BAL GİBİ
17. Bölüm
Bilin bakalım noldu?!
Bu sefer altta ben üstte o vardı!
**
"Oooww!!" diye bir nidayla o anın tüm büyüsünü bozarken serçe parmağını sehpaya çarpan Ilgaz değil de ben sanırdı bir başkası!
E ama napayım üzerimde 1.90lık 85 kiloluk bir ağırlık var!
Ilgaz bir anda toparlanıp kalktı üstümden. "Balım! Affedersin, iyi misin?"
Yavaş yavaş ayağa kalkarken "iyiyim, iyiyim" dedim. "Asıl sen iyi misin?"
Parmağına bakıp göz kırptı. "Doktor yaşar diyor."
"Aman, aman yaşasın, o serçe parmak bize lazım!"
Ne diyom len ben? 'serçe parmak bize lazım' ne demek?! Ben bir an önce gideyim de bi soğuk bi sıcak şoklayayım kendimi banyoda!
Banyoya girip kıyafetlerimden kurtulduğum sırada telefonum çalmaya başladı içerde! Hay aksi! Kıyafetleri tekrar giymek zulüm geliyordu a dostlar!!
"Balııım! Telefon!" dedi Ilgaz.
"Şeyy." Dedim, "Kimmiş?"
Umarım acil bir telefon değildir, vallahi çıkasım yok!
"Ali!"
Ali mi? Niye arıyor ki acaba? Çıksam mı çıkmasam mı? Aman be Ali, senin taymingine yani!
"Sen bakabilir misin?" dedim Ilgaz'a, "Kıyafetlerimi çıkarmış bulundum da!"
Ayy ne dedim ben yaa!! Ali'yle Ilgaz gıcık oluyorlar birbirlerine! Sen de gittin telefonu Ilgaz'a açtırtıyosun yani Balım, aferin sana!
Imm.. Sanırım Ilgaz telefonu açtı yoksa neden "Nohut faresi?" deyip şaşırsın ki? Eheheh! Canım Ali'm! Neşesi yerindeyse böyle açar hep telefonu!
"Ben Ilgaz!"
Ayy şuan Ali'nin de Ilgaz'ın da mimiklerini görmek için can atıyordum resmen! Hayal etsenize, ellerinde telefon olan iki boğa! Ahahah! Bak bak dinle! Böyle burunlarında da o çember hızmalardan! İkisi de burnundan soluyor, hızmalar sallanıyor sinirlerinden! Telefon tutan toynaklar falan.
Balım dedi Şukufe cadalozu, hay yine nerden çıktın!
Hayal gücünü acilen kısırlaştırmamız gereken konular var biliyorsun değil mi?!
Hah, zilliye bak! Kaplumbağa kabuğunu beğenmiyor! Kızım sen benim iç sesimsin benim! Adını bile ben koydum senin! (Unutursam Fısılda'daki Mehmet Günsur'un repliği, hep bi yerde kullanmak istemişimdir! Ahahah) Bu neyin afrası tafrası he? Senin egomun sesiyle düet yapıp beni şımartman gerekiyor, her bulduğun fırsatta gömmen değil!
Yazıklar olsun dedi.
Hah bi de trip yiyorum!
22 yıldır ben çekiyorum her çileni ben! İsmimi bile daha yeni koydun! Peki senden ne bekliyorum? Az biraz empati! Ama nerdee?. Kızımız anca azarlasın zaten. Ama hor gördüğün kişiye dön de bi bak! Beni hor görüyorsun beni beni, iç sesini! (Şimdi de Bihter Ziyagil ahahah! Yemin ederim iç sesimin benle aşık atmadığı konu yok! Bana çekmiş vesselam!)
Pardon da kime çekecekti Balım? Senin iç sesin o senin senin!!
"Balım şimdi banyoda, çıkınca arar seni!"
Ilgaz sen de mi yaa? Bugün üçümüzün de içinde klişe konfetileri patladı sanırsam! İç sesim, ben ve yarim! Ne güzel de tamamlıyoruz birbirimizi! Ah yerim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL GİBİ #Wattsy2020
Teen Fiction"Gülme Garantili Romantik Komedi" desek de inanmayın a dostlar. Zira hayatı, 6.7 imdbli gerilim filmi tadında ilerleyen bir Balım Özdemir'imiz var. Tabi Antalya'nın gelgitli havaları da işin içine karışınca.. Neler oluyor neler! Aslında her şey o gü...