BAL GİBİ
2. Bölüm
Güne açan çiçekler gibiyiz
Yalan yalaan
Öyle saf ki sevgimiz
Yalaaan...
Ayıramaz bizi hiç kimse
Yalan yalan
Ölene dek beraberiz
Yalaaa-aan...**
Hepsi'nin de dediği gibi;
Güne çiçek gibi açtık ?
-Yalan!
Öyle saf ki sevgimiz?
-Yalanın hası!
-Ayıramaz bizi hiç kimse?
-Yalanın dibi!
Ölene dek beraberiz?
-Yoohğğ artık! Yalanın karekökü!
Babamın "Balım!" demesiyle kendime geldim.. Şarkı sözleriyle atışmayı bir kenara bırakıp babama odaklandım! Ona şuan bir açıklama borçluydum.. Ne diyecektim ki peki? Nasıl açıklayacaktım şu halimizi? Ya yanımdaki adam? Onun burada, bu evde, hem de benim yatağımda ne işi var?! Nasıl geldi, niye geldi, ne zaman ve nereden geldi? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
Topla kendini Balım! Babana yalandan bir nutuk çekmen gerek!
"Babacım valla göründüğü gibi değil!" dedim inandırıcı olmaya özen göstererek.. Ne kadar başarılı oldum orası tartışılır ama..
Bu sefer yatağımdaki yabancı konuştu..
"Bakın açıklayabiliriz!"
Babam "Balım kim bu adam?! Ne işi var burada?! S-seninle?!" dediğinde yutkundum.. Ben de bilmiyorum babacığım diyemezdim.. Peki ne diyecektim ?
(Geriye Dönüş)
Ilgaz (adının Ilgaz olduğunu hatırladım!) "İyi geceler" diyerek kalkmaya yeltendi yataktan. Ben ne yaptım? Bileğinden tutup engelledim! -iyi b*k yedim!-
"Ilgaaz" dediğimde hafifçe kalktığı gibi geri oturdu yatağa "Noldu yine?" diye pofladı..
Ben "Gitmesen?" diyince Ilgaz "Anlamadım?" dedi soran gözlerle.. "Gitme işte." dedim. Anam ben neler ettim!!
*****
O an mazi kalbimde yara olup bütün gerçekleri ve olayın iç yüzünü gözlerimin önüne getirirken şansıma da güzelce sövdüm. Aslında hiç günahımız yoktu. Yani elin adamını alıp buraya getirmem ve uyuyana kadar yanımda kalması için ikna etmem dışında.. Tamam bu olanlar çok absürt (saçma) olabilirdi..
Ama günahsızız! Yani bence.. Bence, sizce ve babamca ve herkesçe. Ben içkiyi fazla kaçırınca adını daha yeni hatırladığım bu adam şey yani fazlasıyla yakışıklı olan of tamam gözlerine ölünesi bu adam beni buraya Alilere getirdi. Sonra ben 'gitme kal be yanımdaaa şuradaa baş ucumdaaa' şarkısının konuşma versiyonunu yapıp onu kalması için ikna ettim. O da beni kırmayıp uyuyana kadar beklemeyi kabul etti amma lâkin o da içtiği için buna yenildi ve yanı başımda uyuya kaldı. Sonrasını ben de hatırlamıyorum zaten. Uyku haline veriyorum sarmaş dolaş uyumamızı. İşte bu kadar masum ve net. Tabi babam da benim birkaç gün sonra gerçekleşecek olan kep törenim için geldi Ürgüp'ten. Ali'nin de ısrarıyla babam gidene kadar Ali'nin evinde kalacaktık ve ben bunu unutup Ilgaz'ı buraya getirttim. -iyi halt ettim- Ve sabahında bomboş evde babam benle yanımdaki ultra ötesi yakışıklı mahlukatı görünce doğal olarak.. Poooff ne halt yiyeceğim ben şimdi?!
Tüm olanları eğip bükmeden dosdoğruca babama anlatsam bana inanır mı?
İnanmaz.
Belki inanır?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL GİBİ #Wattsy2020
Jugendliteratur"Gülme Garantili Romantik Komedi" desek de inanmayın a dostlar. Zira hayatı, 6.7 imdbli gerilim filmi tadında ilerleyen bir Balım Özdemir'imiz var. Tabi Antalya'nın gelgitli havaları da işin içine karışınca.. Neler oluyor neler! Aslında her şey o gü...