16. Bölüm - Yağmurlar

821 57 13
                                    

BAL GİBİ

16. Bölüm

Bu vaziyetler hayra alamet değil de
Durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerede düşürdüm ??

Evet Sıla'nın hit şarkısına ayak uydurma yolunda emin adımlarla ilerliyordum! Hani alkış?

Hakkaten aklını nerelerde düşürdün acaba Balım ha? Sende akıl mı var ki? Hayır yani sen kiimm yaşadıklarını bizimle paylaşmak kim? Vallahi okuyucuların vefalı olmasa çekilecek dert değilsin!!

Tamam Şukufe yaa gelme sen de üstüme! Ben sanki çok mu memnunum Ilgaz'ın üstünde dakikalarca kalmaya?!

Ha?!

Ilgaz'ın üstünde dakikalarca kalmak ?

Evet.. Normalde bi insanın üstüne düştüğünüzde birkaç saniye içinde toparlanıp kalkmanız gerekir değil mi? Ama söz konusu Balım Özdemir'se hiçbir şey normal değildir! Olamaz! Evrene saygısızlık bir kere canım aa!! Zira benim işlerimin mütemadiyen ters gitmesi gerek!!

Ilgaz'ın gözlerinin içinde hipnotize olmuş gibiydim. Ne ben kalkabiliyordum onun üstünden, ne o beni kaldırıyordu.. Sanırım o da halinden memnundu a dostlar!! As bayrakları as as!!

Derken asistan kızın odanın önünden seslenişiyle bütün büyü bozuldu tabi! Yani kısmen.. Zira hala alt alta üst üsteydik!!

"Ilgaz Bey iyi misiniz? Kapınız sıkışmış yine efendim! Ben hemen teknik servise haber veriyorum!"

Ilgaz gözlerini benden hiç ayırmadan "Tamam Yasemin!" dedi. "Bekliyoruz!"

Sanırım teknik servisi benim altımda bekleyecekti şapşik yarim eheheh!!

Kızım kalksana adamın üstünden artık yaa!! İlla birileri sizi böyle bassın falan mı istiyorsun ha?

Aaa!! Ettiği lafa bak Şukufe hanımın! Basarsa bassın be! Karı koca değil miyiz biz canım!

Sahteden öylesiniz canım sahteden!!

Aaa zilliye bak! Sen bugün beni gömmeye aşağılamaya yemin mi ettin he?!

Sensin zilli!

"Hayır sen!"

"İlk ben mi kalkayım? Onu mu diyosun?" deyip gülmeye başladı IlgazAnadolununSenYüceBirDağısın.

"Yalnız üstte olan senken nasıl olacak o?"

Ulan Şukufe!! Gün geçmiyor ki senin yüzünden rezil olmayayım!!

"Ş-şey!! Tabi önce benim kalkmam lazım. Yani sonuçta ben kalkmadan sen nasıl kalkabileceksin ki dimi ama! Önce ben kalkmalıyım ki sonra sıra sana da gelsin. Hem-"

Ne diyom lan ben!! Durdur beni Şukufeee!!

"Balım?" dedi Ilgaz. "Orda rahatsın galiba?"

Ha? Aha, bana da bak iki elim de adamın göğsünde, bacaklarım bacaklarının üstünde ve ben kalkmamak için hem lafı uzatıyorum hem de en ufak bir icraatte bulunmuyorum!! Eee çocuk tabi dalga geçer benle!!

Ilgaz'ın göğsünden güç alarak kalktım yerimden. (yarimden)

Tam Ilgaz'a laf sokmak için ağzımı açıyordum ki teknik servis "Ilgaz Bey geldik efendim!" dedi kapının arkasından. "Açıyoruz şimdi!"

"Tamam!" dedi Ilgaz "Bekliyoruz!"

Sonra bana dönerek usulca söylendi. "Gerçi birilerinin çok acelesi yok gibi ama"

BAL GİBİ #Wattsy2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin