BAL GİBİ
18. Bölüm
Yurtta aşk! Cihanda aşk!
Her yerde aşk bundan sonraaa!!
Elimi de kolumu da bağla hadi,
Bir odaya bir ömür hapset hadi !
Becerebilirsen zapt et hadii!
Yangınım çok büyük ooo oo ooff!!
Kıskanan erkek seviyordur, seven erkek kıskanır! Denkleme neresinden bakarsanız bakın, sağlamasını neresinden yaparsanız yapın sonuç budur gençler! Ben bu adamın gözlerinde aşkın ilk kıvılcımlarını görüyorum işte o kadar! Hayır aramızdaki uyum nasıl biliyon mu? Yaz sıcağıyla dondurma, Türk kahvesiyle kuş lokumu, dönerle ayran gibi! Yağmurlu günle battaniye, battaniyeyle kitap gibi! Biri olmadan diğerinin tadı tuzu yok!
Az yavaş gel, topla da gel Balım!
Kapa çeneni Şukufe!
Ilgaz, elini omzuma atmış asansörlere doğru yürüyorken aklımda hala az önceki sahne vardı! Sadece kıskanmakla kalmamış beni resmen karısı ilan etmişti yarim!
Şöyle ki;
Üzerimdeki takım elbisenin ultra mini eteğini elinden gelse uzatacakmış gibi gözleriyle çekiştirmeye başladı Ilgaz.
"Eveet bacak boyunu ölçtük, biçtik, öğrendik Balım Razgatlı! Şimdi sana bir takım bakalım artık!" deyip Aiganym'den yardım isteyerek butiğin arka taraflarına doğru yürürken Ilgaz, ben hala ettiği cümlenin etkisi altında kabinlerin önünde kalakalmıştım!
Balım Razgatlı! Balım Razgatlı!
Sanırsın meteoroloji uzmanı Antalya'da tüm yaz serin geçecek demişti!
Ağzım kulaklarımda sağa sola dönüp eteğimle oynuyordum ki elinde tuttuğu kumaş pantolonu bana uzatıp "Hayatım şunu bi dener misin?" dedi Ilgaz.
"Efendim dediğim gibi Balım Hanıma olmaz o 44 bede-"
44 beden mi? Yok artık yiğidim, ordan bakınca 90 kilo mu görünüyorum nedir yani?
"Biliyorum olmayacağını, sadece nerelerde bolluk olursa oraları kesip dikip yarın sabaha kadar eşimin üstüne göre hazır edeceksiniz!"
Ilgaz'ın sesi öyle net ve tok çıkmıştı ki ne Aiganym tek kelime edebildi ne de ben. Hızlıca kabine girip pantolonu giydim. Dışarı çıktığımda Ilgaz'ın sesinde resmen arılar bal yapıyordu!
"İşte bu! Harika! Bence onarmaya bile gerek yok!"
Gözlerim büyüyerek "Yok artık Ilgaz!" dedim. "Rahibe Teressa önlüğü giyip gideyim istersen!"
"Valla bana uyar!"
Ilgaz'a da bak sen! Resmen içinden yurdum maçosu çıktı! Sen her gün bacak boyu bir metre 25 santimlik sarı fırtınaları esmer bombaları kes, karına gelince Rahibe Teressa önlüğü! Yok öyle Ilgaz Bey, azcık önünüzden yiyiniz!
Ilgaz'a aldırmayıp Aigaynm'e döndüm. "Canım ben kabinde bel kısmına bir toka taktım, burdan biraz içeri alıp dikerseniz hallolur" deyip pantolonun belini gösterdim.
Sanırım Ilgaz'dan korkmuştu yavrum! İşaretlediğim yere toplu iğne takıp "Tamam efendim ben yarın sabaha kadar hallederim bunu" dedi.
Ilgaz mutlu ben mutlu İhsan abiye de "iyi akşamlar!" deyip çıktık butikten!
Hayır yani Ilgaz olmasa bile benim de o ultra mini eteği giyecek halim yoktu zaten de işte sırf o istedi diye pantolonu okeylemiş gibi yaptım! Ah öğreniyorum sanırım bir şeyler eheheh!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL GİBİ #Wattsy2020
Teen Fiction"Gülme Garantili Romantik Komedi" desek de inanmayın a dostlar. Zira hayatı, 6.7 imdbli gerilim filmi tadında ilerleyen bir Balım Özdemir'imiz var. Tabi Antalya'nın gelgitli havaları da işin içine karışınca.. Neler oluyor neler! Aslında her şey o gü...