś przystojny i pracujesz jak model z różnymi innymi kobietami a jednak nigdy żadnej nie ulegles mimo tego jednego razu w klubie ale byłeś pijany a teraz naprawdę nie doprowadzasz się już do takiego stanu cały czas czuje jak bardzo ci na mnie zależy jak mnie kochasz i jestem ciebie naprawdę pewna powiedziała Sam.

Czy to znaczy ze przyjmiesz ten pierścionek i zostaniesz moja narzeczona zapytał Dawid.

Niewiara Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz