34. Bölüm - Geriye

489 17 6
                                    




BAL GİBİ

34. Bölüm

Yürürdüm. Yani gerçekten yürürdüm burdan! Eğer Ali sağlıklı mı sağlıklı vücudunu balkondan sarkıtıp gayet pür neşe bir sesle bana seslenmeseydi!

"Balııım! Napıyosun orda? Aa Ilgaz mı geldi? Çıksanıza yukarıya!"

Açtım gollarımı alkışlarınızı kabul ediyorum gençler buyrun. Buyurun buyurun! Alkışlarla yaşıyorum!!!

**

Napıcam şimdi? Nasıl sıyrılıcam? Ilgaz'ın koluna (üzerimde Ali'nin tshirt ü varken) sarılıp yapışıp onu burdan uzaklaştırmaya mı çalışsam? Ali'yle aralarını yapmak için yukarı mı çıkarsam ya da Lara'daki falezler sanırım en kestirme yol!

Bence de falezler! Falezler en iyisi!

Kız Şukufe! Senin benim canıma kastın mı var annecim ha? Ölmemi mi istiyorsun gerçekten? O kadar mı sevmiyorsun beni ya?! Alınıyorum ama bak artık!

Ayy yerimm! Fazla kaçırdım sanırım bu sefer dimi? Sorry sorry! Vallahi öyle demek istemedim. Sensiz ben ne yaparım. Dolaylı yoldan ben de ölmüş olucam zaten! Saçmalama da Ilgaz'ı sakinleştir. Bak adam patlamaya hazır bomba misali duruyor önünde!

"Hasta! Ateşler içinde öyle mi? Balım biz aynı Ali'den mi bahsediyoruz? Zira yukarda balkondan sana el sallayan Ali pek bir sağlıklı görünüyor da!"

Ayyhh ben nerelere gideeem!! Neler edem!

"Aşkım bak açıklayabilirim! Gerçekten her şeyi açıklayabilirim!"

Tam ben dürüstlük abidesi yapıp her şeyi dosdoğru açıklamayı planlarken yukardan ikinci bir ses duyulmasın mı? Edin edin! Tahmin edin kimin sesi bu?

Asla birbirini görmesini istemediğim ikili şuan benim gerizekalılığım ve Ali'nin ahmaklığı yüzünden bir araya gelecek! Belki de aşkları yeniden alevlenecek, Ilgaz beni bırakıp Çiçek'e gidecek, Çiçek de durur mu zaten ayrılmış eskisinden demez mi Ilgaz'a gel next'im ol diye. Der. Ilgaz unutamadığı çocukluk aşkının bu teklifini geri çevirir mi? Çevirmez. Alsana mutlu mesut bir aşk hikayesi. Peki bu durumda Balım'a nolur.

Yine bana hüsran
Bana yine hasret var
Yine bana sensiz günler düştü eyvah!

Yine bana hüsaran
Bana yine hasret var
Yine bana sensiz günler düştü eyvah!!!

Eyvahlar olsun!!

"Balımm!! Napıyosun orda? Gelsene yukarı!"

Çiçek'in de seslenmesiyle Ilgaz balkona çevirdi başını. Bak yarim bak. Yarine bak. Tanıdın mı ?

"O kız kim? Yoksa. Yoksa Ali'nin sevgilisi mi?"

Aha da beynimde florasanlar yandı!! Tabi yaa!! Bir taşla iki kuş! Çiçek. Ali'nin sevgilisi Çiçek!

Ne diyorsun ya! Çiçek'i Ali'nin sevgilisi olarak tanıtmayacaksın dimi?

Neden olmasın Şukufem!

Neden olsun Balım?!

Şöyle ki hem Çiçek'i bu duruma ikna edersem Ali'nin kız arkadaşıymış gibi davranır, Ilgaz'la aralarında herhangi bir münasebet geçemez. Hem de Ilgaz artık Ali'den kıskanmaz beni, rahatça görüşebiliriz.

Bravo! Harika çözüm! Günün sonunda Ilgaz Ali'nin Çiçek'inin kendi Çiçek'i olduğunu anlamayacak mı?

Anlamayacak Şukufe! O Çiçek'in bu Çiçek olduğunu Ilgaz asla anlamayacak!

Güzel hayallermiş bunlar ya! Yürü sen ordan!

Dalga geçme başka şansım yok. Battı balık yan yan dewamke.

BAL GİBİ #Wattsy2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin