BAL GİBİ
8.Bölüm
Gül okuduğu cümleleri anlayamıyor sürekli baştan okuyordu.. Ama hayır, okudukları da gördükleri kadar gerçekti.. Ilgaz'ın kucağında ufak bi kutu, yanında da bi kadın vardı ve yan yana giriyorlardı eve.. Ve bunun gibi birkaç resim daha.. Dikkatlice gelin adayına baktı.. Lanet olsun ki karanlıktan pek seçemiyordu! Sonra birden ayağa fırladı.. Ilgaz'ı arayıp canlı kanlı görmek varken ne diye uyduruk bi resimle uğraşıyordu ki?
"Ilgaz, oğlum!"
"Efendim sultanım?"
"Ben.. ben şey diye aradım.
-aa hiç gevelemicem lafı..
-Gelinimi görmek istiyorum ben!"
Dedi heyecanla..
"Gelin? Hangi gelin ?"
"Şu benden habersiz ev bark kurduğun gelin!"
Şöyle bi düşündü Ilgaz.. Ev kurmuş gelin kim olabilir diye.. Sonra birden Balım geldi aklına, en son onunla ev kurmuştu ya!
"Ha sen Balım'ı diyosuun." dedi gayet rahatça..
"Balım demek adı.. Pek güzel pek güzel.. Akşam yemeğe getir gelinimi oğlum.. Hem bak baban da çok sevindi. Teyzenlere de haber vericem dayınlar amcanlar.. hepsi çok sevinicek çok!!"
"Ya anne naptın sen? Ne teyzesi, ne dayısı!. Kimseyi çağırma sakın.. He-hem Balım kalabalık ortamlarda çok geriliyo, kasılıyo.. Bunaltmayalım ilk günden kızı.. Önce senle, babamla tanışsın.."
"Ahh tabi tabi.. Benim akılsızlığım.. Kızı ilk günden ürkütmeyelim.. Tamam kendi içimizde bi tanışma olsun.. Yarın akşam mutlaka bekliyorum ama!"
"Tamam annecim tamam.."
Yandın Ilgaz efendi yandın!
** ** **
Napıcam şimdi diye düşünmeye başladı Ilgaz.. Annesinin de babasının da gelinleri olmasını ne kadar istediğini çok iyi biliyordu.. Şimdi anne baba gelin yok.. O aslında sahte karım.. Aslında karım bile değil oyun hepsi dese babasının kalp krizi geçireceğine annesine inme ineceğine yemin edebilirdi.. Üstelik annesinin de dediğini yapıp tüm sülaleye haber verdiğinden emindi.. Bi de onlara rezil olma faslı vardı ki bu çok beterdi! Hem annesinin laftan anlamayacağını da biliyordu.. Bi kere gelin var demişti.. Artık sahiden evlendirmeden rahat etmezdi..
"Lanet olsun ya!! Of ne yapacağım şimdi!! Yarına kadar hem de!. Allah'ım sen bana bi yol göster nolur.." dedi ayağa kalkıp cama doğru yürürken.. Tam bu sırada odasının kapısı açıldı.. Gelen asistanıydı;
"Ilgaz bey kiraladığınız araba geldi efendim."
"Napayım ben kiralık arabayı Yasemin.. Bana acilen Balım'a benzer bi gelin kiralayabilir misin?"
Asistan boş boş baktı. "Hıı?"
"Boşver saçmaladım.." dedi ve koltuğuna oturdu.. Yasemin odadan çıktığı an hızla başını kaldırdı Ilgaz..
"Allah'ım sevgili kulun olduğunu biliyordum da bu kadar olduğundan haberim yoktu. Teşekkür ederim çok teşekkür ederim.." deyip amin yaptı kendi kendine..
** ** **
Otelden çıkarken bi yandan da Balım'ı arıyordu..
"Açsana kızım şu telefonunu!
-Of hala mı uyuyorsu-" derken telefon açıldı..
"Ilgaz ?"
"Balım nerdesin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL GİBİ #Wattsy2020
Teen Fiction"Gülme Garantili Romantik Komedi" desek de inanmayın a dostlar. Zira hayatı, 6.7 imdbli gerilim filmi tadında ilerleyen bir Balım Özdemir'imiz var. Tabi Antalya'nın gelgitli havaları da işin içine karışınca.. Neler oluyor neler! Aslında her şey o gü...