22. Bölüm - Zaman

723 55 58
                                    

BAL GİBİ

22.Bölüm

Ben daha ne olduğunu çözemeden pat diye aldı elimden resmi Ilgaz ve söylenmeye başladı.

"Nerden buldun sen bunu?"

**

Sesi sinirli mi çıkmıştı bana mı öyle geliyordu?! Hop dedik Ilgaz efendi kıs bakalım o sesinin frekansını! Ne yaptık sanki?

"Ne oluyoruz be?" deyip cazgırlaştım. E ama haketmişti yani! N'aptık sanki fotoğrafına?!

"Ben nerden bulucam senin çocukluk fotoğrafını?! Cüzdanın düşünce içinden fırladı! Hem siz Çiçek'le ne alaka?"

Taramalı tüfek gibi konuşmuştum, ah çok tehlikeliyim!

Söylesin bakalım neyi oluyordu Çiçek?

Ilgaz'ın gözler bi pörtledi önce tabi. Ben önce içimden çıkan çirkef Balım'a yordum ama yok! Başka bir şey var gibiydi.

Imm.. Sanırsam o da benim Çiçek'i nerden tanıdığımı merak etmişti. Bir yandan da anlamadığım bir şekilde gözlerinde bir umut parıltısı yeşerdi. İyi de neyin umuduydu ki bu?

"Sen. Sen tanıyor musun Çiçek'i?"

Gayet kendimden emin "Pek tabii" dedim. Çocukluk arkadaşım olduğunu söylemiştim değil mi?

Bize söyledin de Ilgaz'a söylemedin!

Ah pardon, tabii, dur ona da söyleyeyim.

"Çocukluk arkadaşım Çiçek. Sen nerden tanıyorsun peki?"

Çiçek niye bu kadar büyümüştü anlamadım. Gerçi Ilgaz'la olan fotoğraflarına bakılırsa belli ki yakınlardı. Kuzenler miydi yoksa?

"Bir yakının mı?"

Ilgaz son sorumu duymamış gibi ellerime yapıştı!

"Çocukluk arkadaşın mı? Balım sen ciddi misin?"

Niye bu kadar abarttığını anlayamıyordum.

Ilgaz'ın beni anlayamadığı durumlar geldi sonra aklıma.. Meğer çocuk ne kadar haklıymış. Birini anlayamamak ne zormuş arkadaş! Ay boğaldum! Söyle gayrı çocuk! Hayır yani 'olaya Fransız kalmak' deyiminin hakkını layığıyla veriyorum şu an!

"Ciddiyim de. Sen hayırdır?" (Allah'ım nolur hayır olsun!)

Tanıştığımızdan beri Ilgaz'ı ilk defa bu kadar heyecanlı ilk defa yüzündeki gülümsemenin bu kadar net olduğunu görüyorum! Aman Tanrım!

Jetonlarım tarhana bulgur şangur şungur düşerken aklıma gelen ihtimal içimde bir korku ormanı peyda ettirdi! Ne yani?

"Çiçek benim çocukluk aşkım!"

Öyle miydi?

"Hatta hala aşkım!"

NE?!!

Neee ??

Neee ??

NE?!

Çaaaree gelmeeezz!!

Ağlamaaktaa-aan!!

Ayrılır mıı-ıı et tırnaaaktaan?!!

İçimde bir yerlerde İbrahim Erkal çıkmıştı a dostlar! Sevdiğim adam çocukluk arkadaşımla mı birlikteydi yani? Sanırım gözlerim doldu! Tutun beni!

Cılız bir "Ne?" çıktı ağzımdan.

Ilgaz'ın heyecanı ise katlanarak artıyordu! Daha bir sıkı yapıştı ellerime! Nerdeyse yalvarıyordu!

BAL GİBİ #Wattsy2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin