BAL GİBİ
7.Bölüm
Bilmem kaç tane kamera çekiyor bizi.. Buyur buradan yak.
Napıcaz şimdi? Kahretsin bi paparizimiz eksikti!
"Ilgaz" dedim hemen gözlerimi kameralardan ona çevirirken..
"Hiç ben taşımam diye mızmızlanma Balım.. Al şu kutuyu yürü."
"Ilgaaz."
"Hadi Balımm."
"Ama-" lafımı tamamlayamadan aldığı koliyi kucaklayıp eve girdi. Ben de elime kutu alıp peşinden gittim hemen.
"Ilgaz dışarda-"
Kahretsin! Bu adam beni hiç dinlemiyor ki! Kameraların farkında olsa şuan benden daha telaşlı olacağına kalıbımı basarım.. Neticede Antalya'nın en ünlü turizmcilerinden biri ben değilim!
"Hiç mazeret dinlemem efendim! Tek başıma yemedim her haltı. Hem senin eşyan kızım. Yardım ettiğime dua et" diyip gene dışarı arabanın yanına çıktı. Yemin ederim klasik Türk filmleri olma yolunda koşar adım ilerliyoruz. Paparazilere yakalanan iki masum genç, onları fark eden zeki güzel alımlı çalımlı mükemmel kadın -ki yani yarısı tamam yarısı olmasa da 4/3ü bende olan özellik- ah tamam hiç biri yok!- Bunu çocuğa söylemek için uğraşırken çocuk hep lafını saçma kelimelerle keser- ki Ilgaz'la bu olayı layıkıyla yerine getirdik. Ve sabahına bombayı görüncee..
Ama artık rest çekme sırası gelmişti.. Bu adam sürekli benim sözümü keserse ben nasıl anlatıcam ki derdimi!
"Ilgaz arkana bi baksana!"
Veee işte o muhteşem dönüüüşşş, gözlerin fırlamasıııı, ağzın 5 karış açık kalmassııııı.. Valla ne diyim Ilgaz çok güzel oynadın rolünü.. Tam tahmin ettiğim gibi yani hiç şaşmadın! "Aferin"i aldın benden ..
"A-ama!"
"Yaa! İki saattir anlatmaya çalışıyorum sana!"
Ilgaz hararetli bir şekilde yanlarına gitti adamların.. Valla uzaktan pek bişey duyamıyordum ama Ilgaz'ın adamlara iyi bi fırça çektiğini görebiliyordum.. Helal!
Birkaç dakika sonra yanıma geldi..
"Konuştum, hallettim merak etme.. Yayınlamayacaklar çektiklerini.."
"Oh iyi bari!"
Şuan bu duruma sevinmem gerekiyordu benim değil mi? Peki neden içimde bi burukluk var öyleyse ? Ne yani adamların çektiklerini yayınlamalarını mı tercih ederdin Balım ha? Bu mu yani? Hayır! Kesinlikle! Cıkkss! Olmaaazz! Olabilemeeezz! Yaa tamam! Biraz istedim ama birazcık.. Çok azıcık..
Nasıl atarlardı ki başlığı? Imm mesela;
"Antalya'nın yakışıklı ve başarılı turizmcilerinden Ilgaz Razgatlı'nın yanındaki kadın kim?" ya da "Razgatlıların tek veliahtı (tek olduğunu nerden biliyorsunuz diye sormayın çünkü bilmiyorum.. sadece tahmin) Ilgaz Razgatlı'nın yanındaki bu gizemli kadın kim?" ya daaa "Genç ve yakışıklı iş adamı Ilgaz Razg-"
Offf ne saçmalıyorum ben yaa! Hem ne dedi Ilgaz? "Konuştum" dedi.. "Yayınlamayacaklar" dedi! Eee o zaman? Derdim ne Allah aşkına benim ?
** **
"Allah'ını seven üstüme toprak atsıııınn" diye bağırmama ramak kalmıştı! İlk bulduğum koltuğa attım kendimi.. Deyim yerindeyse kıyıya vurmuş balina gibiydim.. Uzun zamandır böyle pestilim çıkana kadar ev işi yapmamıştım.. Gerçi ben hiçbir zaman pestilim çıkana kadar ev işi yapmamıştım ki.. Neyse konu bu değil! Konu benim ne kadar "çooo..kk" yorulduğum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL GİBİ #Wattsy2020
Novela Juvenil"Gülme Garantili Romantik Komedi" desek de inanmayın a dostlar. Zira hayatı, 6.7 imdbli gerilim filmi tadında ilerleyen bir Balım Özdemir'imiz var. Tabi Antalya'nın gelgitli havaları da işin içine karışınca.. Neler oluyor neler! Aslında her şey o gü...