6. Bölüm - Geçti

2.4K 116 14
                                    

BAL GİBİ

6.Bölüm

"Günaydın babacım" diyerek girdim mutfağa.. Ah Allah'ım bu işte bi terslik var sanki.. Yani benim kahvaltı hazırlamam lazımken Ali'nin hazırlaması baya saçma oldu dimi?

Evet.. Senin bi tarafında pireler halay çekerken çocuk babanla uğraştı Balım Hanım..

Haklısın.. Ama napıyım dün çok yorucu, atraksiyonlu bi gündü.. Sen de gördün neler yaşadım..

Napıyorum ben ya? Baya baya durmuş iç sesimle muhabbet ediyorum.. Allah'ım bu genç yaşımda kafayı tırlattırdığın için sana minnetarım.. İyi kızdım aslında ama neyse kader..

Babam günaydın'ı falan boş verip direkt "Ilgaz yok mu?" diye sordu.. Hadi ama baba.. Bi dur! Bi nefes al yahu! Kızına bi "günaydın" de.. Ne Ilgaz'mış arkadaş!

"Yok! Yok çünkü gitti.. Gitti çünkü toplantısı var" diyerek yerime oturdum hemen.. Tabağıma kahvaltılıkları doldururken "Sevdim ben bu oğlanı.. Çok beyefendi.." deyince babama baktım hemen..

Babamın birini sevmesi birine kanının ısınması Türkiye'nin AB'ye alınmasından daha zordu oysaki.. Naptı da sevdirdi kendini bu çocuk?

Gerizekağğlı! Güya birkaç ay evli gibi gözüküp sonra ayrıldık diyecektik.. Şimdi ne diye sevdirdi kendini babama uf! Sen çok tatlısın da benim babam şeker hastası Ilgaz efendi!

"Öyledir.." dedim zorla.. Sonra kahvaltıma odaklanmaya çalıştım ama iki zeytini dans ettiriyordum sadece!

** ** **

Ceyda "Al bakalım bulduk numarayı." diyerek önüme attı kağıdı.. Bazen Ceyda'yla Deniz'in cemiyet dünyasından olduğunu aileleri tarafından cezalandırıldıkları için fakirlik çektiklerini düşünüyorum ciddi ciddi.. Yani nasıl buldular hemencecik numarayı? Mantıklı açıklama olarak 118 18'i düşündüm.. Evet evet kesinlikle ordan buldular..

Ceyda "Kağıdı gözlerinle yemeyi bırakıp eniştemizi arasan diyorum artık.." dedi sabırsızca.. Sesimin kızgın çıkmasına gayret ederek "Ne eniştesi be! Enişte deyip durmayın şuna.." dedim..

"Ama eniştemizzz.. Hem de en DAŞından en yakışıklısından en karizmatiğinden en sempatiğinden ve en zengininden.." dedi Deniz de odada dolanıp bunları sayarken.. Ağzım açık ona bakakaldım.. Ah sanırım aşık oldu Ilgaz'a..

Yok canım olmamıştır..

Ama etkilenmiş baksana..

Aman banane.!

Numara yapma Balım! İçinde bir şeyler oluyo baksana! On saniye önce limon emcüklemişsin gibi ekşidi suratın!

Hiç de bile! Yani bizim bu evcilik oyunu bitince Ilgaz'la Deniz'i kendi ellerimle bile baş göz edebilirim! Evet canım ederim tabii! Ne var ki bunda?! Hatta düğünlerini bile ben organize ederim.. Yaparım dimi ya?! Yaparım yaparım!

"Eee hadi arasana."

Şimdi mi? Hemen mi? Biraz hızlı gitmiyor musun Deniz yaa?! Önce biz şu evcilik oyununun üstünden hakkıyla bi geleydik, alnımızın akıyla şu işin içinden bi çıkaydık arar hallederdim hemen senin düğünü.. Ama birazcık daha sabret.. Valla Ilgaz'a yan gözle bakmam!

"Ya kızım çok hızlı gitmiyor musun? Hem ne malum Ilgaz'ın da seni seveceği?" deyince ben, Deniz de "Efendim ? Ne diyosun kızım sen?" dedi şaşkınca..

"Yok yok bişi.. Bir şey düşünüyordum da.." diye geçiştirdim..

"Sonra düşün Balceğğzim.. Önce eniştemizi ara bi!" dedi Ceyda.

BAL GİBİ #Wattsy2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin