28. Bölüm - Kadar

742 51 81
                                    

BAL GİBİ

28. Bölüm

Yandım bi yaaaareee
Bulsak bi çareee
Ah onu istiyor gönüüüll
Deliii divane

Faydasız nasihatlar
Ne söylesem boşuna
Şu divane gönlüm rüyada
Sanki başka dünyadan
Işınlandı dünyama
O uzaydan ben alaturka
Yüreğime sorsalar hapis kalmış burada
Kaçacak ilk çıkan fırsatta
Beni kurtar Allahım daha çok tutulmadan
Gözlerim ışıklarında

Yandım bi yaaaree
Bulsak bi çaaare
Ah onu istiyor gönüüül
Deli divanee

Ah onu istiyor gönüül
Deli divane

Elis'le kahvaltı hazırlarken bi yandan da Buray'ın şarkısıyla coştukça coşuyorduk. Şarkının sözleri o kadar Ilgaz'la bendi ki, bi şarkı bi çifte anca bu kadar yakışır!! Her şeyi de kendime yorarım işte böyle (artistik surat)

Bi taraftan zeytinyağına kekik serperken "Ahh onu istiyor gönüüüül" diğer yandan fırındaki böreği kontrol ediyordum. "Deliii divaane" Elis de peynirleri dilimliyordu. "Yandım bi yaaree"

Tam olarak böyle bi sahneyi tabi ki kapı sesi bozdu! Ne yani? Uçarak mı gelmişti bu uşak? Belli ki uçmuştu. Beni görme arzusuyla mı yoksa hesap sorma hırsıyla mı bu kadar hızlı geldi bilemedim.

"Hadi sen aç" dedi Elis. Bi yandan da Elis'in annesi Aysel teyze mutfağa girdi. "Kızım kim geldi bu saatte? Birini mi bekliyorduk?"

"Balım'ın kocası anniş."

Dirseğimi Elis'in midesiyle buluşturmam saliselerimi aldı tahmin edersiniz ki.

"Uvv! Napıyorsun Balım yaa"

"Bir şey yok bebeğim tikin var mı diye baktım!" (Kız alışık değil tabi Ceydoşla Deniz anası gibi ashdj)

Biz didişirken zil bi daha çaldı.

"E hadi daha fazla bekletmeyin madem adamı."

Aysel teyzenin ikazıyla kapıya yollandım.

Önümde iki seçenek vardı;

Açmak ya da açmamak! İşte bütün mesele bu.

Sahi mi yaa? Çok düşündün mü bunu? Zeytinyağına kekik serperken beynine de akıl serpseydin keşke biraz.

Öhh be Şukufe! İnsan düşmanına böyle laf sokmaz be kızım. Senin benimle zorun ne iç sesiim?? Bu kalbi kırıp kırıp neden parçalıyorsun?

Ya Rab mantığını iç sesine vermiş naparsın? Hadi artık aç şu kapıyı. Özledim yakışıklıyı.

Hele bak şu zilliye. Yakışıklıyı özlemişmiş. Benim kocam o benim. İç ses dış ses dinlemem yoluveririm valla o saçını başını. Hakkaten yaa neye benziyorsun acaba sen? Bi formun var mı acep? Esmer kızıl kumral?

Gerçekten mi? Oturup bunu mu düşünelim şimdi?! Açsana kızım kapıyı!

Ayy tamam açıyorum.

Şukufeyle laf dalaşıma bi es verip derin bi nefes aldım. Portmantodaki aynada tipimi gördükten sonra küfrün bini bin para oldu tabi her zamanki gibi. Ben ne yaptım?

Koşarak banyoya sığınırken "Allah'ın adını andım siz açın!" dedim Elis'le annesine. "Ilgaz şu tipimi görse kesin boşar beni!"

"Hahah deli kız " deyip Aysel teyze açtı kapıyı. Banyodaydım çoktan ama sesleri duyabiliyordum. Tabi kulak kabartmasam biraz zordu işim adjdk.

"Merhaba efendim, günaydın! Ilgaz ben. Balım'ın kocası."

"Hoşgeldin oğlum, geç içeri, Balım lavaboda."

BAL GİBİ #Wattsy2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin