31. Bölüm - Yine De

531 28 19
                                    




BAL GİBİ

31. Bölüm

Teşekkürler Alanya!! Yine yeni yeniden! Bana Ilgaz'ı verdin sen!

**

Ellerimi tut biraaz tüm sevgiiinlee

Düşlerim ol al götüüür doğduğum evee

Ne kalır yarına sevgiden baaşkaa

Düşlerim ol al götüür doğduğum evee

Naynanay naynanaay naynaynaay nay..

Ilgaz'ın omzuna başımı yasladım.  Her yeri tatlı bir turuncuya boyayan gün batımına kulağımda çalan bu şarkı eşlik ediyordu.

Ara sıra kendimi cimcikliyor yaşadığım şu gün rüya mı gerçek mi diye ayırt etmek istiyordum! Yeminle gerçekti a dostlar! Yaşıyorum ben bunları! He heeeyyt!!

Neyse romantik romantik boğmayayım sizi.

O gün günü orda batırıp orda doğurduktan sonra düştük Antalya yollarına. Belek'i Belek'teki oteli, Can'ı, Aiganym'i herkesi çok özlemiştim! Ayy Deniz anam Ceydoşum ve Alişimi de tabi kii!! Sanki yıllardır görüşmüyormuşuz gibi! Öyle bi özlem! Anladınız siz beni ehehe!

Solumdaki IlgazAnadolununSenYüceBirDağısın'a bakmaktan kendimi alıkoyamıyordum! Ben fark ettirmiyorum sanıyordum ama fena halde yanılıyordum!

"Yedin yedin!"

Hı ? Ne ? Pardon ?

E adam haklı! İki saattir gözlerinlen yedin çocuğu!

Hadi canım o kadar dikkat çekiyor mu ya?

Yok çekmiyor! Uzaydan görünen baldız topuzu gibi görülüyor hem de!

O ne demek kız? Nerden buluyorsun sen böyle şeyleri?

"Kaç kere baldız topuzu gördün?"

"Efendim?"

Hay Allah beni ne etsin! Yine son cümle dışıma taştı a dostlar!

"Y-yok bir şey. Şukufe işte!"

Ilgaz'a salak salak sırıtıp önüme döndüm! Ne kadar güzel bi sabah, bugün hiç rezil olmadım diyordum ki şapşal Balım'a güncelleme yaptı evren! Aferin evren! Böyle devam koçum!

Ilgaz güldü. Tabii ki gülerdi!

"Biliyor musun?" dedi. Neyi yarim? Ne kadar salak oluşumu mu? Ah pek tabii biliyordum! Hatta neden beni seviyorsun diye de içimde türlü türlü soru. Sanırım biraz deli seviyorsun sen. Eh olsun. İyi ki öyle seviyorsun! Yoksa hiç şansım yoktu ehehe!

"Senin her şeyini seviyorum!"

Neeee?!!!

Ne dedi o? Senin dedi! Her şeyini dedi! Seviyorum dediii!!!

Yoldaki gözünü bana çevirdi. "Seni, Şukufe'ni, bitmek tükenmek bilmeyen enerjini, bu şirin hallerini.. O kadar doğalsın o kadar kendinsin ki! Sanırım bu yüzden aşık oldum sana!"

Yaaa!!! 112'yi arayın zira şuan mutluluktan kalp krizi geçirebilirim!

Öyle şey mi olur yaa! Saçmalama da iki kelam et adama! Bi teşekkür et. Ben de seni de. Bir şey de. Ayy çıldırtacak bu kız beni!

Bi nefes al kızım da! Biz de biliyoruz herhalde. Bekle bi!

Diyecem diyecem de ne diyecem? Kızarmaktan morarmaktan renkten renge girdim yahu!

Ben daha teşekkür edemeden yine Ilgaz konuştu!

"Bir de en çok iltifat aldığında güzel bir şey söylendiğinde kızarmanı, tek kelime edememeni!"

BAL GİBİ #Wattsy2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin