5. Bölüm - Dibine

2.8K 138 69
                                    

BAL GİBİ

5.Bölüm

"Karıcığım niye beklemiyorsun beni?"

Duyduklarımla kulaklarım uğuldarken gördüklerimle de serap görüp görmediğimi düşünüyordum.. Acaba gözlerim bana oyun mu oynuyordu?

"Geldiniz demek!"

Babamın sesiyle hemen babama dönerken babamın dikkatle Ilgaz'a baktığını gördüm..

"Baba sen Ilgaz'ı görüyor musun?" diye sorunca "Yok, görmüyorum" diye cevapladı beni..

Tüh bir an rahatlamıştım.. Meğer serap görmüşüm..

"Anladım.. Zaten ben de hayal gördüğümü biliyo-" diyemeden arkamdan bi dürtülme hissettim..

Ilgaz "Balım bugün çok yoruldu Vedat Bey kusuruna bakmayın.." dedi gözlerini büyüterek bana baktı sonra..

Babam "Belli belli.. Rengi atmış geçin hadi içeri.." deyince içeri geçmemiz gerekiyordu değil mi? Ama ben put gibi durup kımıldamayınca hemen arkamdaki Ilgaz da içeri giremedi tabii..

Babamla Ilgaz konuşmuş muydu? Yok yok konuştular hatta beni rencide ettiler.. Valla gerçek bu gördüklerim.. Ben böyle kafamın içindeki salak Balım'la boğuşurken birinin nefesini kulağımda hissettim..

"Uzaylı görmüş gibi davranmayı kesip içeri girsen diyorum artık?" dedi Ilgaz.. Ben "E-efendim?" diye kekeleyince "İçeri diyorum içeri! Hadi gir artık!" diye kızgın gözlerle baktı bana..

Yeni yeni kendime gelebiliyordum.. Gördüklerim ne hayaldi.. Ne de rüya.. Basbaya gerçekti işte canım.. İyi de nasıl oldu bu? Oyuna yarın başlarız diye konuşmuştuk.. Aman neyse.! Ucuz yırttın ya sen ona bak.. Oh bee!

**

İçeri girdiğimde babamla Ilgaz çoktan koyu bi sohbetin içinde buluşmuşlar bile.. Ben mal mal onlara öylece bakarken Ali'nin mutfaktan çağırmasıyla onun yanına gittim.. Demek evdeydi.. Oh be.. Biraz olsun rahatlamıştım..

Ali "Eee anlat bakalım? Neler oluyor?! Ceyda'yla Deniz'e sordum.. Bir şey demediler" deyince boş boş suratına baktım..

Ali Allah aşkına bir de sana anlatamam bizim Gılgamış destanını.. Haa eğer çok merak ettiysen git Tarih oku.. Kusana kadar destanları falan işlersin orda!

"Ali hiç bir şey sorma! Zaten ben bile çözememişken içinde bulunduğum şu durumu.. Sana anlatmamı hiç mi hiç bekleme benden..!"

"Oldu canım! Benim yatak odamda elin herifiyle babana yakalan.. Sonra da "bana hiç bir şey sorma Ali" de.. Oh ne ala memleket yaa!"

Vallahi ağlayacam şimdi!!

"Off yaa off! Bi kere daha "elin herifiyle yatakta yakalanmak" diye bi cümle kurarsa biri yemin ediyorum intihar edicem! Zaten bi daha tövbeler ettim.. İçki mi? Bar mı? Aman aman! Benden uzak cehenneme direk olsunlar!"

Cümlemi bitirdiğimde hıçkıra hıçkıra ağlarken buldum kendimi.. Ali de bu halime kıyamayıp sarmalamıştı beni.. Canım arkadaşım yaa.. Şuan senin o güçlü kollarına o kadar çok ihtiyacım vardı ki.. Anlatamam..

Dakikalarca ağladım sanırım.. Ağlayıp rahatladım da sanki..

Ali "Tamam ağlama sen anlatana kadar bir şey sormayacağım, özür dilerim" deyince kollarından ayrılıp burnumu çekiştirdim..

"Şu iki günü atlatalım söz anlatacağım her şeyi" deyip gözlerimi de silmeye başladım..

Ali "Tamam tamam, hadi içeri geçelim." deyince başımla onaylayıp çıktık mutfaktan.. Salona girdiğimizde Ilgaz'ın gözleri önce Ali'nin sonra benim üzerimde gezindi..

BAL GİBİ #Wattsy2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin