BAL GİBİ
19. Bölüm
Dudaklarımı yavaşça yanağından ayırıp geri çekildiğimde şaşkınca bana bakan bir çift gözle karşılaştım. Ee takılmadan edemedim!
"Bunu beklemiyordun sanırım?"
**
Ilgaz'ın şaşkın suratı ister istemez gülümsetti beni. E napayım o da amuda kalkmış deve görmüş gibi kalakalmasaydı canım eheheh.
"Benim lafımla beni ha?"
"Aynen öyle" dedim. Konuyu değiştirmesine sevinmiştim zira üstüme gelirse ben de utanabilirdim.
Utanmak? Güldürme beni Balım.
Shut up Şukufe!
Ilgaz arabayı çalıştırırken "Hadi gidelim" dedi, "Yağmur başladı zaten."
Kafamı sallayıp önüme döndüm. İçimden de bu selin birkaç hafta daha sürmesi için dua ettim. Hadi ama bakmayın öyle. Barajlarımız dolar, ekinlerimiz alır başını yürür fena mı yani?
Tabi canım Ilgaz'la bana gün doğar demiyorsun da.
Ben sana az önce İngilizce "kapa çeneni" demedim mi Şukufe? Hayır İngilizce de biliyorsun. Sonuçta benim iç sesimsin dimi ama eheheh.
Ilgaz'ın "Depo çok azalmış. Şu benziliğe girelim." Demesiyle Şukufe'yle 'şey' yarışından çıkıp (anladınız siz onu) Ilgaz'a döndüm. "Olur."
Ilgaz benzinlikte durup çocuklardan birine fullemesini söyleyip markete girdikten sonra ben de peşine takılacaktım ki Deniz anası aramaya başladı! Hah, süper zamanlama! Açım uleynn! Bir şeyler alacaktım! Umarım Ilgaz biraz atıştırmalık alır diyerek açtım telefonu.
"Buyur Deniz anam?"
"Balım! Nerdesin sen?"
Tabii ya. Belek'te mahsur kaldığımızı bilmiyor bunlar! E ama napayım canım gündemim hiç soğumadı ki. Haber edemedim sooorii!!
"Deniz anam şöyle ki; selden dolayı Belek'te mahsur kaldık, sabah da Metin beyle görüşme sırasında, tabi Ceyda çakmadı köfteyi, Ilgaz da sinirlenince, bi de sorma yağmur başladı, ay karnım da nasıl acıktı!"
"Ha?"
Sanırım Ceyda da ordaydı. "Balım söylediklerin senin kulaklarına varmıyor herhalde? Ne diyorsun kızım yaa?"
"Hayır yani daldan dala atlayan çok gördüm de seninki baya kıtalar arası seyahat!"
Ay yok artık! Abartmayın canım. Yapmamışımdır öyle şey.
Ya da? Yapmış mıyımdır.
Kesin yapmışımdır!
"Sen kesin yapmaman gereken bir şey yaptın yine değil mi? O yüzden saçmalıyorsun. Söyle bakalım neydi o Ceyda doğuruyor meselesi?"
Hımmm. Yapmamam gereken bir şey? Du bi düşüneyim. Yakın geçmişte mi uzak geçmişte? Çünkü önemli bu detay. Zira yapmamam gerekip de yaptığım çok şey var ayol. Nasıl anlatayım şimdi. En yakın zamana dönecek olursaaak.. Hee şeyi diyor! Ilgaz'ı öpüşüm.
"Ay kızım ne var yani alt tarafı yanağından öptük. Irzına geçmedik adamın."
"NEEE?!!"
Ne ne? Bunu beklemiyor muydu bunlar? Yakın zamanda yapmamam gereken ne yapmıştım ki başka? He Metin beyi yüzüstü bırakmayı diyorsanız onu yapmam lazımdı yani kusura bakmayın. (Bakınız bir önceki bölüm) Haklıyım noktacom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL GİBİ #Wattsy2020
Novela Juvenil"Gülme Garantili Romantik Komedi" desek de inanmayın a dostlar. Zira hayatı, 6.7 imdbli gerilim filmi tadında ilerleyen bir Balım Özdemir'imiz var. Tabi Antalya'nın gelgitli havaları da işin içine karışınca.. Neler oluyor neler! Aslında her şey o gü...