Y/N POV
Era o zi frumoasă de vara. Așa încep toate poveștile, știu, dar când ești un vampir de 1919 ani, normalul nu e niciodată normal.
Mă plimbam noaptea prin parc în lumea oamenilor și mâncam o înghețată când fără să îmi dau seama mă lovesc de cineva.
Eu: Scuze, nu te-am văzut
?: Nu e nimic, nici eu nu eram atent, nu credeam că mai e cineva aici la ora asta.
Eu: Îmi pare rău și pentru tricoul tău, e plin de înghețată acum..
?: Nu face nimic, chiar mă mir că ai făcut rost de o înghețată acum
Eu: Am eu metodele mele.Îl vedeam perfect chiar dacă era întuneric. Era înalt, cu păr blond și ochi negri. Era îmbrăcat cu un tricou alb și o vestă maro, pantaloni negri cu talie înaltă și adidași albi. Totul îmi părea normal până i-am văzut semnul de pe mână.
Identic cu al meu, identic cu..
Eu: Știu o cafenea în apropiere deschisă chiar și acum, dacă vrei putem merge acolo, măcar așa să mă revanșez pentru tricou.
?: Sigur și până la urmă, și tu ai rămas fără înghețată~La cafenea, după ce comandă~
Eu: Dacă tot plătesc pentru noi, pot să îți știu și numele?
?: Nu e nevoie să plătești și pentru mine. A și numele meu este Taehyung
Eu: Sunt Y/N și stai calm, nu e nicio problemă.Fun fact: Până mi-am scos portofelul, a plătit el.
Eu: Scuze dacă par băgăcioasă sau ceva dar...ce făceai aici noaptea?
Tae: Aș putea să te întreb același lucru.
Eu: Touché. Îmi place noaptea. Soarele simt că îmi.. face rău...Ok nu săriți la mine, nu sunt atât de proastă să îi zic așa direct că sunt vampir, dar vreau doar să văd ce face.
Parcă s-a înecat cu aer pentru câteva secunde.
Tae: Da? În- În ce sens?
Eu: Nu știu, parcă mă seacă de puteri
Tae: Cred ca ți se pare, soarele oferă vitamina D, e foarte importantă
Eu: Mmmm.. cred că ai dreptate. Acum rândul tău.Era din ce în ce mai agitat și bănuielile mele din ce în ce mai puternice.
Tae: Umm.. Amm- Am fugit de acasă
Eu: CE?!Ok, nu mă așteptam la asta
Tae: Plănuiesc să mă întorc azi oricum
Eu: Măcar atât...
Tae: Cred că ar fi cazul să mergem amândoi acasă, e foarte târziu
Eu: Da, ai dreptate
Ne ridicăm și mergem spre ușă după ce plătim și schimbăm numerele de telefonEu: Sper să ne mai vedem, spun și îi fac cu mâna, semnul pe care îl aveam și eu fiind perfect vizibil și am observat că Taehyung a rămas nemișcat.
Eu: E vreo problemă? Ești ok? încercam să mă prefac că nu știu
Tae: Ești- Sunteți- Semnul-
Eu: Poftim?
Tae: Alteță? spune șoptind arătându-și și el semnulAparent aveam dreptate și clar nu aveam de gând să plec prea curând.
Scuzați pentru greșelile gramaticale dacă sunt
CITEȘTI
Vampire Love
FantasyY/N este descendenta unei familii de vampiri dar nu doar atât. Mama ei este vampir și vrăjitoare iar tatăl ei are și superputeri ceea ce o face pe ea un vampir cu superputeri și sânge de vrăjitoare. Tare, nu? Să vedem ce se va întâmpla când se întâl...