4. Bölüm - Yerin

3K 149 67
                                    

BAL GİBİ

4. Bölüm

Tanımadığı kızlardan kumral olanı "Kolay gelsin enişteee" diyince gözlerini pörtletti Ilgaz.. Onun herhangi birinin enişte olma ihtimali sıfırdı! Hatta sıfırın da altındaydı.. Ne diyordu cidden bu kız ?

** ** **

Ilgaz daha Balım'ı görmenin şokunu atlatamazken 'enişte' kelimesiyle daha da şok yaşadı.. Şaşkınlıkla kapının girişindeki Balım'a ve çoktan içeri girip deri koltuklara kurulmuş Deniz'le Ceyda'ya baktı..

BALIM

Ilgaz'ın yanına gelmiştim konuşmak için. En azından bu pisliği temizlememe yardım etsin diye ! Ama kızlar benden önce davranıp odaya girdiler bile. O salak da şaşkın şaşkın bize bakıp duruyordu.

"S..senin ne işin var burda?" diyerek ayağa kalkıp hızla yanıma geldi. Kapının önünden beni içeri çektiği gibi kapıyı sertçe kapatması bir oldu.

"Sence?!" dedim ben de sıktığı kolumu kendime çekmeye çalışarak.. O zaman bıraktı kolumu..

Ilgaz "Bak yine-" cümlesini tamamlamasına izin vermeden "Asıl sen bana bak! Bak da beni ne hale soktuğunu gör! Babam beni elin adamıyla aynı yatakta basıyor! Üstüne daha adını bile hatırlayamadığım bu adam evliyiz diye nutuk atıyor sonra da hiçbir şey olmamış gibi hadi eyvallah diyip gidiyor ! Var mı böyle bir şey yah!" diyince, üzgünce bana bakmaya başladı Ilgaz.. Fazla mı ileri gitmiştim acaba? Valla şimdi güvenliği çağırıp bizi kapı dışarı etse yeridir.. Ama bi dakika bi dakika.!. O da "Balım benim karım" demeseydi canım!

İÇ SES- Hıhı demeseydi de ne deseydi.? Kızınızla tek gecelik bi ilişkimiz oldu.. Ben de şimdi gidiyordum.. Hadi bana eyvallah mı deseydi?! Vallahi süper olurdu! Kızım senin jeton cidden kaç köşeli yaa! Dua etmen lazım bu "gözlerim yeşiiiil, önümden çekiiill" diye yürüyen karizmaya..

İçimden iç sesime susması için emir verdim.. Ve Ilgaz'ı dinlemeye koyuldum..

"Bak tamam.. Yaptığım doğru bir şey değildi.. Ama o anda babandan nasıl kurtulabilirdik söyler misin bana?!"

Off kızınca ayrı bi yakışıklı olduğunu söylemiş miydim yürüyen karizma? Ayy ne saçmalıyorum ben?! Silkin ve kendine gel Balım! Adam bildiğin ayar çekiyor sana!

"Tamam haklısın ama babasına karşı mahcup olan, attığı her adımda yalan söylemek zorunda kalan benim! Madem bir şey söyledin, devamını da getireceksin!"

Sert mi oldu azıcık?

"Anlamadım!" dedi Ilgaz. "Devamını getireceksin derken?!"

Deminden beri benle Ilgaz'ın didişmelerini kıkırdayarak izleyen Ceyda ve Deniz'in konuşma sırası gelmişti artık..

"Şöyle ki enişteciğimmm;" diyen Deniz'i "Eşek değilsin ya.. Vedat amca memlekete dönene kadar durumu idare edeceksin" diyen Ceyda tamamladı!

Bayılıyorum Ceyda'yla Deniz'in damdan düşer gibi konuşmasına.. Canım arkadaşlarım benim! Getircez getircez.. Biz bu adamı yola getircez..

"Olmaz öyle şey!"

Planımız yaratım harikası sahte kocama mantıklı gelmemişti.. Ama neyseki Deniz anam vardı benim!!

"BAL GİBİ de olur! Madem bi halt ettin, temizleyeceksin de!"

"Ya siz benim başıma bela mısınız?!"

Sanırım Ilgaz'ın suyu kaynıyordu..

"Aynen öyleyiz!" deyip sırıtan Ceyda'yla taştı bile hatta!

BAL GİBİ #Wattsy2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin