BAL GİBİ
23. Bölüm
Derin bir nefes aldı telefonun öbür ucunda ve sesinde arılar bal yapıyormuşçasına şakıdı!
"Düğün koşturması! Evleniyorum!"
**
Ha?
Düğün koşturması mı? Evleniyorum mu? Kız ne ara?
Benden önce mi evleniyon yani Çiçoomm?
Yuh dedi Şukufe!
Sevineceğin yerde üzülüyon mu Balım?
Ahada Şukufem doğru söylüyo! İçimdeki kıskanç evde kalmış Türk kızı peyda oldu a dostlar, sorry! Durumu idrak edebilmirem şu en!
"NE?!"
Ilgaz'ın gözlerindeki ışık yerini parçalı bulutlara teslim ederken Çiçek'in sesi geldi telefonun öbür ucundan?
"Balım? Kim var yanında? Alişim mi?"
Gözlerimi büyüterek Ilgaz'a 'kapa çeneni!' dedikten sonra Çiçoma dönüp "Yok be Çiçom başka bir arkadaş, tanımazsın. Benim yerime tepkimi verdi sağolsun." dedim.
"Hakkaten ne diyon kızım sen? Ne evlenmesi ya? Ne ara? Nasıl?"
"Valla bende anlamadım kuzum, bir anda evlilik hazırlıkları yaparken buldum kendimi!"
Hani Çiçoma bi alkış? Yani bi insan bi durumu ancak bu kadar şeffaf açıklayabilirdi!
"Bunu bi açıklama olarak mı algılamalıyım yoksa detaylara girmeni mi beklemeliyim Çiçom ha?"
Ilgaz resmen yerinde kıvranıyordu! Gözlerinde bilmem kaç voltluk ampuller yanıp yanıp sönüyordu!
Bense tabiri yerindeyse kuduruyordum sevdiğim adamın şu hallerine!!!
Hayır Çiçoya da kızamıyorum. Kimden çıkarıcam acısını Allahım!! En iyisi şu telefon konuşması bitince kendimi otelin spor salonuna atıp kum torbasıyla dertleşeyim(!)
"Aaah tamam aşkım, geldim! Kuzum kapatmam lazım, inan ilk fırsatta arayıp anlatıcam her şeyi!"
"Çiço- Çiç-"
Kapattı!
"Ne evliliği yaa ne evliliği?!!"
Kızlarsoruyor.com - Sevdiğiniz adam sevdiği kadını kıskanırken ne yaparsınız?
A) Sakinleştirir, teselli ederim.
B) O kızı bulur saçını başını yolarım!
C) Yüreğime taş basar otururum.
D) İkisini de kaynar suda pişiririm.
E) Hepsi!
Bu yukarıda saydıklarım aklımın bir köşesinde sallanıp dururken ben ne mi yaptım?
F) Hiçbiri!
"Iıı Ilgaz! Benim sporum geldi, ben bi aşağı ineyim!"
Ilgaz'ın lafını ağzında yarım bırakarak gardrobuma koşup bi tayt bi tshirt kapıp çıktım odadan! Salonda giyinirdim! Daha fazla Ilgaz'ın yanında kalmak istemiyordum!
Gördüğünüz üzere kader size beş seçenek sunar lakin Balım Özdemir altıncıyı kendi bulur!
Kendimi ne ara salona attım ne ara kıyafetlerimi değiştirdim inanın hiçbiri yok bende. Sadece 'şu an' var. Kum torbasına ölücü darbeler indirdiğim 'şu an'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL GİBİ #Wattsy2020
Novela Juvenil"Gülme Garantili Romantik Komedi" desek de inanmayın a dostlar. Zira hayatı, 6.7 imdbli gerilim filmi tadında ilerleyen bir Balım Özdemir'imiz var. Tabi Antalya'nın gelgitli havaları da işin içine karışınca.. Neler oluyor neler! Aslında her şey o gü...