BAL GİBİ29. Bölüm
Ümit Sayın'ın da dediği gibi çocuklar;
Seni bu dünyadaa en çook kim seveeer?
Ben tabi kii!
Seni bu yerleree gökleree kiiim sığdıramaaz?
Ben tabi kii!!
Hadi biraz flash back yapayım size. Nerde kalmıştık? Bkz.
"Ilgaz." dedim. "Bugün sana ilk ve cevabına göre son kez ya da çok kez bir şey söyleyeceğim."
Soru soran gözlerle bakmaya devam etti Ilgaz.
Pattadanak söyleyiverdim.
"Ben sana aşığım!"
Dadasdadasdadas!!!
Acaba Ilgaz Balım'ın bu pattadanak gelen ilanı aşkı karşısında ne tepki verdi?
a) Düşüp bayıldı
b) Ağzı beş karış açık kalaraktan bakakaldı
c) 'Ben de sana ben de sanaaa!' deyip boynuma atladı
d) Yürü git be manyak deyip çemkirdi
e) Teşekkür edip yoluna devam etti
Yalnız bana da bak c seçeneği dışında bir tane pozitifim yok anacım! Niye hep negatife yoruyorum ki dur biraz da pozitife yorayım. Bkz.
a) Gözlerinden kalpcikler çıkararak yanımda bitti ve dudaklarıma yapıştı
b) Önümde diz çöküp ben de bunu sana nasıl söyleyeceğim diye düşünüyordum dedi
c) Elini alnıma koyup ateşime baktı, saçmalıyorum sandı tabi
d) Sevincinden benim elimi de tutup denize atladı
e) Bu kız beni seviyooor diye limanda koşturdu
Yes bu da pozitif Balım'ın skalası. Seçin beğenin bana da söyleyin eheheh.
Peki aklı başında 28 yaşındaki bir Ilgaz Razgatlı sizce (bakınız tam on seçenek koydum önünüze) bu yukardakilerden hangisini yapmıştır?
Cevap veriyorum tabi ki hiç tahmin edemediğim on birinci seçenek olan 'kaşlarını çatarak burnumun dibinde bitti.' yi yaptı! Ah tabi ki!
Nasıl da düşünemedim.
Ama bi saniye!
Burnumun dibinde bitti derken ne fazlası ne eksiği! Tam olarak burnumun dibinde! Milim kıpırdasa ya da kıpırdasam dudaklarımız değecek öyle bir bitme!
Yetişin a dostlar! Alanya 40, benim ateşimle 70 derece!
Neler oluyooorr??!
Aç ağzını da iki kelam et be uşak!
Sanki dünya dönmeyi unuttu, kuşlar cıvıldamayı, rüzgar esmeyi. Bi insan bi anda ne kadar uzun kalabilirse o kadar uzun kaldık!
Heyt be. Yukarıdaki cümleyi ben mi kurdum? Sanırım içime Balım Sheakspeare kaçtı! Eheheh!
Bi kere de zevzeklik etme be! Bi kere de!
Aa kız Şukufe'm! Nerelerdeydin sen? Ben de diyorum nerde bu kız!
Çocuğun dudaklarına ne zaman yapışırsın diye bekliyordum ama canım çıktı ayol! Canım cıkacağına sesim çıksın dedim ben de!
Oha! Ciddi mi yaa? Bütün seyirci bunu mu bekliyor şuan? Ama yapamam kii!! Yani olmaz. Olabilemez. İmkan-ı mümkün değ-
Ne?!
Bi dk.
Nasıl yani?
Ben yapamam derken!
Burayı nasıl tarif edicem bilmiyorum ama...
Öptü! Öptü! Öptüüüü!!!!!!!!!
Ne olduğunu anlamadan Ilgaz'ın sıcaklığını önce dudaklarımda sonra tüm bedenimde hissederken yemin ederim kalbim durdu sandım! Nefesim kesildi!
Bu bir şaka mı? Ben IlgazAnadolununSenYüceBirDağısın tarafından öpülmüş müydüm yani? İnanmıyorum! Yani o da mı?
Yok olamıyorum sakin falan olamıyoruuumm!!!
Benimle konuşacağına karşılık ver şu çocuğa!
Battı balık yan gider diyerekten Ilgaz'ın dudaklarını çekmesine izin vermeden bu sefer ben de karşılık vermeye başladım! Denize hasret balığın suya ilk girmesi gibi girdim dudaklarının arasına. Kana kana içtim o suyu!
Meğer o kadar çok kısıtlamışız ki kendimizi birbirimizden haftalardır bu anı bekliyormuşuz! Resmen duygu boşalması yaşadık. Ne o çekebildi kendini benden ne de ben! Öptükçe öpesim geliyordu. İçtikçe içesim! Doyamıyordum ki!
Zor da olsa çekebildim kendimi. Gözlerimden gözlerine 'seni çok seviyorum be adam!' cümlesini gönderdim! O da bana 'ben de seni çok seviyorum' dedi. Yemin edebilirim ama ispatlayamam!
İki eliyle de belime sarılırken ne söyleyecek diye beklemeye başladım.
"Az önce ne dedin tekrar söyler misin?"
Güldüm. Utanmıştım sanırım. Başımı biraz eğdikten sonra tekrar kaldırıp gözlerinin en içine baktım yine.
"Aşığım!"
Gülümsedi. Hay gamzene bağdaş kurup oturduğum!
Ama bi dakika. O hiçbir şey söylemedi!
"Sen?" dedim.
"Ben ne?"
Mızmızlık ediyordu resmen. Beni uğraştırmak hoşuna gidiyordu!
"Sen de bana aşık mısın diyorum?"
"Az önce bütün Alanya gördü, hala soruyor musun?"
Gülümsedim. Yine utanmıştım!
"Olsun." Dedim. "Ben yine de duymak istiyorum!"
"İstersen yine göstererek söyleyeyim!"
Ah o çapkın gülüşü! Hemen de nasıl indiriveriyorum yelkenleri suya! Az bir dirayetli dur be kızım! Mızmız küçük bir kız çocuğu gibi başımı iki yana salladım. Omuzlarımı kaldırıp indirdim.
"Duymak istiyorum!"
Gülümseyerek dudağıma minik bir öpücük bıraktı. Geri çekildi. "Ben de." Tekrar öptü, geri çekildi. "Sana." Tekrar öptü, geri çekildi. "Çok!" öptü, çekildi. "Ama" öptü, çekildi. "Çok." "Çoook" "Çooook!" öptü, çekildi. "Aşığım!"
Bu sefer çekilmedi!
İşte böylece tüm Alanya aşkımıza şahit oldu çocuklar!
..Bölüm Sonu..
O kadar uzun zamandır bu bölümü yazmak için bilgisayarın başına oturmayı bekliyordum ki!! İnanın en az sizin kadar ben de istiyordum yeni bölümün gelmesini! Ve nihayet o gün bugünmüş :) Umarım beklediğinize değen bir bölüm olmuştur :) Sizi çok seviyor, Kocaman öpüyor ve değerli beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorummm!! ❤️
Hee bu aradaa yazarınızı takip etmek istersiniz diye ;) @sselinimou instagram hesabından yeni bölümler için istediğiniz kadar darlayabilirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL GİBİ #Wattsy2020
Novela Juvenil"Gülme Garantili Romantik Komedi" desek de inanmayın a dostlar. Zira hayatı, 6.7 imdbli gerilim filmi tadında ilerleyen bir Balım Özdemir'imiz var. Tabi Antalya'nın gelgitli havaları da işin içine karışınca.. Neler oluyor neler! Aslında her şey o gü...